آلفا طب

ویزیت پزشک عمومی در منزل

ویزیت پزشک عمومی در منزل - مرکز خدمات پزشکی آلفاطب

ویزیت پزشک عمومی در منزل چه هنگامی نیاز است؟

ویزیت پزشک عمومی در منزل از خدماتی است که ممکن است برای فردی نیاز شود . شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که به ویزیت پزشک عمومی در منزل نیاز پیدا کرده باشید. مراجعه به پزشک عمومی در مواقع بیماری برای افراد عادی امری ساده است ولی تصور کنید فردی به دلایل گوناگون نظیر معلولیت ، کهولت و سالمندی ، ابتلا به برخی بیماری های خاص و … قادر به حرکت و مراجعه به مراکز پزشکی و مطب پزشک نیست و یا زمان و هزینه زیادی بابت مراجعه آنها به پزشک بایستی در نظر گرفته شود .

در اینگونه مواقع چه باید کرد ؟ ویزیت پزشک عمومی در منزل راه حل مشکل این گونه افراد و خانواده هایشان است . اگر دارای بیمار یا سالمندی هستید که نیاز به ویزیت پزشک عمومی در منزل دارد می توانید با مرکز خدمات پزشکی آلفاطب تماس بگیرید تا در اسرع وقت پزشک در منزل برای ویزیت بیمار شما اعزام گردد. در اینجا می خواهیم اطلاعاتی درباره اینکه پزشک عمومی در منزل چه خدماتی ارائه می دهد آشنا شویم، پس تا انتهای مطلب همراه ما باشید.


دریافت مشاوره

خدمات پزشک عمومی در منزل آلفاطب

  • ارزیابی وضعیت سلامتی بیمار
  • تشخیص اولیه بیماری
  • مشاوره و توصیه های پزشکی
  • تجویز آزمایش و دارو
  • درمانهای اورژانسی
  • بررسی روند درمان بیماری
  • ارجاع بیمار به پزشک متخصص

پزشک عمومی در منزل به درمان چه بیماری هایی کمک می کند ؟

بسیاری از بیماری ها بوسیله یک پزشک عمومی قابل تشخیص و درمان هستند . حتی اگر بیماری فرد نیاز به درمان های تخصصی تر داشته باشد پزشک عمومی می تواند بیمار را به یک پزشک متخصص در زمینه بیماری اش ارجاع دهد .

از بیماریهایی که توسط پزشک عمومی قابل تشخیص و درمان است می توان به آنفولانزا و سرماخوردگی ، دیابت ، فشار خون ، آسم ، کم خونی و مشکلات گوارش و تنفسی اشاره کرد. ای بیماری ها عمومی هستند و می توان توسط پزشک عمومی در منزل و یا مراکز درمانی ویزیت انجام شود. از سوی دیگر بهتر است برای بیماری های حادتر مانند بیماری های قلبی به متخصص مراجعه کنید و در صورت اینکه امکان رفتن به مراکز درمانی را به دلایل مختلف و مشغله های کاری ندارید از خدمات پزشک متخصص در منزل آلفاطب استفاده کنید.

برای چه بیماری هایی می توان درخواست ویزیت پزشک در منزل کرد؟

  • بیماری های غلظت خون ، کم خونی یا رقیق بودن خون
  • بیماری دیابت
  • بیماری های تیروئید و هیپوفیز
  • سکته مغزی
  • تشنج
  • بیماریهای مربوط به کبد و کلیه
  • مشکلات دستگاه تنفسی نظیر آسم ، ذات الریه و فیبروز ریه
  • حملات قلبی

مطلب پیشنهادی: بیماری های قلبی در سالمندان

پزشک عمومی در منزل چه آزمایشهایی را می تواند تجویز نماید؟

  • آزمایش خون
  • آزمایش کشت ادرار و مدفوع
  • آزمایش FBS و فشار خون
  • نوار قلب
  • و …

در صورت نیاز به امور آزمایشگاهی، با دریافت خدمات از آلفاطب نوار قلب و نمونه گیری در منزل در همان لحظه انجام می شود.

ویزیت پزشک عمومی در منزل برای سالمندان

سالمندان بیشترین نیاز به ویزیت پزشک در منزل را دارند چرا که اغلب دارای بیماری های زمینه ای نظیر فشار خون ، دیابت ، آسم و … هستند و در صورت ابتلا به بیماری ناتوان تر از اقشار جوان تر هستند .

برای سالمندانی که رفتن به مراکز درمانی به دلیل مشکل در راه رفتن و تحرک برایشان امکان پذیر نیست می توانند از خدمات پزشک در منزل بهره گیرند . چک کردن وضعیت عمومی ، کنترل دیابت ، فشار خون ، بیماری های قلبی و … از مواردیست که سالمندان به پزشک عمومی در منزل نیاز پیدا می کنند .

مقاله پیشنهادی : تعرفه ویزیت پزشک در منزل

ویزیت پزشک عمومی در منزل - خدمات پزشک عمومی سالمندان

پزشک عمومی در منزل برای کودکان

کودکان اغلب از مراکز درمانی و مطب پزشکان ترس و هراس دارند و ترجیح والدین و کودکان این است که در منزل خود معاینه و درمان شوند . اگر برای ویزیت کودکان خود در منزل نیاز به خدمات پزشک عمومی دارید می توانید با خدمات پزشکی آلفاطب تماس بگیرید .

مطلب پیشنهادی: پرستار کودک در منزل

ویزیت پزشک عمومی در منزل برای بیماریهای واگیردار

هنگامی که فرد به بیماری واگیرداری مبتلا می شود بهترین راه حل ماندن در خانه و قرنطینه کردن می باشد . در دوره شیوع کرونا استفاده از خدمات پزشک عمومی در منزل بسیار بالا رفت چرا که حضور در فضاهای بیرون از خانه می توانست شیوع را بیشتر نماید و از طرفی حال بیمار در بعضی مواقع به قدری وخیم بود که توان حرکت و مراجعه به مراکز درمانی را نداشت .

در صورت ابتلا به بیماری های واگیردار می توانید با مرکز آلفاطب تماس گرفته و درخواست ویزیت پزشک عمومی نمایید .

ویزیت پزشک عمومی در منزل برای بیماران قلبی – ریوی

برخی افراد به بیماریهای مزمن قلبی و یا عفونت ریه دچار هستند که حضور در اماکن شلوغ و یا ترافیک و آلودگی هوا مضر است . وقتی بیماران قلبی – ریوی به بیماریهایی نظیر سرماخوردگی ، آنفولانزا ، مشکلات روده و معده ، مسمومیت های غذایی و … دچار می شوند می توانند از خدمات یک پزشک عمومی در منزل استفاده کنند و در این صورت نیازی به مراجعه به مراکز درمانی نیست.

ویزیت پزشک عمومی در منزل برای بیماران افسرده

برای افرادی که از افسردگی حاد رنج می برند نیاز است که به روانپزشک مراجعه نمایند ولی از آنجا که فرد افسرده تمایل به ترک منزل و قرار گرفتن در مکان های شلوغ نظیر مطب پزشک را ندارد استفاده از کمک ویزیت پزشک و روانپزشک در منزل می تواند مفید باشد .

همچنین فرد افسرده در کنار خانواده و در محیط امن خانه احساس امنیت نموده و بهتر می تواند با پزشک در زمینه بیماری اش همکاری نماید .

ویزیت پزشک عمومی در منزل - خدمات پزشک عمومی بیماران افسرده

مزایای ویزیت پزشک عمومی در منزل

– کاهش یافتن هزینه رفت و آمد به مراکز درمانی : در صورتی که بیمار در منزل ویزیت شود دیگر نیازی به هزینه رفت و برگشت به مطب وجود نخواهد داشت .

– صرفه جویی در وقت و زمان : در بسیاری از مطب ها و مراکز درمانی به دلیل ازدحام بیماران و صفوف طولانی انتظار بیماران دچار آزردگی می شوند و مدت ها وقتشان صرف انتظار برای ویزیت پزشک می گردد . استفاده از خدمات پزشک عمومی در منزل دیگر نیازی به انتظار ندارد و در وقت نیز صرفه جویی می گردد .

– عدم نیاز به تعیین وقت قبلی : در بسیاری از مراکز درمانی باید با وقت قبلی مراجعه نمود و چنانچه بصورت اورژانسی مجبور به مراجعه باشیم بایستی مدت ها منتظر بمانیم تا موفق به دیدار پزشک شویم . در صورتی که پزشک عمومی به منزل مراجعه نماید دیگر مشکلات تعیین وقت قبلی وجود نخواهد داشت .

– عدم نیاز به نگهداری از سالمند در خانه سالمندان برای استفاده از خدمات درمانی : بسیاری از سالمندان احتیاج به ویزیت پزشک و ارزیابی سلامتی شان دارند و به همین دلیل مجبور می شوند با مراجعه به خانه سالمندان تحت نظر باشند . اگر سالمند در منزل خود بتواند خدمات درمانی را دریافت نماید برای او و خانواده اش نیز مفیدتر خواهد بود .

مطلب پیشنهادی: پرستار سالمند در منزل

– کاهش زمان بستری در بیمارستان : بسیاری از بیماران بعد از عمل جراحی به دلیل مراقبت های پس از عمل مجبورند تا چندین روز در بیمارستان بستری بمانند . اگر بتوان از خدمات پزشک در منزل و همچنین خدمات پرستاری شامل خدمات پانسمان ، تزریقات و … استفاده کرد دیگر نیازی به بستری شدن طولانی مدت در بیمارستان که به دنبال خود هزینه های گزافی نیز به دنبال دارد خواهد بود .

– کاهش اضطراب در کودکان : همانطور که در بالا به آن اشاره شد اغلب کودکان از حضور در مراکز درمانی و مطب پزشکان هراس دارند . اگر پزشک در منزل نسبت به ویزیت کودک بیمار اقدام نماید اضطراب او نیز کاهش پیدا کرده و بیشتر با پزشک همکاری خواهد کرد .

– در امان ماندن از خطرات محیط های بیرون از خانه : ویزیت پزشک عمومی در منزل موجب می شود که بیمار برای انجام معاینه های ساده به مطب یا مراکز درمانی مراجعه نکند چرا که امکان دارد آلوده به انواعی از ویروس باشند . در دوره شیوع بیماری کرونا چه بسا افرادی که برای یک معاینه یا چکاپ ساده به مراکز درمانی مراجعه نموده و درگیر ویروس کرونا می شدند و جان خود و خانواده را با این کار به خطر می انداختند .

همچنین برای افرادی که بیماری های نقص ایمنی دارند بسیار بهتر است که از محیط های آلوده به ویروس اجتناب نمایند . استفاده از خدمات پزشک عمومی در منزل می تواند این مشکلات را به راحتی حل نماید.

مطلب پیشنهادی: رادیولوژی در منزل

ویزیت پزشک عمومی در منزل - ویزیت سالمندان

هزینه ویزیت پزشک عمومی در منزل

بطور کلی افراد و مراکز مختلف هزینه های متفاوت بابت خدمات پزشکی در منزل دریافت می کنند ولی مهمترین مواردی که در هزینه ویزیت پزشک در منزل تاثیرگذار است علاوه بر دستمزد پزشک شامل دوری و نزدیکی منزل فرد بیمار به مرکز ارائه خدمات از بابت هزینه ایاب و ذهاب و همچنین شبانه یا روزانه بودن خدمات است که خدمات شبانه در هر شغلی کمی گران تر است .

برای اطلاع از هزینه دقیق ویزیت پزشک عمومی در منزل و سایر خدمات پزشکی و پرستاری می توانید با شماره ۶۶۵۷۰۷۷۴ تماس بگیرید و از کارشناسان آلفاطب اطلاعات لازم را در این زمینه کسب نمایید .

مزایای استفاده از دکتر در منزل مرکز خدمات پزشکی آلفاطب

دسترسی همیشگی و شبانه روزی به خدمات پزشکی و پرستاری در منزل 

شما در هر نقطه ای از شهر تهران که باشید و در هر ساعتی از شبانه روز حتی در روزهای تعطیل می توانید از خدمات پزشکی و پرستاری این مرکز استفاده کنید .

امکان مشاوره قبل از اعزام پزشک

در آلفاطب قبل از اعزام پزشک به منزل بیمار اطلاعات لازم دریافت می شود و مشاوره های لازم جهت انتخاب درست خدمات پزشکی به بیمار داده می شود .

راحتی خیال و امنیت و اطمینان با آلفاطب

مرکز خدمات پزشکی آلفاطب دارای مجوز رسمی از وزارت بهداشت است و کلیه کارکنان این مرکز کاملا قابل اطمینان و امین هستند تا استفاده کنندگان از خدمات این مرکز بتوانند با خیال راحت این افراد را در منزل خود پذیرا باشند.

امکان استفاده از کلیه خدمات درمانی و پزشکی در منزل

انواعی از خدمات درمانی از قبیل ویزیت پزشک عمومی در منزل ، ویزیت پزشک متخصص در منزل ، فیزیوتراپی در منزل ، سونوگرافی در منزل ، رادیولوژی در منزل ، نمونه گیری در منزل ، ماما در منزل ، سرم تراپی و تزریقات در منزل ، اکوی قلب در منزل ، نوار قلب در منزل ، پرستار بیمار در منزل و … تنها بخشی از خدمات مرکز خدمات پزشکی آلفاطب است . برای اطلاع از کلیه خدمات این مرکز می توانید به بخش خدمات سایت مراجعه نمایید.

استفاده از خدمات پزشک عمومی در منزل برای چه افرادی بیشتر توصیه می شود؟

بهره مندی از خدمات پزشک عمومی در منزل برای کلیه افراد با هر سن و شرایط و بیماری زمینه ای سودمند است و محدودیت خاصی ندارد ولی افرادی هستند که این خدمات برای آنها بسیار لازم است و از مشقت آنها می کاهد . این افراد عبارتند از :

  • سالمندان خصوصا افراد سالمندی که از ناتوانی در حرکت رنج می برند.
  • نوزادان و کودکان خردسال به دلیل ترس از حضور در مراکز درمانی
  • افراد معلول و ناتوان ذهنی و جسمی
  • افراد مبتلا به بیماریهای واگیردار و سخت که ترک منزل برایشان سخت و دشوار است.

آلفاطب ارائه دهنده کلیه خدمات پرستاری و پزشکی در منزل و بیمارستان و پوشش دهی کلیه مناطق تهران ، پشتیبانی رایگان تا یک هفته بعد از ویزیت ، امکان دریافت هزینه ویزیت پزشک عمومی در منزل از بیمه پوشش دهنده شما با ارائه فاکتور از آلفاطب می باشد . کافیست با ما تماس بگیرید.

 


371 371 22

چه پزشکانی برای ویزیت به منزل شما میان؟

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×