آلفا طب

ویزیت پزشک متخصص در منزل

پزشک متخصص در منزل - مجموعه آلفاطب

امروزه صرفه جویی در زمان و هزینه به خدمات پزشکی نیز راه پیدا کرده و می توان خدماتی نظیر ویزیت پزشک عمومی در منزل ، ویزیت پزشک متخصص در منزل ، رادیولوژی و سونوگرافی در منزل ، تزریقات و پانسمان در منزل ، اکو و نوار قلب در منزل ، نمونه گیری و … را در منزل انجام داد.

ویزیت پزشک متخصص در منزل شامل تخصص های زیادی از قبیل ویزیت متخصص قلب و عروق ، متخصص اطفال ، متخصص زنان و زایمان ، متخصص اعصاب ، متخصص روانپزشکی ، متخصص ارتوپدی ، متخصص اورولوژی و … در منزل می باشد.

شما می توانید بسته به نوع بیماری خود از پزشک متخصص در منزل کمک بگیرید. برای رزرو پزشک متخصص در منزل می توانید با مجموعه خدمات پزشکی آلفاطب تماس بگیرید.

ویزیت پزشک متخصص در منزل شامل چه تخصص هایی است؟

  • متخصص گوش ، حلق و بینی
  • متخصص عفونی
  • متخصص اطفال
  • متخصص زنان و زایمان
  • متخصص پوست
  • متخصص داخلی
  • متخصص اورولوژی
  • متخصص نورولوژی (اعصاب)
  • متخصص ریه
  • متخصص ارتوپدی
  • متخصص رادیولوژی
  • متخصص غدد
  • متخصص خون و آنکولوژی
  • متخصص کلیه (نفرولوژی)
  • متخصص طب اورژانس
  • و …

آلفاطب با داشتن مجوز رسمی از وزارت بهداشت از معتبرترین مراکز خدمات پزشکی در منزل است
که به صورت شبانه روزی پزشک و پرستار در منزل اعزام می کند. 

 برای درخواست خدمات با آلفاطب در ارتباط باشید.

ویزیت پزشک متخصص قلب و عروق در منزل

اصولا بیماری های قلبی در سالمندان رایج تر از دیگر افراد است. از برخی بیماران قلب و عروق به دلیل دوران نقاهت پس از سکته قلبی در منزل بستری هستند و یا سالمندانی که دچار بیماری های قلبی و عروقی هستند برای مراجعه به پزشک متخصص قلب و عروق دچار رنج می شوند.

مطب و مراکز درمانی که پزشکان متخصص در آنجا مشغول خدمات دهی به بیماران هستند اغلب شلوغ و پرازدحام است و تحمل صف های شلوغ انتظار حتی برای افراد سالم نیز آزاردهنده است. از طرفی برای گرفتن نوبت ویزیت از برخی از پزشکان متخصص باید ماهها در انتظار ماند .

افرادی که دچار بیماری های قلبی هستند ممکن است نیاز به نوار قلب و یا اکوی قلب داشته باشند، از دیگر خدمات آلفاطب نوار قلب و اکوی قلب در منزل است.

ویزیت پزشک متخصص اطفال در منزل

کودکان در هنگام بیماری بسیار ناآرام و پرخاشگر هستند و از مراکز درمانی و مطب پزشک هراس دارند. با استفاده از خدمات ویزیت پزشک متخصص اطفال در منزل می توان در محیط امن و راحت منزل به مداوای کودک پرداخت و کودک نیز همکاری بیشتری با پزشک و والدین خواهد داشت.

ویزیت پزشک متخصص زنان و زایمان در منزل

دریافت خدمات ویزیت پزشک زنان در منزل می تواند برای کلیه خانم ها و دخترخانم ها مفید باشد ولی برای خانمهای باردار و شیرده و همچنین خانم های سالمند بسیار کمک کننده است.

برخی خانم های باردار خصوصا در ماههای آخر بارداری به دلیل خطر سقط جنین ، بارداری پرخطر ، حاملگی دوقلو یا چندقلویی و … مشقت زیادی در راه رفتن و مراجعه به مطب پزشک زنان دارند. پزشک متخصص زنان و زایمان با مراجعه به منزل بیمار می تواند به صرفه جویی در وقت و هزینه بیماران کمک شایانی نماید.

پزشک متخصص در منزل - متخصص کودکان

ویزیت پزشک متخصص اورولوژی در منزل

بیمارانی که دچار بیماری های کلیوی ، مثانه ، دستگاه تناسلی و … هستند می توانند از خدمات پزشک متخصص ارولوژی در منزل استفاده کنند. همچنین این بیماران می توانند از خدمات نمونه گیری در منزل و یا سونوگرافی در منزل نیز برای تشخیص بیماری استفاده نمایند.

ویزیت پزشک متخصص ریه در منزل

افرادی که به بیماری های دستگاه تنفس و ریه نظیر آسم ، عفونت ریه ، برونشیت ریه ، پنومونی (ذات الریه) و … مبتلا هستند می توانند از خدمات ویزیت پزشک متخصص در منزل استفاده کنند. 

هزینه ویزیت پزشک متخصص در منزل

تعرفه ویزیت پزشک متخصص برمبنای دستورالعمل های ابلاغ شده از سوی وزارت بهداشت و درمان هر ساله تعیین می گردد که به این مبلغ هزینه ایاب و ذهاب و استفاده از تجهیزات ، دارو و … نیز اضافه می شود. برای اطلاع از هزینه دقیق ویزیت پزشک متخصص در منزل می توانید با مجموعه خدمات پزشکی آلفاطب تماس بگیرید.

اعزام پزشک متخصص به منزل شبانه روزی

برخی بیماری ها به صورت ناگهانی عود می کنند و در صورت عدم رسیدگی به بیمار ممکن است صدمات جبران ناپذیری از نظر سلامتی به او وارد شده و یا برای او خطر مرگ به همراه داشته باشد.

خدمات پزشک متخصص در منزل مجموعه آلفاطب بصورت شبانه روزی می باشد و شما می توانید در هر ساعتی با این مرکز تماس گرفته و درخواست پزشک عمومی یا متخصص نمایید.

پزشک متخصص در منزل - هزینه ویزیت پزشک متخصص در منزل

ویزیت پزشک متخصص در منزل تهران

اگر در هر نقطه ای از شهر تهران ساکن هستید می توانید از مجموعه خدمات پزشکی آلفاطب درخواست پزشک متخصص در منزل داشته باشید. این مجموعه علاوه بر این خدمات پزشکی و پرستاری دیگری نیز به بیماران ارائه می کند که شامل ویزیت پزشک عمومی در منزل ، پرستاری در منزل ، تزریقات و پانسمان در منزل ، سرم تراپی در منزل ، سونوگرافی در منزل ، فیزیوتراپی در منزل ، اکوی قلب در منزل ، نوار قلب در منزل ، نمونه گیری در منزل ، رادیولوژی در منزل ، تعویض سوند و … می شود.

آلفاطب کلینیک کامل در خانه تو

مرکز خدمات پزشکی آلفاطب ارائه دهنده کلیه خدمات پزشکی و پرستاری در منزل و بیمارستان و پوشش دهی کلیه مناطق تهران ، پشتیبانی رایگان تا یک هفته بعد از ویزیت ، امکان دریافت هزینه خدمات در منزل از بیمه پوشش دهنده شما با ارائه فاکتور از آلفاطب می باشد . کافیست با ما تماس بگیرید. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×