آلفا طب

نمونه گیری در منزل

نمونه گیری در منزل - آلفاطب

در سالهای شیوع و همه گیری کرونا مبحث نمونه گیری در منزل بسیار داغ تر از سالهای قبل تر شد چرا که نگرانی از حضور در مراکز درمانی و آزمایشگاهها وجود داشت و خصوصا افرادی با بیماریهای زمینه ای ، سالمندان و کودکان بیمار بیش از دیگر اقشار جامعه در معرض خطر ابتلا به ویروس کرونا بودند .

امروزه خوشبختانه این بیماری کنترل شده ولی خدمات نمونه گیری در منزل همچنان با قدرت به کار خود ادامه می دهد چرا که افراد زیادی از آسایشی که این روش برای آنها به وجود آورد راضی بودند .

مراجعه به مراکز درمانی و آزمایشگاهها برای خانواده هایی که افراد سالمند ، ناتوان و بیمار وابسته به تخت دارند بسیار دشوار است و وقت و هزینه زیادی را به خود اختصاص می دهد .

در این مقاله قصد داریم بیشتر با این خدمت در منزل آشنا شویم پس با مرکز خدمات پزشکی در منزل آلفاطب ارائه دهنده انواع خدمات پزشکی و پرستاری در منزل همراه باشید.

چه آزمایش هایی امکان نمونه گیری در منزل را دارد ؟

  • چکاپ
  • آزمایش خون
  • کرونا PCR
  • آنتی بادی IGG-IGM
  • آزمایش نوزاد

آزمایش و نمونه گیری در منزل تحت پوشش بیمه های پایه و تکمیلی

شما با استفاده از خدمت نمونه گیری در منزل می توانید خدمات چکاپ و آزمایش خون را در منزل و یا محل کار خود انجام داده و از پوشش بیمه خود (پایه و تکمیلی) استفاده نمایید .

پوشش بیمه در لحظه اعمال شده و نیازی به پیگیری های اضافه از جانب شما نیست . جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد نمونه گیری در منزل می توانید با مجموعه خدمات پزشکی آلفاطب تماس بگیرید .

برای دریافت خدمات آزمایش در منزل با ما تماس بگیرید.

نمونه گیری در منزل - انواع نمونه گیری در منزل

مزایای نمونه گیری در منزل توسط مجموعه آلفاطب

  • انجام خدمات نمونه گیری در هر روز هفته حتی ایام تعطیل
  • کادر نمونه گیری دوره دیده و با تجربه
  • پوشش کلیه بیمه های پایه و تکمیلی
  • محاسبه هزینه نمونه گیری با تعرفه آزمایشگاه ها
  • اعمال سریع و در لحظه بیمه بدون نیاز به پیگیری های بعدی
  • ارسال سریع و با رعایت زنجیره سرد نمونه ها به آزمایشگاه

انواع آزمایش چکاپ در منزل شامل چه آزمایشهایی است ؟

آزمایش های تشخیصی و تخصصی در منزل شامل چه آزمایش هایی است ؟

  • آزمایش بارداری
  • تست زردی نوزاد
  • آزمایش بیماریهای مقاربتی
  • آزمایش های تشخیصی تخصصی (مانند آزمایش چربی خون ، قند خون ، سرطان ، کم خونی ، ام اس ، ریزش مو ، کورتیزول و … )
  • آزمایش های بررسی عملکرد بدن (مانند آزمایش کلیه ، کبد چرب ، تیروئید و پروستات)
  • آزمایش پاپ اسمیر و HPV
  • آزمایش ایدز

 

مطلب مرتبط:

نصب سونداژ در منزل

نمونه گیری در منزل - تست های تشخیصی

نمونه گیری ادرار در منزل :

برخلاف آزمایش خون نمونه گیری ادرار در منزل توسط خود فرد انجام می شود و اغلب افراد با دادن نمونه ادرار در آزمایشگاه راحت نیستند . ولی اگر نمونه گیری ادرار در منزل انجام شود تا چند ساعت بعد می توان آن را به آزمایشگاه ارائه داد و یا چگونه می توان نمونه را برای آزمایشگاه ارسال نمود خصوصا اگر محل آزمایشگاه از محل زندگی فرد دور باشد؟

در اینگونه موارد شما می توانید از خدمات نمونه گیری ادرار در منزل استفاده نمایید و در کوتاهترین زمان ممکن جواب آزمایش را بصورت آنلاین دریافت نمایید و دیگر نیازی به مراجعه به آزمایشگاه ندارید .

قابل ذکر است که خدمات آزمایش ادرار و خون در منزل نیز تحت پوشش بیمه پایه و تکمیلی قرار دارد و از بابت هزینه آزمایش نبایستی نگران بود .

نمونه گیری مدفوع در منزل :

یکی از آزمایش هایی که نمونه گیری آن در محل آزمایشگاه سخت است نمونه گیری مدفوع است و افراد بسیار راحت تر هستند که این کار را در منزل انجام دهند ولی مراجعه به آزمایشگاه دریافت ظرف مخصوص نمونه گیری ، بازگشت به منزل و گرفتن نمونه مدفوع و مجددا رساندن نمونه به آزمایشگاه نیاز به صرف وقت و هزینه رفت و آمد دارد که برای بسیاری افراد پرمشغله دشوار است .

شما برای استفاده از خدمات نمونه گیری در منزل با مجموعه آلفاطب تماس گرفته و درخواست خدمات را می نمایید . فرد مسئول نمونه گیری به منزل شما مراجعه نموده و ظرف مخصوص نمونه گیری را در اختیار شما قرار داده و پس از نمونه گیری توسط شما آن را تحویل گرفته و به آزمایشگاه می رساند و پس از انجام آزمایش های لازم نتیجه را بصورت آنلاین می توانید دریافت نمایید .

انجام نمونه گیری در منزل برای کودکان :

انجام نمونه گیری از کودکان معمولا چالش بزرگی برای والدین است چرا که کودکان اغلب برای این کار همکاری های لازم را انجام نمی دهند و یا در محیط آزمایشگاه به دلیل ترس و استرس قادر به ادرار و مدفوع نیستند . استفاده از خدمات نمونه گیری در منزل موجب می شود کودک در فضای امن خانه خود بیشتر همکاری کرده و به راحتی این کار را انجام دهد.

برای افرادی که شرایط رفتن به مراکز درمانی را ندارند ویزیت پزشک عمومی در منزل بهترین جایگزین است. 

نمونه گیری در منزل - آزمایش های تشخیصی

هزینه نمونه گیری در منزل چقدر است ؟

هزینه آزمایش و نمونه گیری در منزل بعد از نمونه گیری و قبل از اینکه نتیجه آزمایش به شما اعلام شود دریافت می گردد . هزینه آزمایش بسته به مواردی که مورد آزمایش قرار گرفته متفاوت است و طبق تعرفه های آزمایشگاه ها می باشد . شما برای اطلاع از هزینه دقیق آزمایش و نمونه گیری در منزل می توانید با مجموعه خدمات پزشکی آلفاطب تماس بگیرید .

آزمایش در منزل تهران

شهر تهران به دلیل تجمع امکانات و جمعیت همواره خصوصا در خیابان اصلی با ترافیک و شلوغی همراه است و از آنجا که اکثر آزمایشگاههای معتبر در خیابان های اصلی شهر تهران واقع شده اند برای رسیدن به این آزمایشگاهها بایستی مدت زیادی را در ترافیک گذراند .

این موضوع حتی برای افراد سالم نیز ناخوشایند است چه رسد به بیمارانی که از درد و ناراحتی به خود می پیچند . در شهرهای شلوغ نظیر تهران استفاده از خدمات نمونه گیری و آزمایش در منزل ضروری تر از هر کجای دیگر به نظر می رسد .

مجموعه خدمات پزشکی آلفاطب آماده ارائه خدمات نمونه گیری در منزل و همچنین دیگر تزریقات ، سونوگرافی ، نوارقلب و دیگر خدمات پزشکی در منزل در تمام تهران می باشد . کافیست با اپراتورهای این مجموعه تماس گرفته و خدمات خود را درخواست نمایید .

چطور به خدمات نمونه گیری در منزل آلفاطب اعتماد کنم ؟

  • مجموعه آلفاطب کلیه شرایط ایمنی را برای ارسال نمونه ها به آزمایشگاه رعایت می نماید و از تجهیزاتی مثل cool box جهت انتقال نمونه ها استفاده می نماید .
  • افرادی که برای نمونه گیری به منازل شما مراجعه می کنند در این کار متخصص هستند .
  • مجموعه آلفاطب جهت ارائه خدمات درمانی ، مراقبتی و آزمایشگاهی دارای مجوز می باشد .
  • آلفاطب جهت ارائه خدمات آزمایشگاهی با آزمایشگاههای معتبر همکاری می نماید .
  • کارشناسان مجموعه آلفاطب از لحظه ثبت درخواست شما تا ارائه نتیجه با صبر و حوصله به سوالات شما پاسخ داده و از شما پشتیبانی می نمایند .

در اینستاگرام ما را دنبال کنید . 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×