آلفا طب

فیزیوتراپی در منزل زعفرانیه

فیزیوتراپی در منزل زعفرانیه

برای اغلب افرادی که به دلیل جراحی یا بیماری‌های زمینه‌ای نیاز به فیزیوتراپی دارند، خروج از خانه و انتظار در کلینیک‌ها دشوار است، به ویژه اگر درد و ناهنجاری‌های جسمی وجود داشته باشد. فیزیوتراپی در منزل زعفرانیه، خدمات حرفه‌ای را با متخصصین با تجربه و تجهیزات پزشکی پیشرفته به منزل شما می‌آورد. در صورتی که نیاز به فیزیوتراپی در منزل دارید، با کارشناسان مرکز خدمات پزشکی آلفاطب تماس بگیرید تا در هر ساعت از شبانه روز و در سریع‌ترین زمان؛ پزشک، پرستار، تجهیزات آزمایشگاهی، پزشکی و غیره به محل شما اعزام شود.

خدمات فیزیوتراپی در منزل زعفرانیه با متخصصین خانم و آقا

خدمات فیزیوتراپی در منزل زعفرانیه با متخصصین خانم و آقا

برای دریافت خدمات فیزیوتراپی در منزل زعفرانیه، نیازهای شما که توسط پزشک متخصص تشخیص داده شده‌اند مورد بررسی قرار می‌گیرد و با توجه به آن، توسط فیزیوتراپ‌های متخصص مرکز خدمات پزشکی آلفاطب برنامه درمانی دقیق و منظمی طرح می‌شود که در طول دوره، مورد بازبینی و به‌روزرسانی قرار می‌گیرد. در صورتی که بیماری شما تشخیص داده نشده است و یا نیاز دارید به ویزیت متخصص ارتوپد در منزل، می‌توانید با ما تماس بگیرید و برای مشاوره رایگان یا درخواست اعزام متخصص به منزل خود اقدام نمایید.

یکی از نیازهای درمانی مورد توجه ما عملکرد بهتر بیمار است. با توجه به اینکه برخی از خانم‌ها خدمات فیزیوتراپی در منزل توسط خانم را ترجیح می‌دهند و عملکرد راحت‌تری در هنگام انجام حرکات فیزیوتراپی دارند، امکان انتخاب فیزیوتراپ خانم و آقا پیش از اعزام وجود دارد.

در برنامه درمانی اختصاصی که برای هر بیمار طرح شده است، تکنیک و روش‌های متنوعی استفاده می‌شود. متخصصین مرکز آلفاطب نیز طیف گسترده‌ای از روش‌ها را برای درمان بیماری‌های مختلف بکار می‌گیرند. برخی از این روش‌ها نیازمند تجهیزات پزشکی خاصی هستند که توسط مجموعه ما به محل شما فرستاده می‌شود و در اختیار شما و فیزیوتراپ قرار می‌گیرد. به طور کلی این روش‌ها عبارت‌اند از:

  • تمرینات ورزشی
  • تمرینات کششی
  • ماساژدرمانی دستی و مکانیکی
  • الکتروتراپی
  • گرمادرمانی و سرمادرمانی
  • لیزرتراپی کم‌توان و پرتوانی
  • آموزش فعالیت‌های روزانه
  • توانبخشی و حرکات اصلاحی ورزشکاران
  • توانبخشی و حرکات اصلاحی سالمندان، کودکان و بزرگسالان

در صورتی که روش تجویزشده توسط پزشک خود را در لیست فوق مشاهده نکردید، با مشاوران ما تماس بگیرید تا راهنمایی‌های تخصصی و کاملی را خدمت شما عزیزان ارائه دهند.

مشکلات کاندید برای دریافت فیزیوتراپی در منزل زعفرانیه

مشکلات کاندید برای دریافت فیزیوتراپی در منزل زعفرانیه

خدمات فیزیوتراپی در منزل زعفرانیه با توجه به شرایط بیمار در نواحی مختلف بدن ارائه می‌شوند. هر یک از بیماران می‌توانند بسته به شرایط جسمی، نوع بیماری و همچنین تشخیص پزشک از خدمات فیزیوتراپی در منزل کمک بگیرند. حتی برخی بیماری‌های قلبی و تنفسی نیز با فیزیوتراپی در منزل قابل درمان هستند.

از جمله بیماری‌های شایع قابل درمان با فیزیوتراپی در منزل زعفرانیه عبارت‌اند از:

  • مشکلات نواحی دست
  • نواحی گردن
  • نواحی کمر
  • نواحی زانو
  • بیماری‌های قلبی و تنفسی

هرکدام از مشکلات فوق را در ادامه بیشتر بررسی می‌کنیم.

فیزیوتراپی دست

سندرم تونل کارپال، شانه یخ زده و غیره از جمله مشکلات شایع دست‌ها هستند. فیزیوتراپی دست می‌تواند برای کنترل این مشکلات انجام شود تا محدودیت حرکتی مچ دست و شانه برطرف شود.

فیزیوتراپی گردن

فیزیوتراپی گردن یکی از اقدامات درمانی است که می‌تواند برای درمان گردن درد و کنترل فشار روی دیسک‌های گردن انجام شود و درد را کاهش دهد.

فیزیوتراپی کمر

فیزیوتراپی کمر با تقویت عضلات کمر، کاهش فشار روی نواحی دیسک و اعصاب انجام می‌شود. در صورتی که از بیرون زدگی دیسک یا فشار بروی اعصاب سیاتیک رنج می‌برید، فیزیوتراپی کمر می‌تواند به بهبودی شما کمک کند.

فیزیوتراپی زانو

معمولاً ورزشکاران به دلیل آسیب‌های ورزشی یا افرادی که افزایش سن را تجربه می‌کنند با مشکل درد زانو مواجه می‌شوند. فیزیوتراپی زانو با تقویت عضلات اطراف زانو انجام می‌شود که درد و مشکلات این ناحیه را تا حد زیادی بهبود می‌بخشد.

بیماری‌های قلبی و تنفسی

پزشکان ممکن است برای برخی بیماری‌های قلبی و یا تنفسی نیز فیزیوتراپی را تجویز کنند. فیزیوتراپی در منزل برای بهبود عملکرد پمپاژ قلب، باز کردن مجاری تنفسی و کاهش التهاب دستگاه تنفسی می‌تواند مؤثر واقع شود.

مزایا و معایب فیزیوتراپی در منزل زعفرانیه

با حضور فیزیوتراپ متخصص در منزل خود می‌توانید از مزایای زیادی بهره‌مند شوید؛ اما شرایط و نیازهای شما شاخص اصلی تعیین عیوب می‌باشد. در ادامه به مزایای استفاده از خدمات فیزیوتراپی در منزل زعفرانیه که توسط مرکز خدمات پزشکی آلفاطب انجام می‌شود می‌پردازیم.

مزایای فیزیوتراپی در منزل زعفرانیه توضیحات
خدمات 24 ساعته دسترسی به خدمات پزشکی و درمانی در هر ساعت از شبانه روز
دسترسی به تجهیزات پزشکی پیشرفته ارسال تجهیزات پزشکی، درمانی و آزمایشگاهی مرکز آلفاطب به محل بیمار
عدم نیاز به خروج از منزل راحتی بیشتر افراد معلول و کم توان
انتقال حس استقلال و راحتی بیشتر اغلب نیازی به همراه ندارید
بدون اتلاف وقت عدم نیاز به رفت و آمد و گرفتن نوبت
کاهش خطر ابتلا به بیماری‌های دیگر عدم ارتباط با بیماری‌های عفونی مراکز درمانی
مشاوره تلفنی مشاوره رایگان برای ارائه راهنمایی‌های تخصصی
امکان انتخاب جنسیت درمانگر انتخاب فیزیوتراپ خانم و آقا
پوشش گسترده مناطق قابلیت دریافت خدمات از شمال، شرق، غرب و جنوب تهران
عقد قرارداد قرارداد کوتاه و بلند مدت

هزینه فیزیوتراپی در منزل زعفرانیه

خدمات پزشکی و درمانی گسترده‌ای با نام فیزیوتراپی شناخته می‌شود. بسیاری از متخصصین، درمان با فیزیوتراپی را تجویز می‌کنند و از این طریق، بسیاری از بیماران نیز ارزش بهبودی مشکل را خود را بیشتر از هزینه فیزیوتراپی در منزل و یا مراکز درمانی می‌دانند.

تعرفه فیزیوتراپی در منزل زعفرانیه و مناطق دیگر تهران طبق مصوبه وزارت بهداشت مشخص و در قرارداد بین بیمار و مرکز خدمات پزشکی آلفاطب، با ریز جزئیات و شرح وظایف درمانگر ذکر می‌شود. همچنین شما عزیزان می‌توانید با ما تماس بگیرید و ضمن مشاوره تلفنی از قیمت فیزیوتراپی در منزل زعفرانیه اطلاع کسب کنید.

فیزیوتراپی در منزل زعفرانیه توسط مرکز خدمات پزشکی آلفاطب

فیزیوتراپی یکی از بهترین اقدامات درمانی و کنترل کننده درد در افرادی است که در دچار مشکلات اسکلتی، عضلانی و عصبی شده‌اند. فیزیوتراپی در منزل زعفرانیه می‌تواند بهترین اقدام برای افرادی باشد که به دلیل شرایط خاص زندگی قادر به خروج از منزل برای دریافت خدمات پزشکی نیستند. کلیه خدمات فیزیوتراپی در منزل زعفرانیه توسط مرکز خدمات پزشکی آلفاطب در هر ساعت از شبانه روز به خانم‌ها و آقایان ارائه می‌شود. برای درخواست فیزیوتراپی در منزل تهران از جمله منزل زعفرانیه، با روابط عمومی مرکز آلفاطب در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×