آلفا طب

همه چیز درباره خدمات

امور آزمایشگاهی و چک آپ

خدمات امور آزمایشگاهی و چک آپ

از آنجایی که بسیاری از بیماری ها، در مرحله اولیه بدون علامت یا با علامت جزیی همراه است، برای تشخیص بیماری و سلامت، قبل از هر کاری باید چک آپ انجام شود.

به این صورت که با انجام آزمایش های مختلف می توان به سلامت یا بیماری بدن خود پی برد. برای این کار ابتدا باید به یک پزشک متخصص مراجعه کرد تا برای انجام امور آزمایشگاهی و چک آپ مورد بررسی قرار گیرد. سپس در یک مرکز خدمات پزشکی آنها را انجام دهد.

نمونه گیری در منزل

اگر شما جزو افرادی هستید که برای چک آپ دوره ای خود وقت ندارید یا اینکه علایمی از یک بیماری در خود احساس می کنید، اما هر زمان که به پزشک و آزمایشگاه مراجعه کرده، با صف های طولانی روبه رو شده اید، می توانید درخواست نمونه گیری در منزل را از مرکز خدمات پزشکی آلفا طب داشته باشید.

در سریع ترین زمان ممکن، نیروهای متخصص به خانه شما خواهند آمد. سپس در یک مدت زمان کوتاه، آزمایش های لازم از شما گرفته و در کمتر از 24 ساعت نتیجه آن برای شما ارسال خواهد شد.

با این کار دیگر دغدغه برای انجام چک آپ خود نخواهید داشت و به صورت آنلاین نیز می توانید از نتیجه آن مطلع شوید.

نمونه گیری در منزل برای بیماران که توانایی  جسمی اندکی دارند و امکان خارج شدن از منزل برای آنها وجود ندارد، بسیار حائز اهمیت است، بنابراین توصیه می شود برای این نوع بیماران از خدمات مرکز پزشکی آلفا استفاده کنید.

خدمات امور آزمایشگاه و چک آپ آلفا طب

شما می توانید با استفاده از خدمات امور آزمایشگاهی و چک آپ مرکز خدمات پزشکی آلفا که با آزمایشگاه های معتبر همکاری دارد، چک آپ دوره ای خود را انجام دهید تا در صورت بروز بیماری در مراحل اولیه، مانع از پیشرفت آن شوید. 

برای استفاده از خدمات امور آزمایشگاهی و چک آپ آلفا، نیاز به تجویز پزشک نخواهد بود، بدون نسخه پزشک متخصص نیز می توانید چک آپ دوره ای خود را توسط متخصصان این مرکز پزشکی که به خانه شما اعزام می شوند، انجام دهید.

برای انجام امور آزمایشگاهی خود و عزیزانتان، کافی است که با آلفا طب تماس بگیرید، با این کار به دغدغه های خود پایان می بخشید.

آلفاطب تا بهبودی کامل مراقب شماست…

×