آلفا طب

فیزیوتراپی در منزل نیاوران توسط متخصصین خانم و آقا

فیزیوتراپی در منزل نیاوران توسط متخصصین خانم و آقا

مرکز خدمات پزشکی آلفاطب با بهره‌گیری از متخصصین مجرب خانم و آقا، می‌تواند انتظارات شما عزیزان را در تمامی خدمات پزشکی و درمانی از جمله فیزیوتراپی در منزل برآورده کند. جهت فیزیوتراپی در منزل نیاوران، ما در سریع‌ترین زمان متخصصین را به محل شما اعزام می‌کنیم. متخصصین ما با داشتن مدارک تحصیلی معتبر و سال‌ها تجربه در زمینه‌های مختلف فیزیوتراپی، توانسته‌اند به نیازهای متنوع بیماران پاسخ دهند و با دانش بالا در زمینه‌های مختلف از جمله فیزیوتراپی ورزشی، توانبخشی پس از جراحی، درمان دردهای عضلانی و اسکلتی و درمان مشکلات عصبی برای درمان بیماران اقدام می‌کنند.

مرکز خدمات پزشکی آلفاطب جهت راحتی خانم‌هایی که می‌خواهد برای فیزیوتراپی در منزل توسط خانم اقدام کنند این امکان را فراهم کرده است، همچنین شما امکان انتخاب فیزیوتراپیست آقا را دارید. مشاوران ما پاسخ‌گوی سریع شما عزیزان هستند، جهت بهره‌مندی از مشاوره و راهنمایی‌های تخصصی مرکز خدمات پزشکی آلفاطب کافی است با ما تماس بگیرید.

روش‌های فیزیوتراپی در منزل در نیاوران

روش‌های فیزیوتراپی در منزل در نیاوران

روش‌های درمانی زیادی وجود دارد که پزشک برای هر فرد در هر مرحله از بیماری و شدت مشکلی که برای بیمار ایجاد شده است تجویز می‌کند. تمامی روش‌های فیزیوتراپی در منزل نیاوران جزو خدماتی هستند که توسط مرکز خدمات پزشکی آلفاطب با کمک متخصصین جهت رفع مشکل بیمار با بهترین کیفیت و به‌روزترین تجهیزات پزشکی انجام می‌شود.

  1. لیزر درمانی: لیزر درمانی به منظور تسریع روند بهبود و کاهش درد و التهاب در بیماران مورد استفاده قرار می‌گیرد. این روش درمانی با استفاده از نور لیزر با طول موج خاص، به عمق بافت‌های بدن نفوذ کرده و تأثیرات درمانی مختلفی را به همراه دارد.
  2. تمرینات و حرکات اصلاحی فیزیکی: تمرینات و حرکات اصلاحی فیزیکی بخش مهمی از برنامه‌های درمانی ما می باشد که با هدف بهبود وضعیت بدنی، افزایش قدرت و انعطاف‌پذیری عضلات و کاهش درد و ناتوانی بکار می گیریم.
  3. ماساژهای دستی: ماساژ دستی یک روش طبیعی و غیرتهاجمی می‌باشد که با استفاده از تکنیک‌های مختلف و با هدف بهبود وضعیت جسمانی و روانی بیماران بکار گرفته می‌شود.
  4. روش درمانی با گرما و سرما: گرما درمانی و سرما درمانی از جمله تکنیک‌های مؤثر هستند که به منظور کاهش درد و التهاب و تسریع فرایند بهبود به کار می‌روند.
  5. توانبخشی ورزشی: توانبخشی ورزشی به منظور بازگشت به عملکرد بهینه بدن پس از آسیب‌ها، جراحی‌ها یا بیماری‌ها انجام می‌شود.
  6. توانبخشی عصبی: توانبخشی عصبی یکی از حوزه‌های تخصصی فیزیوتراپی است که به بهبود عملکرد سیستم عصبی مرکزی و محیطی منجر می‌شود.
  7. استفاده از ابزارهای کمکی: ابزارهای کمکی مانند عصا و بریس به بیماران کمک می‌کنند تا با اطمینان و راحتی بیشتری حرکت کنند.
  8. آموزش فعالیت‌های صحیح روزانه: آموزش انجام فعالیت‌های روزانه به شکل صحیح یکی از بخش‌های مهم فیزیوتراپی در منزل نیاوران است که به بیماران کمک می‌کند تا با انجام درست و اصولی حرکات روزمره، از بروز آسیب‌ها و مشکلات جسمانی جلوگیری شود.

برای کدام مشکلات فیزیوتراپی در منزل نیاوران انجام می‌شود؟

برای کدام مشکلات فیزیوتراپی در منزل نیاوران انجام می‌شود؟

ما روش‌های مختلفی که بیمار با تشخیص پزشک نیاز دارد را در منزل با کمک متخصصین و به روزترین دستگاه‌های پزشکی انجام می‌دهیم. انواع روش‌های فیزیوتراپی در منزل نیاوران که توسط مرکز خدمات پزشکی آلفاطب انجام می‌شود عبارت‌اند از:

مشکلات بیماری توضیحات
دردهای عضلانی و اسکلتی خدمات فیزیوتراپی در منزل نیاوران به افرادی که از دردهای عضلانی و اسکلتی مانند دردهای کمر، گردن و شانه رنج می‌برند کمک می‌کند.
آسیب‌های ورزشی می‌توان از خدمات فیزیوتراپی در نیاوران برای درمان آسیب‌های ورزشی که نیاز به تمرینات خاص دارند، بهره‌مند شد.
پس از جراحی پس از انواع جراحی‌ها، فیزیوتراپی به عنوان یک بخش حیاتی از روند توانبخشی عمل می‌کند و با تقویت نواحی آسیب‌دیده، آن را به عملکرد طبیعی خود باز می‌گرداند.
مشکلات عصبی فیزیوتراپی برای افرادی که از سکته مغزی، آسیب‌های نخاعی یا سایر مشکلات عصبی رنج می‌برند، بسیار مفید است.
اختلالات عملکردی به افرادی که با اختلالات عملکردی مواجه هستند، کمک می‌کند تا توانایی‌های حرکتی و عملکرد کلی بدن خود را دوباره به دست آورند
بهبود کیفیت زندگی خدمات فیزیوتراپی در نیاوران با هدف بهبود کیفیت زندگی مردم ارائه می‌شود.

مزایا و معایب فیزیوتراپی در منزل نیاوران

مزایا و معایب فیزیوتراپی در منزل نیاوران

پیش از بررسی بهتر است بدانید، برای فیزیوتراپی در منزل نیاوران نیاز به فضای کافی دارید. این می‌تواند با اختصاص یکی از اتاق‌های منزل به محل انجام فیزیوتراپی باشد یا گوشه‌ای از خانه را برای آن در نظر بگیرید. اگرچه، این مورد نمی‌تواند از معایب فیزیوتراپی در منزل باشد؛ اما برخی افراد با عدم آگاهی از آن ممکن است در روند درمان خود دچار مشکل شوند.

اختصاص فضای کافی برای انجام فیزیوتراپی در منزل نیاوران می‌تواند در عملکرد بیمار مؤثر باشد. از طرفی برای اطلاع از فضای کافی برای تجهیزات و دستگاه‌هایی که ممکن است با تشخیص پزشک به منزل شما فرستاده شود نیز می‌توانید با مشاوران ما تماس در تماس باشید.

به طور کلی مزایای فیزیوتراپی در منزل نیاوران عبارت‌اند از:

  1. صرفه جویی در زمان: کاهش زمان رفت و آمد به مراکز درمانی.
  2. راحتی بیمار: دریافت خدمات در محیطی آشنا و با آسودگی بیشتر انجام می‌شود که باعث کاهش استرس و اضطراب بیمار می‌شود.
  3. برنامه دقیق و برنامه ریزی شده: برنامه‌های درمانی متناسب با نیازهای فردی بیماران.
  4. تجهیزات به روز و کامل: تجهیزات کامل از طرف مرکز خدمات پزشکی آلفاطب به منزل شما فرستاده می‌شود.
  5. انعطاف پذیری: می‌توانید برای ساعت دلخواه خود، حضور فیزیوتراپیست و جنسیت او را مشخص فرمایید.
  6. پوشش تمامی مناطق تهران: ما خدمات فیزیوتراپی را علاوه بر شمال تهران، در شرق، غرب و جنوب تهران نیز ارائه می‌دهیم. هرکجای شهر که باشید می‌توانید از خدمات مرکز آلفاطب در محل خود بهره‌مند شوید.

تعرفه فیزیوتراپی در منزل نیاوران

تعرفه فیزیوتراپی در منزل نیاوران طبق مصوبه وزارت بهداشت مشخص و در قرارداد بین بیمار و مرکز خدمات پزشکی آلفاطب، همراه ریز جزئیات، شرح وظایف درمانگر و خواسته‌های بیمار ذکر می‌شود. همچنین شما عزیزان می‌توانید ضمن مشاوره تلفنی از هزینه فیزیوتراپی در منزل نیاوران اطلاعات بیشتری کسب کنید.

با مشاوره رایگان مرکز خدمات پزشکی آلفاطب، امکان بررسی نیاز و شرایط بیمار برای دریافت خدمات وجود دارد. عوامل مختلفی مانند تعداد نواحی مورد درمان و شدت آسیب مورد بررسی قرار می‌گیرد و در صورت نیاز، پزشک و یا فیزیوتراپ به همراه تجهیزات تجویز شده از طرف متخصصین، به منزل بیمار اعزام می‌شوند.

تمامی موارد فوق عوامل مؤثر در تعیین قیمت فیزیوتراپی در منزل نیاوران هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران مرکز خدمات پزشکی آلفاطب تماس حاصل فرمایید.

فیزیوتراپی در منزل نیاوران توسط مرکز خدمات پزشکی آلفاطب

فیزیوتراپی در منزل نیاوران توسط مرکز خدمات پزشکی آلفاطب، با هدف ارائه درمان‌های تخصصی و مؤثر به بیماران انجام می‌شود. این مرکز با تمرکز بر کیفیت درمان و رضایت بیماران، خدمات متنوعی را در زمینه فیزیوتراپی ارائه می‌دهد. متخصصین آلفاطب با استفاده از دانش و مهارت‌های خود، برنامه‌های درمانی شخصی‌سازی شده‌ای را برای بیماران طراحی می‌کنند. همچنین مرکز خدمات پزشکی آلفاطب مجهز به تجهیزات و فناوری‌های مدرن می‌باشد که به بهبود کیفیت درمان و تسریع روند بهبودی کمک می‌‌کند. این تجهیزات شامل دستگاه‌های الکتروتراپی، لیزر درمانی و ابزارهای تمرینی تخصصی می‌باشد که به درمان مؤثرتر و دقیق‌تر مشکلات مختلف جسمانی کمک می‌کنند. در صورتی که هر سؤالی دارید، می‌توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و از راهنمایی‌های تخصصی بهره‌مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×