آلفا طب

ویزیت پزشک در منزل غرب تهران

ویزیت پزشک در منزل غرب تهران - آلفاطب

در گذشته اگر بیماری با وجود ناتوانی در حرکت و ضعف شدید احتیاج به خدمات درمانی و پزشک داشت بایستی با وجود درد و ناراحتی فراوان به پزشک مراجعه می کرد و همراهان او نیز دچار زحماتی برای نقل و انتقال او و همچنین صرف زمان و هزینه های زیادی می شدند .

اما امروزه می بینیم که مراکز ارائه خدمات پزشکی و پرستاری به اینگونه بیماران خدمات درمانی ارائه می کنند که کار را بسیار برای آنها راحت تر کرده است . مجموعه خدمات پزشکی آلفاطب که در تهران واقع شده است به کلیه مناطق تهران اعم از شمال، جنوب ، شرق و غرب خدمات پزشکی و پرستاری در منزل ارائه می دهد .

ویزیت پزشک در منزل غرب تهران موضوعی است که در این مقاله قصد داریم به آن بپردازیم . چنانچه نیاز به دریافت خدمات پزشکی و پرستاری در منزل هستید و در هر کجای تهران ساکنید می توانید با شماره 02122371371 تماس بگیرید .

وظایف پزشک در منزل چیست ؟

معاینه :

پزشک با حضور در منزل بیمار اطلاعات اولیه او را بدست آورده و با توجه به جواب آزمایش خون، ادرار، نوار قلب ، رادیولوژی و … به بیماری او پی می برد .

تجویز :

پس از تشخیص بیماری توسط پزشک او برای بیمار دارو و در صورت نیاز آزمایش و یا عکسبرداری تجویز می کند . مجموعه آلفاطب نمونه گیری ، آزمایش ، رادیولوژی ، سونوگرافی و … را نیز در منزل انجام می دهد . برای دریافت این خدمات در منزل می توانید با این مجموعه تماس بگیرید .

درمان :

روشهای درمانی شامل دارو درمانی ، روان درمانی ، لیزر درمانی ، جراحی و … می شود که برخی از آنها در منزل قابل انجام و برای انجام برخی بایستی به مراکز درمانی مراجعه نمود .

پیگیری و ارجاع :

اگر پزشکی که به منزل مراجعه می نماید متوجه شود که بیماری شخص بیمار در تخصص او نمی باشد با ارجاع او به پزشک متخصص در زمینه بیماری فرد اقدام می نماید .

ویزیت پزشک در منزل غرب تهران - وظایف پزشک در منزل

هزینه ویزیت پزشک در منزل غرب تهران

براساس اینکه چه پزشکی درخواست کرده باشید هزینه ویزیت متفاوت خواهد بود . مثلا ویزیت پزشک عمومی در منزل با پزشک متخصص هزینه متفاوتی دارد. همچنین هزینه ویزیت پزشک متخصص با دستگاههایی نظیر رادیولوژی، سونوگرافی و … با یک پزشک متخصص بدون ابزار پزشکی متفاوت است .

یکی دیگر از عواملی که در تعیین هزینه ویزیت پزشک در منزل موثر است مدت زمانی است که پزشک در منزل بیمار سر می کند . میزان مسافت طی شده ، شبانه روزی بودن و انجام سایر خدمات نظیر تزریق سرم و … نیز به این هزینه اضافه می کند .

برآورد هزینه ویزیت پس از شنیدن شرایط بیمار صورت می گیرد و برای دریافت هزینه دقیق می توانید با مجموعه آلفاطب تماس بگیرید و از قیمت دقیق ویزیت پزشک در منزل غرب تهران مطلع شوید .

ویزیت پزشک در منزل در چه ساعاتی از شبانه روز ممکن است ؟

همانطور که می دانید بیماری خبر نمی کند و شب و روز نمی شناسد . چه بسا بسیاری از بیماریها و دردها در ساعات شب به سراغ فرد می آیند . موسسات زیادی در شهر تهران مشغول ارائه خدمات پزشکی و پرستاری در منزل هستند ولی تعداد اندکی از آنها بصورت شبانه روزی ارائه خدمات می نمایند . مجموعه آلفاطب آماده ارائه خدمات پزشکی و پرستاری در منزل بصورت شبانه روزی می باشد .

اطلاعات مورد نیاز قبل از تماس جهت اعزام پزشک در منزل

  • نام و نام خانوادگی بیمار
  • بیماری زمینه ای
  • حساسیت دارویی
  • جنسیت
  • توان حرکتی
  • سن بیمار

ویزیت پزشک در منزل غرب تهران برای چه گروه هایی است ؟

  • مردان
  • زنان
  • سالمندان
  • کودکان
  • بیماران خاص

آلفاطب با داشتن متخصصین با سابقه تمامی خدمات پزشکی در منزل را ارائه می دهد. برای مشاوره با ما تماس بگیرید.

ویزیت پزشک در منزل غرب تهران - هزینه ویزیت پزشک در منزل

مزایای ویزیت پزشک در منزل

عدم اتلاف وقت :

انتظار کشیدن در مطب های شلوغ پزشکان یک امر بدیهی است و اگر خصوصا به مطب پزشکان فوق تخصص مراجعه کرده باشید با ازدحام جمعیت و انتظار یک تا دو ساعته مواجه شده اید . در مواقعی که حال بیمار وخیم است این انتظار کشیدن برای او به مراتب سخت تر از افراد عادی است و این عامل باعث می شود ویزیت پزشک در منزل به یک گزینه جایگزین عالی تبدیل شود .

عدم ابتلا به بیماریهای تنفسی :

در شهرهای شلوغی نظیر تهران که در بیشتر روزهای سال با آلودگی هوا و ترافیک وحشتناک مواجه هستیم مراجعه به مطب پزشکان که اغلب در نقاط شلوغ و پرازدحام مرکز شهر است در روزهای آلوده می تواند برای بیماران تنفسی و قلبی بسیار خطرناک باشد .

همانطور که می دانید به اینگونه افراد توصیه می شود در ساعات اوج ترافیک و در روزهای آلوده منزل را ترک نکنند . لزوم استفاده از خدمات پزشک در منزل در مواردی از این دست بیشتر احساس می شود .

مصون ماندن از بیماری های مسری و عفونت های بیمارستانی :

در مراکز درمانی و بیمارستان ها به دلیل رفت و آمد بیماران مختلف خصوصا در مواقع همه گیری بیماری هایی نظیر آنفولانزا ، کرونا و … احتمال ابتلا به این بیماریها بسیار زیاد است .

اگر فردی دارای بیماری قلبی ، تنفسی ، شکستگی ها و … باشد با مراجعه به این مراکز امکان ابتلا به بیماری را در خود افزایش داده و مشکل او دو چندان شده است . استفاده از خدمات پزشک متخصص در منزل می تواند برای این بیماران مصونیت نسبت به بیماریهای واگیردار مراکز درمانی ایجاد کند .

حفظ روحیه بیمار :

حفظ روحیه در بیماران در روند بهبود آنها نقش بسزایی ایفا می کند . بیمارستان ها هر چقدر هم که پیشرفته و مدرن باشند و رسیدگی به بیمار در آنها به نحو مطلوب انجام شود ولی باز هم موجب ایجاد استرس و افسردگی در بیمار می شود .

اگر بتوان بیمار را در منزل درمان و نگهداری نمود در بالا بردن روحیه او نیز تاثیرگذار خواهد بود . آشنا بودن به محیط منزل و در کنار اعضای خانواده بودن برای بیمار خوشایندتر از بستری در بیمارستان است .

ویزیت پزشک در منزل غرب تهران برای چه مناطقی است ؟

مناطقی نظیر پونک ، گیشا ، شهرک آزمایش ، مرزداران ، تهران ویلا ، دریان نو ، بهرود ، آسمان ، آریاشهر ، پرواز ، دریا ، طرشت ، توحید ، سپهر ، ایوانک ، شهرآرا ، فرحزاد و … مناطقی هستند که از خدمات پزشک در منزل غرب در تهران می توانند بهره مند گردند .

البته اگر در نقاط شمالی ، جنوبی و غربی نیز ساکن هستید نگران نباشید . مجموعه آلفاطب به کلیه نقاط شهر تهران خدمات پزشکی و پرستاری در منزل را ارائه می دهد .

ویزیت پزشک در منزل غرب تهران - مزایای ویزیت پزشک در منزل

اعزام پزشک به منزل توسط مجموعه آلفاطب چگونه انجام می شود ؟

  1. پزشکان عمومی ، متخصص یا فوق تخصص بعد از اعلام توسط مرکز ارتباطات آلفاطب سریعا با خانواده بیمار تماس گرفته و شرح حال بیمار را دریافت کرده و در کوتاهترین مدت خود را به محل زندگی بیمار می رسانند .
  2. پزشکان با دریافت شرح حال بیمار چنانچه نیاز به تجهیزات خاص پزشکی باشد با خود همراه می برند . بلافاصله بعد از ویزیت پزشک نسخه برای بیمار داده می شود .
  3. اگر دارویی که توسط پزشک تجویز شده خوراکی باشد نسبت به مصرف آن توضیح کامل توسط پزشک داده می شود ولی اگر تزریقی بود می توانید از خدمات پرستاری آلفاطب در منزل جهت انجام تزریقات و سرم تراپی در منزل استفاده نمایید .

آلفاطب کلینیک کامل در خانه تو

مرکز خدمات پزشکی آلفاطب ارائه دهنده کلیه خدمات پزشکی و پرستاری در منزل و بیمارستان و پوشش دهی کلیه مناطق تهران ، پشتیبانی رایگان تا یک هفته بعد از ویزیت ، امکان دریافت هزینه خدمات در منزل از بیمه پوشش دهنده شما با ارائه فاکتور از آلفاطب می باشد . کافیست با ما تماس بگیرید. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×