آلفا طب

ویزیت پزشک در منزل شرق تهران

ویزیت پزشک در منزل شرق تهران - آلفاطب

در کشور ما خدمات مختلفی به بیماران ارائه می شود که یکی از آنها ویزیت پزشک در منزل است . امروزه مراکز معتبری که به ارائه خدمات پزشکی و پرستاری در منزل مشغولند نسبت به گذشته بیشتر شده و یکی از این مراکز معتبر مرکز خدمات پزشکی آلفاطب است که به کلیه نقاط تهران اعزام پزشک و پرستار دارد .

ویزیت پزشک در منزل شرق تهران عنوان این مقاله است و به بررسی خدمات پزشکی این مرکز بطور اختصاصی در شرق تهران می پردازد . اگر قصد استفاده از خدمات این مرکز را دارید و یا تمایل دارید اطلاعات مفیدی در زمینه ویزیت پزشک در منزل به دست آورید تا پایان مطلب با مجموعه آلفاطب همراه باشید .

چه افرادی کاندید اصلی استفاده از خدمات پزشکی در منزل می باشند؟

در حال حاضر دریافت خدمات پزشکی در منزل برای همه افراد امکان پذیر است ولی گروه های خاصی از اقشار جامعه هستند که نیاز ضروری به استفاده از این خدمات در منزل دارند که در گروههای زیر جای می گیرند :

سالمندان :

سالمندان اغلب با چندین بیماری دست به گریبان هستند و برخی نیز از عدم توانایی در تحرک و راه رفتن رنج می برند . این گونه افراد در مورد بیماری های خود نیاز به ویزیت پزشک دارند ولی قدرت تحرک ندارند و بایستی وقت و هزینه زیادی صرف شود تا اینگونه سالمندان به مطب پزشک یا مراکز درمانی مراجعه نموده و از طریق پزشک ویزیت شوند .

چکاپ سالمند در منزل از خدمات پزشکی در منزل است . برخی از سالمندان نیز نیاز به ویزیت و چکاپ دوره ای در مورد بیماری های خود هستند . استفاده از خدمات ویزیت پزشک عمومی و پزشک متخصص در منزل می تواند سالمندان کم توان را از سختی های مراجعه به مطب و بیمارستان رها کند .

معلولان جسمی حرکتی و بیماران وابسته به تخت :

بیمارانی که معلول هستند و یا به دلایلی قادر به ترک کردن تخت نیستند : این بیماران که وابسته به تخت گفته می شوند برای جابجایی و مراجعه به مطب دچار مشقاتی هستند که علاوه بر خود موجب آزار خانواده و همراهانشان می شود . استفاده از ویزیت پزشک عمومی در منزل برای این دسته از بیماران بسیار ضروری به نظر می رسد .

بیماران بدون سرپرست و همراه :

دسته سوم بیمارانی هستند که سرپرست یا خانواده ای ندارند و به تنهایی نیز قادر به مراجعه به مراکز درمانی نیستند . این بیماران می توانند از طریق تماس با مراکز اعزام پزشک و پرستار نسبت به دریافت خدمات ویزیت پزشک در منزل استفاده کنند .

افراد دارای بیماری نقص سیستم ایمنی :

– بیمارانی که به دلیل بیماری های نقص ایمنی دارای سیستم ایمنی ضعیفی هستند و احتمال اینکه در مراکز درمانی و مطب ها دچار آلودگی های ویروسی شوند زیاد است می توانند در منزل از خدمات ویزیت پزشک استفاده کنند .

آلفاطب دارای مجوز از سازمان بهداشت یکی از معتبر ترین مراکز خدمات پزشکی در منزل است.
برای دریافت مشاوره با ما تماس بگیرید.

ویزیت پزشک در منزل شرق تهران - سالمندان

بیماران قلبی و ریوی :

بیمارانی که دچار بیماریهای حاد تنفسی و قلبی هستند و در شهرهای شلوغی همچون تهران زندگی می کنند برای رسیدن به مطب یا مراکز درمانی بایستی ترافیک سنگین و دود و آلودگی هوا را تحمل کنند . این افراد بهتر است در منزل بمانند و از خدمات ویزیت پزشک در منزل شرق تهران بهره مند شوند .

بیماران سکته قلبی و مغزی : 

افرادی که دچار سکته قلبی و مغزی شده اند و در منزل بستری هستند بهتر است از خدمات ویزیت پزشک در منزل برای آنها استفاده شود .

بیماران مبتلا به سرطان :

افرادی که به انواعی از سرطان ها دچار هستند و نیاز به مراقبت و چکاپ های دوره ای دارند می توانند از خدمات پزشک متخصص در منزل استفاده کنند .

نابینایان و افراد دارای بیماریهای چشمی : 

افرادی که نابینا هستند و برای حضور در مراکز درمانی نیاز به همراه دارند می توانند در صورت نیاز و یا نبودن همراه از طریق تماس با مرکز خدمات پزشکی آلفاطب از خدمات ویزیت پزشک در منزل استفاده کنند .

بیماران روانی : 

افرادی که به بیماریها و اختلالات روانی مبتلا هستند و از حضور در مراکز درمانی هراس شدید دارند می توان در هنگام بیماری از ویزیت پزشک در منزل برای آنها بهره برد .

ویزیت پزشک در منزل شرق تهران در چه ساعاتی امکانپذیر است ؟

از آنجا که بیماری شب و روز و تعطیلات و غیر تعطیلات نمی شناسد ارائه خدمات اعزام پزشک و پرستار در مرکز خدمات پزشکی آلفاطب بصورت شبانه روزی بوده و در هر ساعتی از شبانه روز و همه روزهای هفته حتی ایام تعطیل می توانید از خدمات این مرکز استفاده کنید .

دریافت مشاوره خدمات پزشکی دز منزل از آلفاطب به صورت شبانه روزی

ویزیت پزشک در منزل شرق تهران - خدمات پزشکی شبانه روزی

تعرفه ویزیت پزشک در منزل شرق تهران شبانه روزی

برای تعیین هزینه پزشک در منزل بایستی یک سری از مولفه ها را در نظر گرفت که شامل موارد زیر است :

بیمه بودن یا نبودن بیمار :

چنانچه بیمار تحت پوشش انواع بیمه پایه و تکمیلی قرار داشته باشد هزینه های درمانی برای او کاهش خواهد یافت . در اینصورت رسید یا برگه مهر شده حاوی اطلاعات ویزیت به بیمار داده می شود تا با ارائه به شرکت بیمه ای خود نسبت به دریافت هزینه پرداخت شده اقدام نماید .

تخصص پزشک :

اینکه از خدمات ویزیت پزشک عمومی در منزل استفاده شده باشد یا پزشک متخصص در هزینه تاثیرگذار است . پزشکان در سه رده پزشک عمومی ، پزشک متخصص و دکتر فوق تخصص قرار می گیرند که هر یک تعرفه خاص خود را دارد .

تجهیزات همراه پزشک :

اگر پزشک به جهت حال بیمار بایستی دستگاههایی نظیر نوار قلب ، سونوگرافی در منزل ، رادیولوژی در منزل و … را به منزل بیمار انتقال دهد هزینه این نقل و انتقال برای او محاسبه خواهد شد و به میزان هزینه ها خواهد افزود .

استفاده از لوازم و دارو :

اگر پزشک برخی دارو ها ، تزریقات در منزل و یا تست پاپ اسمیر را در منزل برای بیمار انجام دهد هزینه این لوازم و داروها به تعرفه اضافه خواهد شد .

شبانه روزی بودن خدمات :

اگر در ایام تعطیل رسمی و یا ساعات پس از نیمه شب بخواهید از خدمات پزشک در منزل استفاده کنید هزینه ویزیت پزشک در منزل افزایش خواهد داشت .

مسافت طی شده :

هر چه مسافت بین منزل بیمار تا مرکز ارائه خدمات پزشک در منزل بیشتر باشد هزینه و تعرفه افزایش خواهد داشت . مثلا بیمارانی که در حومه شهر تهران زندگی می کنند و از خدمات پزشکی داخل تهران استفاده می کنند باید هزینه بیشتری را نسبت به شهروندان تهرانی بپردازند .

برای دریافت خدمات پزشک در منزل چه اطلاعاتی در مورد بیمار باید داشته باشیم ؟

در هنگام تماس با مراکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل بایستی اطلاعاتی از بیمار داشته باشیم . اگر خود بیمار هستیم که اطلاعات لازم را در این زمینه به اپراتور مربوطه بدهیم و اگر بیمار یکی از افراد خانواده است با دادن اطلاعاتی نظیر نام و نام خانوادگی بیمار ، حساسیت های دارویی ، سن بیمار ، بیماری های زمینه ای ، داروهای مصرفی و توان حرکتی بیمار ، پزشک را در تشخیص نوع بیماری و لوازم و تجهیزاتی که باید به همراه داشته باشد یاری رسانیم .

ویزیت پزشک در منزل شرق تهران برای چه مناطقی است ؟

تهرانپارس ، نارمک ، مجیدیه جنوبی ، هفت حوض ، وحیدیه ، دردشت ، کرمان ، زرکش ، لشکر ، فدک ، مدائن ، تسلیحات و … محلاتی هستند که از خدمات پزشک در منزل غرب تهران می توانند بهره مند گردند. البته اگر در نقاط شمالی ، جنوبی و غربی نیز ساکن هستید نگران نباشید . مجموعه آلفاطب به کلیه نقاط شهر تهران خدمات پزشکی و پرستاری در منزل ارائه می دهد 

اگر نیاز به دریافت خدمات و ویزیت پزشک در غرب تهران ، شرق و دیگر نقاط تهران هستید، می توانید از خدمات ویزیت پزشک در منزل ، اعزام پرستار به منزل ، پرستار سالمند ، کودک و بیمار استفاده نمایید . کافیست با مرکز خدمات پزشکی آلفاطب تماس بگیرید . 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×