آلفا طب

تزریق در منزل شهرک غرب

تزریق در منزل شهرک غرب

در این مقاله به بررسی موضوع تزریق در منزل شهرک غرب می پردازیم.

مزیت های تزریق در منزل شهرک غرب چیست؟
انواع تزریقات پزشکی در منزل کدامند؟
تزریق داخل وریدی (IV) در منزل به چه صورتی انجام می شود؟
آیا تزریق عضلانی (IM) در منزل انجام می شود؟
تزریقات مربوط به دیابت که در منزل انجام شود، چه مزیت هایی دارد؟
آیا تزریق آهن در منزل انجام می شود؟
چند نوع تزریق در منزل وجود دارد؟
انوع خدمات پرستاری در منزل به چه صورتی است؟
کنترل فشار خون در منزل چه مزایایی دارد؟
آیا شستشوی گوش در منزل انجام می شود؟
مزایای ارائه مراقبت های وی‍ژه در منزل چیست؟
رادیولوژی در منزل به چه صورتی است؟
گفتار درمانی در منزل چه مزیت هایی دارد؟

مجموعه آلفا طب با اخذ مجوز رسمی از دانشگاه علوم پزشکی ایران و وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی و با در اختیار داشتن کادر متخصص و مجرب آماده است تا در سریع ترین زمان ممکن برای ارائه خدمات پزشکی و پیرا پزشکی در منزل یا محل کار شما در کنار شما باشد.

تمامی پرسنل دارای مدارک و تضامین کافی نزد شرکت می باشند.

*پوشش دهی کلیه مناطق تهران

*نازل ترین قیمت و بهترین کیفیت

*امکان صدور گواهی برای ارائه به بیمه درمانی شما

تلفن های تماس :

021-22371371
021-26851095

09124885082

مزیت های تزریق در منزل شهرک غرب :

امروزه با گسترش شهرها و شلوغی و ترافیک خیابان ها همیشه رفتن به دکتر برای معالجه یک درد سر بزرگ محسوب می شود.

بعد از درد سر زیادی که در راه رسیدن به دکتر می کشیم، حال نوبت گرفتن داروهاست. متاسفانه با شرایط موجود خیلی وقت ها شاهد آن هستیم که برا ی خرید و پیدا کردن داروها دچار مشکل می شویم.

حال در نظر بگیرید که داروهای ما متشکل از آمپول و یا سرم نیز باشد. بعد از کلی دردسر برای گرفتن داروها در داروخانه های شلوغ حال نوبت به تزریق می رسد. باز باید به محیط بیمارستان یا درمانگاه برگشته و در صف انتظار برای تزریق آمپول بشینیم.

این پروسه طولانی مدت تنها برای زمانی است که بیماری فرد با یک آمپول یا با یک سرم رفع می شود و نیازی به مراجعه مجدد برای تزریق پزشکی دوم و سوم و یا شاید بیشتر نباشد.

در نظر بگیرید بیمارانی هستند که متاسفانه باید هر روز تزریق پزشکی انجام دهند و باید روزانه در رفت و آمد باشند و هزینه های سنگین ایاب و ذهاب و علاوه بر آن پرداخت هزینه تزریقات را نیز بپردازند.

یکی دیگر از مزایای تزریق در منزل شهرک غرب پایان دادن به ترس اکثر کودکان از فضای نا آشنای بیمارستان و درمانگاه و انجام تزریقات آنان در محیط امن خانواده و در کنار آغوش پدر و مادرشان است.

تزریق پزشکی در منزل، اضطراب و دلهره کودکان از محیط بیمارستان و درمانگاه و مراکز درمانی را از بین برده و می تواند اثرات روانی ناشی از این اضطراب را که گاها تا بزرگسالی با بعضی کودکان می ماند را از بین برده و آنها را به یک زندگی آرام تر و ایمن تر برگرداند.

گاها دیده شده است که بعضی از بیماران برای یک تزریق ساده وقت و هزینه زیادی مصرف کرده، اما متاسفانه به علت سهل انگاری که در عفونت زدایی مراکز درمانی و درمانگاه شده، به بیماری های دیگری نیز مبتلا شده اند.

یک دسته از افرادی که سیستم ایمنی ضعیفی دارند، مثلا افرادی که دچار بیماری های خاص یا مزمن هستند، زنان باردار سالخوردگان افرادی هستند که بسیار مطلوب تر است تا از خدمات تزریق پزشکی در منزل استفاده کرده و کمتر وارد محیط های آلوده بیمارستانی شوند.

بیماری که رنج بیماری را تحمل می کند با استفاده از خدمات تزریق در منزل شهرک غرب رنج بیماری را بهتر و راحت تر تحمل کرده و آسایش و آرامش بیشتر ی را در دل خود احساس می کند.

انواع تزریقات پزشکی در منزل:

خدمات تزریق در منزل شهرک غرب با بهره گیری از متخصصان با تجربه و کارشناسان تحصیل کرده پرستاری انواع تزریقات مورد نیاز بیماران را درکوتاهترین زمان با بهترین کیفیت به بیمارارن ارائه می دهند.

تزریق سرم در منزل:

در ابتدای مقاله خود با موضوع تزریق در منزل شهرک غرب به بررسی چگونگی تزریق سرم در منزل می پردازیم.

قبل از تزریق سرم باید تاریخ انقضا و سالم بودن سرم بررسی شود.قبل از تزریق هواگیری سرم حتما باید انجام شود. فشار خون بیمار اندازه گیری شده و در صورت بالا بودن فشار بیمار حتما این موضوع را به اطلاع پزشک معالج بیمار برسانید.

قبل از تزریق سرم باید از پرونده پزشکی بیمار بیماری های زمینه ای مانند فشار خون و دیابت و…بررسی گردد و یا اگر پرونده پزشکی موجود نیست، از خود بیمار یا اطرافیان بیمار پرسیده شود. نکات استریل برای تزریق رعایت شود.

مدت زمان تزریق سرم مطابق دستور پزشک معالج باشد. اگر همراه با تزریق سرم دارو نیز باید مصرف شود و اگر در این حین حساسیتی مشاهده شد، اولین اقدام موثر قطع سرم می باشد.سرم باید در ارتفاع بالاتر از دست قرار بگیرد،

زیرا زمانی که سرم در ارتفاع بالاتر از دست قرار می گیرد، باعث برگشت خون به لوله سرم می شود، همچنین باید در نظر داشت که اگر می خواهید بیماری را که سرم به او وصل است، جابجا کنید، باید سرم او را ببندید.

اگر جابجایی بیمار با سختی انجام شد بهتر است که سرم را از بیمار جدا نموده و دوباره سرم را به بیمار وصل کنید. باید دقت شود که لوله سرم از هر گونه آلودگی و میکروب دور بماند.

تزریق داخل وریدی (IV) در منزل:

در ادامه ی مقاله خود با موضوع تزریق در منزل شهرک غرب به بررسی چگونگی تزریق داخل وریدی (IV) در منزل می پردازیم.

برای انتقال سریع دارو به بدن بیمار از تزریق وریدی استفاده می شود. وقتی بیمار در شرایط خطرناک و بحرانی قرار دارد، از این تزریق استفاده می شود. برای تزریق وریدی مراحل زیر توسط پرستار در منزل اجرا می شود:

برای انجام تزریق، داروی مورد نظر با استفاده از سوزن و سرنگ به رگ های زیر پوستی که نزدیکترین رگ ها به سطح پوست هستند، منتقل می شود. بعد از آن دارو به سرعت وارد جریان خون و از طریق جریان خون وارد بافت ها می شود.

معمولا این تزریق حدود یک دقیقه زمان می برد. این مراحل صرفا برای آشنایی شما با تزریق وریدی آورده شده است، انجام تزریق وریدی نیاز به تجربه و تخصص دارد و می توانید این کار را به دست پرستاران مجرب تزریق در منزل شهرک غرب بسپارید.

تزریق عضلانی (IM) در منزل:

در ادامه ی مقاله خود با موضوع تزریق در منزل شهرک غرب به بررسی چگونگی تزریق عضلانی (IM) در منزل می پردازیم.
در تزریق عضلانی دارو به طور مستقیم به عضله انتقال دلده می شود. در تزریق عضلانی باید ناحیه ای را انتخاب کرد که دسترسی راحتی به بافت عضلانی داشته باشیم. در بدن انسان سه محل اصلی برای تزریق عضلانی وجود دارد که تزریق در این نواحی توصیه می شود. این نواحی شامل ران، سرین و قسمت فوقانی بازو هستند.

اگر تزریقات دوره ای بوده و باید به دفعات تکرار شود، می توانید برای جلوگیری از کبودی، درد، زخم و حساسیت های پوستی و تغییرات در شکل ظاهری پوست، محل های تزریق را جا به جا کنید.

هنگامی که قصد دارید تا تزریق عضلانی انجام دهید، ابتدا پوست را در ناحیه ای که می خواهید عمل تزریق را در آنجا انجام دهید، با الکل استریل و ضد عفونی نمایید.

اجازه دهید، الکل قبل از تزریق خشک شود. قبل از تزریق، محلی را که استریل کرده اید، با دست یا با هر وسیله یا ماده دیگری لمس نکنید.

سرنگ را با دست غالب خود محکم نگه دارید و پوشش سر سوزن را با دست دیگر خود بردارید. ناحیه ای که می خواهید تزریق را در آنجا انجام دهید، روی پوستش فشار بیاورید یعنی به آرامی به سمت پایین بکشید.

حالا باید سر سوزن را وارد کنید. هنگام تزریق به پوست مچ دست باید زاویه 90 درجه داشته باشد، سپس سر سوزن را به اندازه ای که لازم است، وارد عضله کنید و اطمینان پیدا کنید که دارو به داخل بافت عضلانی انتقال یافته است،

بنابراین انتخاب طول مناسب سر سوزن، به شما در جریان بهترتزریق کمک می‌کند.با کشیدن پیستون به عقب آسپیراسیون کنید.

یعنی اینکه ببینید آیا نشانه هایی از خون در داخل سرنگ پیدا می کنید. در صورت مشاهده نشانه های خون در داخل سرنگ سر سوزن را با دقت و به آرامی از داخل عضله خارج کرده و تزریق را دوباره در نقطه دیگری انجام دهید.

اگر بعد از آسپیراسیون خون در داخل سرنگ مشاهده نشد به تزریق خود ادامه بدهید.

مرحله آخر باید دارو را با دقت به بیمار تزریق کنید. برای انجام این کار پیستون را به طرف پایین فشار بدهید تا دارو به طور کامل آزاد شود. دقت نمایید بیش از حد روی پیستون فشار وارد نیاورید، چون فشار بیش از حد باعث می شود، داروها خیلی سریع وارد محل شوند.

برای کاهش درد، پیستون را به روشی ثابت، اما آهسته فشار دهید. سر سوزن را از همان زاویه‌ای که تزریق کرده اید، خارج نمایید.

در محل تزریق، یک پد کوچک یا یک پنبه و یا باند قرار دهید. اطمینان پیدا کنید که خونریزی در محل تزریق وجود ندارد. بهتر است، این تزریق را به متخصصان تزریق پزشکی در شهرک غرب بسپارید.

کانولا:

در ادامه ی مقاله خود با موضوع تزریق در منزل شهرک غرب به بررسی کانولا می پردازیم.

لوله پلاستیکی منعطفی که در داخل سیاهرگ وارد می کنند، کانولا نام دارد. این وسیله این امکان را فراهم می آورد که دارو و یا مایعاتی را که نمی توان از راه دهان وارد بدن کرد به وسیله جریان مستقیم خون داخل نمود.

در بیرون این وسیله یک کلاهک رنگی کوچک وجود دارد که برای جلوگیری از عفونت باید بسته باشد. کانولا توسط پرستار مجرب تزریق در منزل شهرک غرب کار گذاشته می شود. بیماران می توانند این وسیله را از شرکت آلفا طب تهیه نمایند.

تزریق زیرجلدی:

در ادامه ی مقاله خود با موضوع تزریق در منزل شهرک غرب به بررسی تزریق زیرجلدی می پردازیم.

در این روش تزریق که به آن درشانش نیز می گویند روشی برای تزریق داروهایی مثل انسولین و مورفین و هروئین استفاده می شود. بافت زیر پوستی بافتی همبند سرشار از بافت چربی با خونرسانی کم است و همین باعث می شود که سرعت جذب دارو در این بافت طولانی تر از بافت عضله ای باشد.

برای داروهایی که می خواهند با حجم کمتر و با تعداد دفعات بیشتر تزریق شان صورت گیرد، پرستاران تزریق در منزل از این تزریق استفاده می کنند.

مراحل تزریق زیرجلدی بدین صورت است که ابتدا پوست بالا کشیده می شود و سپس سوزن به سرعت وارد بافت شده و تزریق به آهستگی صورت می گیرد. بعد از تزریق نباید محل را ماساژ داد چون باعث التهاب پوستی می شود.

تزریقات مربوط به دیابت:

همانطور که در بالا هم گفته شد تزریق انسولین که یکی از داروهای درمان دیابت است. تزریق انسولین یک تزریق زیر پوستی است و می تواند توسط پرستار در منزل و یا حتی با آموزش توسط پرستار در منزل توسط فرد مبتلا یا افراد غیر متخصص تزریق شود.

تزریق آهن:

وقتی فردی با کمبود آهن مواجه است و نمی تواند از قرص های خوراکی یا مایع آهن استفاده کند، معمولا روش تزریق آهن از طریق درون وریدی (آی وی ) مورد استفاده قرار می گیرد.

بعضی افراد نیاز دارند که آهن به طور مستقیم و از طریق رگ وارد بدنشان شود. در این روش پرستارآهن را از طریق سرنگ در رگ بیمار می چکاند.پرستاران تزریق در منزل شهرک غرب متخصص در ارائه همه گونه تزریقات می باشند.

تزریق آنتی بیوتیک:

آنتی بیوتیک ها میکرو ارگانیسم هایی هستند که برای کشتن میکرو ارگانیسم های دیگر از آنها استفاده می کنند. آنتی بیوتیک ها به اشکال مختلف قرص، شربت، پماد، کپسول و به شکل مایع برای تزریق وجود دارد.

آنچه که در تزریق آنتی بیوتیک ها بسیار حائز اهمیت است، مصرف آنها با دستور پزشک و در ساعات معینی است. پرستار متخصص در منزل نیز می تواند با مشاهده پرونده پزشکی بیمار و یا با کسب اطلاعات لازم عمل تزریق آنتی بیوتیک را در منزل انجام دهد.

چند نوع تزریق در منزل وجود دارد؟

در ادامه ی مقاله خود با موضوع تزریق در منزل شهرک غرب به بررسی این موضوع که چند نوع تزریق در منزل وجود دارد می پردازیم.

شرایط پزشکی متنوعی وجود دارد که تزریق پزشکی را می طلبد ؛ از جمله دیابت، بیماری‌ کبد، بیماری‌های قلبی– عروقی، سکته‌ی مغزی، بیماری‌های کلیوی، مشکلات تنفسی و ایدز.
بیمارانی که با بیماری های فوق دست و پنجه نرم می کنند، گریزی از کاربرد تزریقات ندارند و باید به صورت دوره ای از خدمات تزریقی استفاده کنند،

همچنین علاوه بر شرایط پزشکی بعضی داروهای تقویتی، ویتامین ها، داروهای پیشگیری از بارداری و تزریق واکسن ها نیز وضعیت هایی است که اشخاص نیاز به تزریقات پزشکی پیدا می کنند.

استفاده از متخصصانی که خدمات تزریق در منزل در شهرک غرب را ارائه می‌دهند، به شما این امکان را می دهد تا برای تزریقات مشکلی نداشته باشید.

تیم کارآزموده پرستاران و بهیاران تزریق در منزل شهرک غرب مجری خدمات تزریق پزشکی در منزل این آمادگی را دارند تا در هر ساعت از روز ارائه دهنده این گونه خدمات باشند.

انوع خدمات پرستاری در منزل

 

آزمایش خون

امروزه بیماری های زیادی مثل دیابت، فشار خون، چربی خون و… بیماری های شایعی در بین مردم شده است. این بیماری ها که متاسفانه بسیاری افراد آن ها را جدی نمی گیرند، ممکن است، منجر به بیماری های دیگر و حتی در بعضی موارد سکته‌ی قلبی و مرگ و میر بشود.

یکی از راه های پیشگیری از بروز وضعیت خطرناک در چنین بیمارانی انجام آزمایش خون به صورت دوره ای و متناوب می باشد تا در صورت مبتلا بودن به هر یک از این عوارض راه های درمان و پیشگیری این بیماری ها هرچه سریع تر اجرایی شود.

با توجه به فشار کاری و دغدغه های سنگینی که مردم دارند و عدم دسترسی کافی به خدمات آزمایشگاهی، متاسفانه این مهم مورد غفلت قرار می گیرد.

حال با توجه به خدمات پرستاری در منزل چنین بستری آماده شده تا خانواده ها خیلی راحت تر در منزل یا محل کار خود بدون صرف وقت و انرژی فراوان آزمایش های مربوط به آزمایش خون را با رعایت اصول اولیه بهداشتی در محلی عاری از میکروب و عفونت های مراکز درمانی انجام دهند. با بهره گیری از کارکنان پرستاری متخصص این کار به راحتی در منزل قابل انجام است.

اگر برای دریافت جواب آزمایش بیمار خود عجله دارید و بیمار شما اورژانسی می باشد، میتوانید با پرسنل تزریق پزشکی در شهرک غرب تماس بگیرید تا در اسرع وقت بر بالین بیمار شما حاضر شده تا نمونه خون بیمارتان را در کوتاهترین زمان ممکن گرفته و بعد از ارسال نمونه به آزمایشگاه جواب آن را نیز در زمان کوتاهی به شما تحویل دهند.

انجام پانسمان

در بعضی موارد شما جایی از بدنتان زخم شده و این زخم عمیق نیاز به پانسمان دارد. شما برای این کار نزد پزشک رفته اید و ایشان تجویز کرده اند که محل زخم باید به صورت مثلا روز در میان تعویض پانسمان شود. تصور این شرایط و رفتن مدام به درمانگاه فقط برای تعویض پانسمان امری وقت گیر است.

صرف هزینه ی گزاف رفت و آمد و شلوغی و ترافیک و آلودگی و گرما و سرما و…. مشکلاتی است که شما ناخواسته بدان دچار می شوید.

اما در چنین شرایطی کافی است، فقط با برقرای یک تماس از خدمات پزشکی در منزل بهره بگیرید.

انجام پانسمان در منزل با استفاده از وسایل کاملا استریل،از شرکت آلفا طب، توسط کارکنان پرستاری و تخصصی به صورت شبانه روزی و همچنین انجام تعویض پانسمان و کشیدن بخیه در منزل با رعایت اصول کاملا استریل با بهره گیری از از افرادمتخصص قابل انجام است. حال این خود شمایید که باید انتخاب کنید.

درمان زخم بستر

یکی از مشکلات شایع در بین بیمارانی که در منزل بستری هستند و توانایی حرکت خود را از دست داده و نیازمند مراقبت های شبانه روزی هستند، بروز زخم بستر های عمیق در قسمت های پشت این بیماران است.

درمان زخم بستر عمیق نیاز به تخصص پزشکی و پرستاری و داروهای آنتی بیوتیک دارد، ؛ این داروها نباید به صورت خود سرانه مصرف شود، همچنین برای بیماری که دچار زخم بستر شده است، باید رژیم غذایی قوی مصرف شود.

تمام این مراقبت ها را می توانید با کمک از کادر پزشکی و متخصصان پرستاری در منزل به راحتی انجام دهید.

کنترل فشار خون

یکی دیگر از دغدغه های امروز مردم مبتلا شدن به فشار خون بالاست. بیمارانی که فشار خون دارند، باید علاوه بر مصرف داروهای موثر در کاهش فشار خون، همواره فشار خون خود را تست کرده و آن را کنترل نمایند.

رفتن به مراکز درمانی برای یک کنترل ساده فشار خون شاید برای افراد وقت گیر و پر هزینه تر باشد؛

بنابراین با کنترل فشار خون در منزل توسط تیم پرستاری در منزل همواره می توانید فشار خون خود را چک کرده و آن را کنترل نمایید. برای داشتن دستگاه فشار خون در منزل و کنترل آن می توانید از تجهیزات پیشرفته آلفا طب بهره بگیرید.

نوار قلب در منزل

قلب مرکز سیستم گردش خون می باشد. از طریق قلب خون به سایر اندام ها و بخش های مختلف بدن انتقال پیدا می کند.

اگر قلب درمان نشود، بیماری های قلبی و عروقی و مشکلات قلبی می توانند اثرات جبران ناپذیری بر سایر اندام ها گذاشته و بر سلامت کل بدن تاثیر بگذارند و حتا متجر به مرگ و میر شوند.

اغلب بیماری‌هایی قلبی می‌توانند به سرعت با یک نوار قلب ساده و یا یک آزمایش خون در منزل تشخیص داده شوند. نوار قلب در منزل روش ایمن و راحتی است که قیمت آن نیز نسبت به گرفتن نوار قلب در مراکز درمانی پایین تر در می آید. نوار قلب درخصوص ضربان و ریتم قلب به پزشک اطلاعات سودمندی می‌دهد.

کارشناسان متخصص و کار آزموده به منزل شما آمده و از بیمار نوار قلب می گیرند و شما میتوانید آن نوار قلب را بلافاصله به پزشک معالج ارائه داده و داروها و فعالیت های لازم را از ایشان دریافت کنید.

تنقیه در منزل

عده زیادی از مردم هستند که با مشکلات گوارشی دست و پنجه نرم می کنند. یکی از این مشکلات شایع گوارشی یبوست است. انسداد روده ها و درست کار نکردن کولون های روده در بین افرادی که یبوست دارند، به وفور یافت می شود.

یبوست تاثیرات منفی روی پوست دارد و باعث ایجاد مشکلات پوستی می شود، همچنین یبوست باعث بروزمشکلات گوارشی نیز می شود.

کارشناسان پرستاری متناسب با جنسیت بیمار(پرستار زن برای بیمار زن و پرستار مرد برای بیمار مرد)، با کمک تجهیزات استریل از شرکت آلفا طب مشکل حاد یبوست بیمار را به سرعت در منزل حل می کنند.

شستشوی گوش در منزل

یکی از حساس ترین اندام های بدن ما انسان ها گوش است. گوش نه تنها اندام شنیداری ماست و به شنیدن اصوات موجود در محیط پیرامون ما به ما کمک می کند، بلکه باعث ایجاد تعادل در بدن فرد نیز می شود.

گوش به خودی خود ماده ای ترشح می کند که در اصطلاح به آن موم گوش می گویند. این جرم یا موم از سلامت گوش محافظت می کند و مانع ورود حشرات و اجرام به داخل گوش می شود.

اما گاهی اوقات ترشح بیش از حد جرم یا موم باعث انسداد کانال گوش خارجی می شود. در این مواقع بهتر است، گوش شست و شو داده شود.شست و شوی گوش در منزل یکی از خدمات درمانی رایج در منزل بیماران است.

حضور پرستار در منزل و شست و شوی گوش با یک روش علمی و مطمئن باعث صرفه جویی در وقت و هزینه بیماران می شود.

تزریق واکسن آنفولانزا

در این روزها که بیماری های همه گیر به صورت معضلی برای سلامتی همگان تبدیل شده است، ؛ رفتن برای واکسن زدن به مراکز درمانی خود دردسر بزرگتری دارد که می تواند باعث آلودگی و آلوده شدن به ویروس ها و باکتری های دیگر گردد، اما برای جلوگیری از مبتلا شدن به ویروس آنفولانزا تزریق این واکسن یکی از کارهای موثر در جلوگیری از ابتلا به این بیماری می باشد.

اگر قصد انجام تزریق واکسن آنفولانزا در منزل را برای خود و خانواده عزیزتان را دارید، میتوانید با کارشناسان تزریق در منزل تماس برقرار کنید تا پرستاران تزریق در اسرع وقت واکسن را تهیه و با رعایت اصولی زنجیره سرد به منزل شما منتقل کرده و واکسن را به شما تزریق کنند.

بازکردن گچ در منزل

شکستگی استخوان در دو قشر آسیب پذیر یعنی کودکان و سالمندان بیشتر اتفاق می افتد. کودکان بیشتر در حین بازی دچار شکستگی استخوان می شوند. اغلب استخوان کودکان نرم و شکننده است.

در گروه سالمندان نیز به علت پوکی استخوان ها و شکنندگی استخوان ها شکستگی استخوان ها در این دو گروه بیشتر می شود.

حالا تصور کنید، این دو گروه دچار شکستگی در یکی از عضلات شده اند و اندام شکسته گچ گرفته شده است، ؛ می توانید در سریع ترین زمان ممکن با صرفه جویی در وقت و انرژی از کارشناسان و پرستاران خبره و تحصیل کرده درخواست کنید تا با حضور در منزل و بدون حرکت بیمار کار باز کردن گچ را در منزل انجام دهند و نیازی به مراجعه شما به بیمارستان یا کلینیک نباشد.

تست قند خون در منزل

دیابت نوع ۱ یک بیماری مزمن است که به طور غالب در دوران کودکی آغاز می شود، اما می تواند در بزرگسالی و در سنین 30 تا 40 سالگی نیز بروز دهد.در دیابت نوع ۱، لوزالمعده هیچ انسولینی ترشح نمی‌کند، انسولین هورمونی است که گلوکز موجود در غذا را به انرژی تبدیل می کند.

چنانچه قند موجود در خون نتواند وارد سلول‌ها شود، در رگ‌ها تجمع می یابد و باعث بالا رفتن قند خون می شود و بیمار ی دیابت نوع 1 را ایجاد می کند. قند خون بالا به مرور می تواند به اندام های دیگر صدمه زده و باعث بروز مشکلات قلب و تنفسی و عروقی شود. افراد مبتلا به دیابت نوع ۱برای ثابت نگه داشتن انسولین خود، باید تا آخر عمر خود انسولین مصرف کنند.

این افراد باید به طور دائم تست قند خون بدهند تا سطح قند خون را با تزریق به موقع انسولین در سطح نرمال نگه دارند. افراد مبتلا به دیابت نوع 1 می توانند با کمک پرستاران تزریق در منزل شهرک غرب از آنها جهت تست قند خون در منزل کمک بگیرند.

استفاده از سونداژ در منزل

سونداژ به قرار دادن لوله ای انعطاف پذیر به نام سوند در داخل مجرای ادراری می گویند. افرادی که مجاری ادراری آنها به هر دلیلی مسدود شده است و یا بیمارانی که کنترل ادراری ندارند، گزینه های مناسبی برای سونداژ هستند.

علت استفاده از سونداژ دلایل متفاوتی دارد که چهار دلیل آن را برمی شماریم:

•    استفاده از سونداژ جهت آزمایش، نمونه برداری و بررسی عفونت ادراری،
•    کاربرد سونداژ به دلیل کمک به تخلیه مثانه سالمندانی که کنترل ادرار ندارند،
•    به کار گیری سونداژ به علت کنترل مایعات بدن در دوران بیماری
•    استفاده از سونداژ به علت تخلیه مثانه بیمار برای عمل جراحی
استفاده از سونداژ مزایا و معایبی دارد که در اینجا مزایای آن را می گوییم:
•    تخلیه مثانه به فرد آرامش می دهد.
•    عملکرد کلی کلیه را نشان می دهد.
•    عفونت ادراری را نشان می دهد و باعث پیشگیری از پیشرفت آن می شود.
•    آزمایش ادرار در منزل انجام می گیرد.

قرار دادن سوند جهت تخلیه مثانه در داخل مجاری ادراری نیاز به پزشک یا پرستاری با تجربه و آموزش دیده دارد و هرکسی نمی تواند این کار را به راحتی انجام دهد. پرستاران با تجربه ی تیم تزریقات پزشکی شهرک غرب در منزل می توانند بهترین گزینه برای انجام این کار باشند.

زدن و کشیدن بخیه در منزل

تعریف بخیه و انواع بخیه زدن

در اصل بخیه برای بستن زخم و شکاف یا پارگی که در بدن به دلایل مختلف به وجود آمده انجام میگیرد.دو نوع بخیه وجود دارد که برای بستن زخم ها از آنها استفاده می شود: بخیه جذبی و بخیه غیر جذبی.
بخیه جذبی: بخیه هایی هستند که قابل جذب هستند و بیشتر برای بخیه زدن اعضای داخلی بدن مورد استفاده قرار می گیرد.
بخیه های غیر جذبی:که این نوع بخیه ها قابل جذب به بدن نمی باشند و باید کشیده شوند. بخیه های غیر جذبی بیشتر به صورت تکی تکی یا به شکل زیر پوستی زده می شود.
اگر شما زمان رفتن به بیمارستان برای بخیه زدن و کشیدن بخیه را ندارید، می توانید از خدمات بخیه زدن تیم تزریقی در منزل شهرک غرب استفاده کنید.

اگر جایی از بدنتان زخم شده و نیاز به بخیه دارد، بهترین و سریع ترین کار این است که به جای رفتن به درمانگاه و کلینیک با یک تماس از پرستاران متخصص در خواست کنید که به منزل آمده و محل زخم را در محیطی کاملا استریل بخیه بزنند و بعد از بهبود زخم نیز می توانید به جای مراجعه حضوری از پرستاران گروه تزریق پزشکی بخواهید که برای کشیدن بخیه ها به منزلتان آماده و با خیال راحت این کار را برایتان انجام دهند. شما می توانید بهترین و با کیفیت ترین بخیه ها را از شرکت آلفا طب تهیه نمایید.

مزایای ویزیت پزشک در منزل:

یکی دیگر از خدمات بروز و موثری که خدمات پرستاری در منزل انجام می دهد، فرستادن پزشک به منازل برای ویزیت و تجویز داروهای مورد نیاز برای آن دسته از عزیزانی که نمی توانند از منزل بیرون بیایند یا ترجیح می دهند، در خانه بمانند و مراقبت های پزشکی را در محیط سالم خانه و خانواده دریافت کنند، می باشد.
اما پزشکانی که به منازل می روند، چه خدماتی ارائه می کنند و این خدمات چه مزایایی دارد؟
خدمات تشخیصی و خدمات درمانی بعد از مرخص شدن از بیمارستان. یعنی خدماتی که در دوره بعد از درمان برای تکمیل آن لازم است. یا خدماتی که در دوران بعد از بیماری در دوره نقاهت باید بیماران دریافت کنند.
پزشکانی که به منازل می روند، با ارائه خدمات درمانی نقش به سزایی در کاهش انتقال عفونت های بیمارستانی دارند.

زمانیکه پزشک در منزل خدمات درمانی را ارائه می کند، بیمار از پرداخت هزینه های سنگین بستر ی شدن در بیمارستان و دیگر خدماتی که در بیمارستان دریافت می کند یا به اصطلاح هزینه های هتلینگ بیمارستان، فارغ می شود؛ و در کل هزینه های بیماری صرفه جویی بیشتری می شود.

با ارائه خدمات درمانی توسط پزشک، دیگر نیازی به جابجایی بیمار نمی باشد. به دنبال آن بودن همراهی با بیمار در بیمارستان نیز حذف می شود و طبیعتا ملاقات های روزانه بستگان بیمار و رفت و آمد آنها به محیط آلوده بیمارستان نیز کاهش پیدا می کند.
بیمار احساس امنیت و رضایت مندی بیشتری دارد. بستگان می توانند تغذیه مناسب تری را برای بیمارشان فراهم کنند.

بسیار واضح است که با توجه به شلوغی بیمارستان ها و تعدد بیماران، پزشک فرصت مناسب و کافی برای ارائه خدمات به بیمارن را آنطور که لازم است، در بیمارستان ندارد، اما با حضور پزشک در منزل به خوبی می تواند با بیمار وقت بگذراند و خدمات با کیفیت تری به بیمار ارائه دهد.

ارائه خدمات پرستاری در منزل

ساکشن ترشحات بیمار در منزل

گاهی مواقع بیمارانی که در منزل بستر ی هستند، نمی توانند به خوبی سرفه کرده و مواد و ترشحات مخاط دهان و گلو را به راحتی خارج کنند. این کار توسط دستگاه ساکشن که یک دستگاه مکنده است و مانند جارو برقی عمل می کند، انجام می شود.
هدف از استفاده از انواع دستگاه ساکشن، حذف مواد ناخواسته از معده، دهان و گلو می باشد. برخی از دستگاه‌های ساکشن ساده هستند و بعضی از آنها پیچیده تر هستند. ساکشن کردن کارحساسی است و نیاز به مهارت و دقت عمل بالا دارد. بهتر است، این کار توسط یک متخصص انجام شود. برای اینکه این کار را بدون نگرانی و اضطراب انجام دهیم، بهتر است، از یک پرستار متخصص در منزل کمک بگیریم.

مراقبت های ویژه ICU و CCU در منزل

مراقبت های ویژه مخصوص چه افرادی است؟ مراقبت های ویژه مخصوص افرادی است که بیماری آن ها بسیار پیشرفت کرده و وخیم شده است. این افراد نمی توانند خدمات معمولی پرستاری و پزشکی را دریافت کنند.

ادامه حیات این افراد وابسته به بکارگیری دستگاه های ICU و CCU می باشد. زندگی این افراد بدون این دستگاه ها به خطر می افتد و دچار مرگ می شوند.

این بیماران هنگامی که از بخش ICU ترخیص می شوند و می خواهند به منزل بروند تمام دستگاه ها و تجهیزات آی سی یو را که مشابه تجهیزات بیمارستانی طراحی شده و مخصوص ارائه خدمات پرستاری در منزل می باشد، به منزل انتقال می دهند. این تجهیزات تمام استاندارد های لازم پزشکی و مجوز وزارت بهداشت و درمان را دارد و قابل استفاده در منزل می باشد.

این بیماران بعد از اینکه از بیمارستان ترخیص می شوند، هر روز توسط یک پزشک متخصص معاینه می شوند و توصیه های دارویی و غذایی لازم را دریافت می کنند. کاهش مدت اقامت بیمار در فضای ICU باعث کاهش عفونت های ناشی از فضای آی سی یو و در نتیجه کمک به روند بهبودی بیماری دارد.

خدمات آی سی یو و سی سی یو دو بخش بسیار حساس هستند که به خاطر حساسیتی که دارند، هزینه زیادی را بر دوش بیماران بستر ی در این دو بخش خواهند گذاشت.

ارائه خدماتICU و CCU در منزل خیلی مقرون به صرفه تر از ارائه این خدمات در بییمارستان می باشد؛ طبق نظر کارشناسان هزینه های این دو بخش در منزل به اندازه یک سوم هزینه های آنها در بیمارستان کاهش می یابد.تجهیزات بخش ICU را می توان با هزینه کم از شرکت آلفا طب کرایه کرد و به منزل آورد.

مزایای ارائه مراقبت های وی‍ژه در منزل

سرعت در بهبودی و کاهش خطر ابتلا به عفونتها

همانطور که در بالا نیز ذکر شد ارائه خدمات پرستاری در منزل به بیمار کمک می کند تا خطر ابتلا به عفونت های بیمارستانی و آلودگی محیط درمانگاهی کاهش پیدا کند و در نتیجه آن روند بهبودی سرعت بیشتری گرفته و درمان بیمار به شکل کامل صورت گیرد.

هزینه بسیار کم پرستاری در منزل

گاهی اوقات بیماری تا جایی پیشرفت کرده است که نیاز است تا مدت های طولانی در بخش مراقبت های ویژه بستری باشد. بستری بودن در این بخش هزینه های هنگفتی را بر دوش خانواده ها می گذارد

اما دریافت همین خدمات در منزل تا حد قابل چشمگیری هزینه ها را کاهش می دهد. با توجه به ارائه این خدمات توسط کادر پزشکی مجرب می توانید تمامی خدمات بخش های مراقبت ویژه را با کیفیتی مشابه بیمارستان، ولی با هزینه بسیار کمتر در منزل داشته باشید.

محیط اطراف بیمار

بستری شدن بیماران در محیط بیمارستان از لحاظ روحی و روانی می تواند بیماران را دچار آسیب های روحی نماید. بودن در محیط بیمارستان می تواند باعث افسردگی های بعد از عمل شود که برای درمان این اختلالات روانی باید هزینه های مشاوره روانشناسی را به مدت طولانی پرداخت کرد.اما بودن در جمع خانواده و دریافت نوازش های مثبت اطرافیان در بهبود روحیه بیمار و سرعت بخشیدن به روند بهبودی بیماری او بسیار موثر و در خور توجه است.

خدمات مراقبتی بر اساس نیازهای خاص بیمار

معمولا در بیمارستان ها مراقبت از بیماران بر اساس پروتکل های درمانی هر بیمارستان می باشد. مثلا بیمارن سر ساعت مشخص غذا می خورند و سر ساعت مشخص می خوابند.

نیازهای شخصی هر فرد در این بین نادیده گرفته می شود. همین مراقبت های عمومی گاهی بیمار را از بیمارستان دلزده می کند، اما مراقبت های پرستاری در منزل متنوع تر و بر اساس نیازهای بیمار می باشد و همین برآورده کردن نیازهای بیمار به بهبودی آنها نیز کمک می کند.

فعالیت های روزانه زندگی روزمره

بعضی بیماران در منزل در انجام کارهای روزمره و عادی خود دچار مشکل هستند. آنها نمی توانند حمام کنند، یا غذا درست کنند، یا منزل را نظافت نمایند. پرستاران و مراقبان در منزل می توانند با کمک به این بیماران در انجام کارهای روزمره زندگی حس اعتماد به نفس و خود باوری را در این افراد تقویت نمایند.

رادیولوژی در منزل:

مواردی اتفاق می افتد که نیاز می شود، در منزل بیمار رادیولوژی صورت گیرد. این کار توسط پزشک متخصص رادیولوژی صورت می گیرد.انجام تصویر برداری در منزل باعث می شود که در وقت و هزینه بیماران صرفه جویی شده و نتیجه رادیولوژی سریع تر به دست بیمار برسد.
خدمات رادیولوژی در منزل با استفاده از بهترین تجهیزات شرکت آلفا طب که مجهز به پیشرفته ترین تجهیزات پزشکی روز دنیاست کار را برای پزشک و بیمار آسان کرده است.

رادیولوژی در منزل برای کدام دسته از افراد مناسب است؟

چه افرادی برای رادیولوژی در منزل گزینه های مناسبی هستند و بهتر است، رادیولوژی آنان در منزل انجام گیرد. این افراد شامل:
•    افراد سالمند
•    بیماران با عدم توانایی حرکتی
•    افرادی که دچار سکته مغزی هستند
•    افرادی که ضایعه مغزی -نخاعی دارند.
•    بیماران دارای شکستگی لگن و…
•    در زمان آلودگی هوا برای بیماران مستعد آسم و بیمارانی که مشکلات تنفسی دارند.
•    بیمارانی که در منزل بستری اند و وزنه دارند.
کارشناسان رادیولوژی، گروه تزریقات پزشکی در منزل شهرک غرب در منزل بعد از عکس برداری از ناحیه مورد نظر، عکس را به همراه گزارش پزشکی در سریع ترین زمان ممکن به بیمار ارائه می دهند و توصیه های لازم برای درمان محل مورد نظر را به بیمار و خانواده او می دهند.

سونوگرافی در منزل

گاهی اوقات دکتر برای تشخیص نهایی بیماری و اطمینان یافتن از اینکه تشخیص اولیه اش درست بوده یا خیر از بیمار می خواهد که سونوگرافی بگیرد و برای او ببرند.
بیمارانی هستند که تحمل صف های طولانی و طویل سونوگرافی را ندارند، یا کهولت سن دارند، یا گروهی حساس و آسیب پذیرند که ترجیح می دهند، تمامی این خدمات را در کانون خانواده و در خانه خود دریافت کنند.

از سوی دیگر سونوگرافی در منزل بسیار بی خطر و بدون آسیب به دیگران است، چرا که سونوگرافی همانطور که از نام آن بر می آید بر اساس امواج صوتی است و مانند رادیولوژی با اشعه ی خطرناک ایکس انجام نمی شود

بنابراین آوردن دستگاه مجهز سونوگرافی از شرکت آلفا طب به منزل و پرداخت هزینه اجاره آن بسیار مقرون به صرفه تر از رفتن به بیمارستان و محیط های آلوده درمانی و نوبت گرفتن و ایستادن در صف های دراز می یباشد.

برای نشان دادن پاسخ سونوگرافی نیز کافی است، با پزشکان متخصص تزریقات در منزل شهرک غرب تماس گرفته و در مورد شرایط بیماری تان با آنها مشورت کرده و توصیه ها و داروهای لازم را دریافت کنید.

فیزیوتراپی در منزل

ابتدا بهتر است، درباره رشته ی فیزیوتراپی به صورت مختصر توضیحی ارائه کنیم:
به مجموعه تمرین های بدنی و ورزشی که به همراه ماساژ برای بهبود عملکرد ناحیه ای از بدن و یا سلامت اندام هدف انجام می گیرد، فیزیوتراپی می گویند.

این درمان همان گونه که از نامش پیداست یک نوع درمان فیزیکی است؛، زیرا از جریان الکتریکی، اشعه های ماوراء بنفش، اشعه مادون قرمز، گرما، سرما و دیگر عوامل فیزیکی بهره می گیرند.
به کسی که در این رشته تحصیل کرده و کار فیزیوتراپی انجام می دهد، فیزیوتراپیست می گویند.

فواید فیزیوتراپی در منزل:

•    کاهش دردهای عضلانی و استخوانی و کاهش درد مفاصل
•    پیش گیری از پیشرفت و عود بعضی از صدمات جسمی
•    در بعضی موارد با فیزیوتراپی می توان از یک عمل جراحی سنگین و پرهزینه پیش گیری کرد.
•    بهبود اندام های حرکتی که در اثر شکستگی، ضربه یا تصادف دچار آسیب شده اند.
•    کمک به بهبود ناراحتی های حرکتی و عضلانی ناشی از سکته مغزی
•    بهبود وضعیت تعادل بدن برای افرادی که سرگیجه دارند و دارای مشکل تعادل هستند.
•    کمک به بهبود بدن برای بازگشت به حالت طبیعی بعد از انجام عمل های جراحی سنگین
•    بهبود مشکلات استخوانی و ماهیچه ای و درمان بیماری های قلبی و عروقی و تنفسی
در کل چون فیزیوتراپی بیشتر برای کاهش مشکلات حرکتی است و بیشتر افرادی که دارای مشکلات حرکتی هستند، به این نوع درمان نیاز دارند؛ حرکت برای این افراد مشکل و دشوار است. این افراد همیشه تمایل دارند که درمان بیشتر در منزل بدون دغدغه ی جابجایی و حرکت برای شان صورت بگیرد. خوب بهترین گزینه تماس با تزریقات پرستاری در منزل شهرک غرب و ارسال فیزیوتراپی توانا و متخصص برای این عزیزان و دریافت خدمات مطلوب و با کیفیت فیزیوتراپی در منزل می باشد.

گفتار درمانی در منزل

گفتار درمانی یکی از شاخه های علوم توانبخشی است. این رشته یک رشته دانشگاهی است و افراد متخصص در این حوزه به بررسی آسیب شناسی گفتار و تشخیص اختلالات گفتاری و همچنین روش های تشخیص و درمان این اختلالات می پردازند.

چه کسانی نیاز به گفتار درمانی دارند؟

•    افرادی که دچار اختلالات تلفظی هستند.
•    افرادی که معلولیت ذهنی دارند و گفتار و تکلم شان دچار مشکل است.
•    افرادی که دارای اختلالات حنجره ای هستند.
•    کودکانی که لکنت زبان دارند.
•    افرادی که ناشنوا هستند و در مهارت های اجتماعی و ارتباطی دچار مشکل می باشند.
•    افرادی که دچار اختلالات بلع هستند.

گفتار درمانی در منزل چه مزیت هایی دارد؟

برای انجام گفتار درمانی موسسات توانبخشی هم هستند، اما گفتار درمانی برای کودک در منزل در کنار پدر و مادر و دیگر اعضای خانواده اش از لحاظ روانی می تواند تاثیر مثبتی بر کودک داشته و اورا در جهت همکاری بیشتر با گفتار درمان تشویق نماید.
گفتار درمانی کاری زمان بر است و نیاز به صبر و حوصله فراوان دارد. گفتار درمانی که در یک موسسه با کودک یا بزرگسال دارای مشکل کار می کند، طبیعی است که به خاطر تعدد مراجعان وقت و انرژی زیادی را نمی تواند صرف کند.

گفتار درمان درمنزل می تواند با بهره گیری از وسایل کمک آموزشی مثل کارت های آموزشی، لگو و….. کودک را ترغیب نموده و روند بهبودی اختلال تکلم او را تسریع بخشد.
همچنین صرف هزینه های گزاف رفت و آمد و شلوغی و ترافیک و نشستن در نوبت و…. باعث شده که بیشتر کسانی که به گفتار درمانی نیاز دارند، ترجیح می دهند که گفتار درمانی را در منزل خود پیگیری نمایند.

کار درمانی در منزل

ابتدا با کار درمانی به صورت مختصر آشنا شویم. کار درمانی رشته ای است که رویکرد های درمانی را درسه سطح جسم، ذهن و روان در قالب فعالیت هدفمند و معنادار ارائه می دهد. یعنی درمان به وسیله کار و فعالیت؛ به عبارت دیگر هدف کار درمانگر به استقلال رساندن مراجع می باشد.

کودکانی که دارای معلولیت های ذهنی و حرکتی هستند و یا افرادی که دچار سکته مغزی شده اند و بسته یه شدت ضایعه بخشی از مغز خود و یا حرکت خود را از دست داده اند، از جمله افرادی هستند که نیاز به کار درمانی دارند.

مزیت های کار درمانی در منزل 

براساس روانشناسی محیط که می گوید همیشه آموزش و یادگیری در محیط های آشنا بهتر است؛ و از آن جایی که محیط گرم خانواده محیط آشنایی برای افراد می باشد و بیمار می تواند همواره وسایل خودش را در کنارش داشته باشد، بنابراین نتایج آموزش کار درمانی در محیط خانه ثمر بخش تر است و زودتر به نتیجه می رسد.

از دیگر مزایای کار درمانی در منزل توجه ویژه کار درمانگر به درمانجو و صبر و حوصله و انعطاف بیشتری است که در منزل صرف درمانجو خواهد کرد.

کاهش هزینه های انتقال و جابجایی درمانجویی که مشکلات حرکتی دارد. و جلوگیری از اتلاف وقت در مسیراز دیگر مزایای استفاده از کار درمانی در منزل است.
بودن در کنار دیگر اعضای خانواده و حکایت های عاطفی ناشی از حضور این عزیزان در کنار درمانجو از مزایای دیگر کاردرمانی در منزل می باشد.

جمع بندی

در روزهای پرترافیک و شلوغ شهرهای بزرگ امروزی می توان رنج و تالمات بیماری را با بودن در منزل و بهره گیری از خدمات تزریق در منزل شهرک غرب به کمترین میزان رساند. کاهش هزینه های رفت و آمد خود هزینه زیادی از بیماران کم می کند.

برای دریافت خدمات پزشکی و پرستاری در منزل می توانید با تهیه تجهیزات پزشکی از شرکت آلفا طب هزینه های بیماری را تا حد چشم گیری کاهش داد.
در اینج به انتهای مقاله ی خود با عنوان تزریق در منزل شهرک غرب رسیدیم، امید است موارد ارائه شده در خصوص تزریق در منزل شهرک غرب برای شما مفید بوده باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×