آلفا طب

ویزیت دکتر ارتوپد در منزل

دکتر ارتوپد در منزل - آلفاطب

گاهی اتفاق می افتد که در اثر صدمات ناشی از ورزش سنگین و حرفه ای ، بروز تصادفات ، زمین خوردن شدید ، ابتلا به برخی بیماریها و … نیاز به پزشک ارتوپد پیدا کنیم . این امر خصوصا در میان سالمندان که به بیماریهایی نظیر آرتروز ، روماتیسم ، پوکی استخوان و … دچار هستند بسیار دیده می شود .

از آنجا که انواعی از شکستگی های استخوانی ، کشیدگی مفاصل و تاندونها ، آرتروز شدید و … همراه با درد زیادی همراه است و قدرت حرکت کردن را از فرد بیمار می گیرد لزوم استفاده از خدمات ویزیت دکتر ارتوپد در منزل بیشتر و بیشتر احساس می شود . پزشک ارتوپد با مراجعه به منزل بیمار بسیاری از مشکلات بیمار را که برای مراجعه به مطب یا بیمارستان با آنها روبروست را از بین می برد .

مرکز خدمات پزشکی آلفاطب با سالها تجربه در زمینه ارائه خدمات پزشکی و پرستاری در منزل آماده ارائه کلیه خدمات پزشکی از قبیل ویزیت پزشک متخصص در منزل ، ویزیت دکتر ارتوپد در منزل ، فیزیوتراپی در منزل ، سونوگرافی در منزل ، رادیولوژی در منزل ، اکو و نوار قلب در منزل ، ویزیت پزشک عمومی در منزل ، نمونه گیری ، تزریقات و پانسمان و … می باشد .

تنها کافیست با شماره ۶۶۵۷۰۷۷۲ تماس بگیرید تا کارشناسان ما در اسرع وقت نسبت به درخواست شما مبنی بر اعزام پزشک یا پرستار همراه با تجهیزات پزشکی به منزل شما اقدام کنند .

وظیفه پزشک ارتوپد چیست ؟

پزشک متخصص ارتوپدی براساس روشهای درمانی گوناگون نظیر روشهای جراحی و غیرجراحی به درمان آسیبهای استخوانی و مفاصل که در حین کار یا فعالیت های ورزشی یا روزانه برای بیماران رخ داده می پردازد. دکتر ارتوپد نوع آسیب را بعد از انجام معاینات لازم تشخیص می دهد و روش درمانی مناسب را برای بیمار در پیش می گیرد .

پزشک ارتوپد کلیه عارضه هایی که در اثر آرتروز و سائیدگی مفاصل ، آسیب های ورزشی ، تومورهای استخوانی ، عفونت اندامها ، بیماریهای مادرزادی اندامها ایجاد شده را درمان می نماید .

پیشنهاد می شود : رادیولوژی در منزل با هزینه مناسب 

دکتر ارتوپد در منزل - مزایای ارتوپدی در منزل

روند درمان بیمار توسط دکتر ارتوپد در منزل به چه صورت است ؟

بعضی افراد بدلیل شدت عارضه و نوع آن نمی توانند حتی فعالیتهای روزانه خود را انجام دهند و در رختخواب به سر می برند . این افراد توان حرکت کردن و مراجعه به پزشک متخصص ارتوپد را ندارند چرا که سختی حرکت کردن و راه رفتن ، سوار شدن بر خودرو و تحمل مسیر تا رسیدن به مطب پزشک ، انتظار کشیدن در صف بیماران و معطلی در مطب پزشکان ارتوپد ، معاینه و انجام مراحل درمان و بازگشت چیزی در حدود نیمی از روز بیمار و همراه او را به خود اختصاص میدهد و از نظر هزینه و زمان نیز مقرون به صرفه نیست.

در حالیکه اگر دکتر ارتوپد در منزل به ویزیت بیمار بپردازد کلیه این مشقات از بین رفته و برای بیمار و خانواده او نیز راحت تر خواهد بود . حال باید ببینیم پس از حضور پزشک متخصص ارتوپد در منزل چه اتفاقی می افتد؟

پزشک علائم بیمار را چک می کند که شامل معاینه ، شرح حال گرفتن از بیمار و بررسی سابقه بیماری در او می شود . مثلا اگر فرد از درد زانو شکایت دارد این تنها یک علامت است که می تواند نشانه آرتروز هم باشد ولی همه دردهای زانو نشان دهنده این بیماری نیستند .

پزشک با توجه به تخصص و مهارتی که در رشته خود دارد پس از تشخیص نوع بیماری ، یکی از روشهای درمانی جراحی یا غیر جراحی را برای بیمار انتخاب می کند و به او توصیه می کند . اگر بیمار نیاز به جراحی داشته باشد که باید در یکی از بیمارستانها بستری شده و نسبت به انجام جراحی اقدام کند . روشهای غیر جراحی نیز شامل درمان دارویی ، فیزیوتراپی ، استراحت کردن ، انجام حرکات ورزشی و کششی مناسب و … می باشد .

اگر پزشک به شما فیزیوتراپی را توصیه نمود می توانید از خدمات فیزیوتراپی در منزل مجموعه خدمات پزشکی آلفاطب استفاده کنید . تنها کافیست با این مرکز تماس بگیرید .

مقاله پیشنهادی : بهترین روشهای فیزیوتراپی در منزل

دکتر ارتوپد در منزل - روند درمان بیماری

پزشک ارتوپد چگونه نوع بیماری فرد را تشخیص می دهد؟

خیلی از افراد بر این باورند که پزشک ارتوپد فقط در زمینه جراحی استخوان فعالیت می کند و تنها مشکلات استخوانهای بدن را رفع می نماید ولی این باور اشتباه است چرا که بسیاری از دردها ناشی از بافتهای نرم و غیراستخوانی هستند . مثلا تاندونها اگر در اثر فعالیت شدید و ناگهانی یا تصادفات دچار کشیدگی یا پارگی شوند درد شدیدی تولید می کنند چرا که این تاندونها مثل طنابی عضله را به استخوان متصل می کنند .

پس درد آن می تواند به استخوان و عضله نیز انتشار پیدا کند . اکثر درمانهایی که متخصص ارتوپدی انجام می دهد غیرجراحی است و تا زمانی که نیاز نباشد روش جراحی انتخاب نمی شود ولی اگر چاره ای جز جراحی وجود نداشت خود پزشک متخصص ارتوپد این کار را انجام می دهد .

پزشک ارتوپد چه نوع جراحی هایی را انجام می دهد ؟

پزشک ارتوپد طیف وسیعی از جراحی ها را انجام می دهد که شامل موارد زیر است :

  • جراحی شانه و آرنج
  • جراحی دست
  • جراحی پا
  • جراحی ستون مهره ها
  • جراحی لگن و مفاصل ران
  • جراحی زانو
  • جراحی ارتوپدی کودکان
  • جراحی تومور سیستم حرکتی
  • جراحی آسیب های اسکلتی
  • جراحی آسیبهای ورزشی

مطالعه بیشتر : خدمات پزشک در منزل و مزایای آن 

دکتر ارتوپد در منزل - انواع جراحی های ارتوپدی

مزایای استفاده از خدمات ویزیت دکتر ارتوپد در منزل

  • عدم نیاز مراجعه بیمار به مطب یا بیمارستان خصوصا با دردهای شدید اسکلتی و عضلانی یا شکستگی ها
  • عدم تحمل ترافیک سنگین ، آلودگی هوا و صف انتظار بیماران در مراکز درمانی
  • عدم نیاز به نوبت گرفتن حضوری یا آنلاین از مطب پزشکان ارتوپد که معمولا تا چند ماه بعد رزرو شده اند
  • صرفه جویی در وقت و هزینه ها
  • انجام معاینه و یا درمانهای غیرجراحی در محیط راحت و بدون استرس منزل خصوصا برای کودکان

معتبرترین مرکز ارائه خدمات پزشکی در منزل

مجموعه خدمات پزشکی آلفاطب با سالها تجربه در زمینه ارائه خدمات پزشکی و پرستاری در منزل یکی از معتبرترین مرکز ارائه خدمات پزشکی در منزل می باشد .

این مرکز بصورت شبانه روزی و ۲۴ ساعته حتی در ایام تعطیل آماده پاسخگویی و اعزام پزشک و پرستار به منازل شما می باشد . کافیست با این مرکز تماس بگیرید و نوع خدماتی که نیاز دارید را اعلام نمایید . در اسرع وقت پزشک مورد درخواست شما در منزل حاضر خواهد بود .

در اینستاگرام ما را دنبال کنید . 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×