آلفا طب

معتبرترین مرکز ارائه خدمات پزشکی در منزل

مرکز ارائه خدمات پزشکی در منزل - آلفاطب

آیا در مورد دریافت خدمات پزشکی در منزل چیزی شنیده اید ؟ معتبرترین مرکز ارائه خدمات پزشکی در منزل کجاست ؟ وظایف پزشک در منزل چیست ؟ مزایای ویزیت پزشک در منزل چیست ؟ چه کسانی باید از خدمات ویزیت پزشک در منزل استفاده کنند ؟ آیا استفاده از خدمات پزشکی در منزل شامل بیمه می شود ؟

همه اینها سوالاتی است که در این مطلب قصد داریم به آنها پاسخ گوییم . مجموعه خدمات پزشکی آلفاطب شما را به مطالعه این مقاله کاربردی و مفید دعوت می کند .

خدمات ویزیت پزشک در منزل چیست ؟

همه افراد در طول عمر خود به بیماری های گوناگون دچار می شوند و نیاز به مراجعه به پزشک دارند . شاید برای شما هم پیش آمده باشد که حتی با یک سرماخوردگی بقدری احساس ضعف کنید که قادر به حرکت نباشید و برای رساندن خود به مطب و بازگشت به منزل دچار مشقات زیادی شده باشید .

استفاده از خدمات ویزیت در منزل این مشکل را به راحتی حل کرده است . شما با یک تماس به مرکز خدمات پزشکی الفاطب می توانید در منزل خود توسط پزشک ویزیت شوید .

ویزیت در منزل بطور کلی شامل خدمات پزشکی است که در محیط منزل بیماری که به دلیل ناتوانی ، سن بالا ، محدودیت های حرکتی و … توان مراجعه به مطب یا مراکز درمانی را ندارد و یا برایش سخت است .

البته این خدمات برای کلیه بیماران قابل اجراست و هر بیماری با هر سن و سال و هر شرایطی می تواند از خدمات ویزیت پزشک در منزل استفاده کند .

خدمات پزشکی آلفاطب به صورت شبانه روزی خدمات پزشکی و پرستاری در منزل ارائه می دهد.
برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

معتبرترین مرکز ارائه خدمات پزشکی در منزل - ویزیت پزشک در منزل

چه زمانی به ویزیت پزشک در منزل نیاز است ؟

همانطور که گفتیم ویزیت پزشک در منزل خدمتی است که به همه بیماران ارائه می شود ولی در شرایطی که در ادامه خواهیم گفت استفاده از این خدمات ضرورت بیشتری پیدا می کند . این شرایط عبارتند از :

وضعیت بیماری فرد 

در بیماریهایی که فرد نیاز به استراحت بیشتر دارد نظیر بیماریهای تنفسی ، قلبی ، عفونی و یا بیمارانی که به دلایلی پزشک برای آنها استراحت مطلق تجویز نموده است مانند مادران بارداری که سابقه سقط های مکرر داشته اند و پزشک زنان آنها را از خروج از منزل منع نموده است .

وضعیت جسمی بیمار 

برخی بیماران به دلیل بیماری خود وابسته به تخت هستند و قدرت تحرک ندارند و برخی دیگر نیز دچار معلولیت های مادام العمر هستند مانند افرادی که دچار قطع نخاع شده اند . این بیماران باید حتما از خدمات ویزیت پزشک در منزل استفاده کنند .

شرایط آب و هوایی

در برخی شهرهای کشور در فصول سرد سال بارش برف و باران باعث انسداد جاده ها می شود یا عبور و مرور را مشکل می کند . در اینگونه مواقع استفاده از ویزیت پزشک در منزل کار عاقلانه تری به نظر می رسد زیرا انتقال بیمار به مراکز درمانی یا مطب ممکن است با خطرات بیشتری همراه باشد .

دوری از مراکز درمانی

همانطور که می دانید اغلب مراکز درمانی ، بیمارستانها و مطب ها در مراکز شهرها جمع پیدا کرده اند و افرادی که در حاشیه شهرها زندگی می کنند فاصله زیادی با این مراکز درمانی دارند . استفاده از خدمات ویزیت پزشک در منزل برای اینگونه بیماران بسیار لازم و ضروری است .

کمبود وقت و زمان

برخی افراد در محل کار بسیار پرمشغله هستند و به دلیل حساسیت های شغلی به سختی می توانند مرکز خدمت خود را ترک کنند . استفاده از خدمات ویزیت پزشک در محل کار می تواند برای اینگونه افراد بسیار مفید باشد زیرا بدون ترک کار می توانند در مدت زمان اندکی توسط پزشک معاینه شوند .

برای دریافت خدمات پزشکی در منزل با ما در ارتباط باشید.

معتبرترین مرکز ارائه خدمات پزشکی در منزل - وظایف پزشک در منزل

وظایف پزشک در منزل چیست ؟

ارزیابی حال عمومی بیمار

پزشک از نظر فیزیکی و روانی حال عمومی بیمار را ارزیابی می کند .

ارزیابی علائم بیماری

پزشک علائم بیمار از جمله فشار خون ، تب ، تنفس و … را ارزیابی کرده و به بیمار نیز توضیح می دهد که این علائم چه معنی و مفهومی دارد .

تشخیص بیماری

پزشک با توجه به علائم بیماری و آزمایش هایی که از بیمار جمع آوری می کند به تشخیص بیماری او دست پیدا می کند .

تجویز دارو و رژیم درمانی

پزشک داروهای مورد نیاز بیمار را تجویز کرده و نحوه استفاده از آن را نیز توضیح می دهد . همین طور پرهیزهای غذایی و رعایت رژیم غذایی مناسب بیماری را برای او شرح می دهد .

ارائه راهنماییهای درمانی

پزشک راهنمایی های لازم در مورد تسریع روند بهبود بیماری از جمله مراقبت های بهداشتی ، تغذیه و … را به بیمار توضیح می دهد .

هزینه ویزیت پزشک در منزل

تعرفه ویزیت در منزل به عوامل گوناگونی بستگی دارد که از جمله می توان به شهر و منطقه و نوع خدماتی که دریافت می شود اشاره کرد . مثلا تعرفه ویزیت پزشک عمومی با پزشک متخصص متفاوت می باشد .

همچنین اگر پزشک برای تشخیص و درمان بیماری نیاز به همراه داشتن وسایل و تجهیزاتی داشته باشد بر این مبلغ افزوده خواهد شد . برای اطلاع پیدا کردن از هزینه دقیق ویزیت پزشک در منزل می توانید با مجموعه خدمات پزشکی آلفاطب تماس بگیرید .

آیا ویزیت پزشک در منزل شامل بیمه های درمانی می شود ؟

بسته به نوع بیمه پایه و تکمیلی شما ممکن است هزینه ویزیت شدن در منزل را شامل شود ولی برخی بیمه ها این نوع خدمات را شامل نمی شوند و بیمار خود باید بصورت آزاد هزینه ویزیت را پرداخت نماید .

بهتر آن است که قبل از ویزیت شدن توسط پزشک در منزل از شرکت بیمه خود این مطلب را جویا شوید و اطلاعات لازم در مورد استفاده از بیمه را از آنها بپرسید .

معتبرترین مرکز ارائه خدمات پزشکی در منزل - بیمه های درمانی

انواع خدمات پزشکی آلفاطب در منزل شما

  • پزشک عمومی در منزل در تهران
  • ویزیت پزشک متخصص زنان در منزل
  • ویزیت بیماران دیابتی در منزل
  • ویزیت بیماران مبتلا به سرطان در منزل
  • ویزیت متخصص داخلی در منزل
  • و …

معتبرترین مرکز ارائه خدمات پزشکی در منزل

مجموعه خدمات پزشکی آلفاطب با سالها تجربه در زمینه ارائه خدمات پزشکی و پرستاری در منزل یکی از معتبرترین مرکز ارائه خدمات پزشکی در منزل می باشد .

این مرکز بصورت شبانه روزی و 24 ساعته حتی در ایام تعطیل آماده پاسخگویی و اعزام پزشک و پرستار به منازل شما می باشد . کافیست با این مرکز تماس بگیرید و نوع خدماتی که نیاز دارید را اعلام نمایید . در اسرع وقت پزشک مورد درخواست شما در منزل حاضر خواهد بود .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×