آلفا طب

ویزیت متخصص قلب در منزل

ویزیت متخصص قلب در منزل - آلفاطب

ویزیت متخصص قلب در منزل : امروزه ناراحتی های قلبی از قبیل سکته قلبی ، گرفتگی عروق قلب ، بزرگ شدن قلب و … در اثر سبک زندگی نادرست ، تحرک کم و تغذیه نامناسب افزایش یافته است . خصوصا در سنین میانسالی و سالمندی با روند رو به رشد بیماریهای قلبی مواجه هستیم .

در اینگونه مواقع با مشاهده اولین علائم هشدار دهنده باید به پزشک متخصص قلب مراجعه کنیم تا اگر مشکلاتی در عملکرد قلب ما وجود دارد بتوان به سرعت از پیشرفت آن جلوگیری کرده و به درمان آن بپردازیم .

خوشبختانه امروزه اغلب خدمات پزشکی در منزل قابل ارائه است و یکی از این خدمات ویزیت متخصص قلب در منزل است . در ادامه به مزایای استفاده از این خدمات در منزل خواهیم پرداخت .

مجموعه خدمات پزشکی آلفاطب ارائه دهنده کلیه خدمات پزشکی و پرستاری در منزل می باشد که از آن جمله می توان به ویزیت پزشک متخصص در منزل ، نوار قلب در منزل ، اکوی قلب در منزل ، سونوگرافی در منزل ، رادیولوژی در منزل ، خدمات آی سی یو در منزل ، اعزام پرستار مراقب بیمار در منزل و … اشاره کرد .

برای استفاده از خدمات آلفاطب کافیست با این مرکز به شماره ۰۲۱۲۶۸۵۱۰۹۵ تماس بگیرید .

برای چه بیماری هایی باید به متخصص قلب مراجعه کنیم ؟

حملات قلبی : حمله قلبی وقتی رخ می دهد که مسیر جریان خون به سمت قلب مسدود شود . در صورت مشاهده حمله قلبی باید فورا با اورژانس تماس گرفت .

بیماری عروق کرونر : عروق کرونر وظیفه رساندن مواد غذایی به قلب را به عهده دارند . اگر این عروق مسدود شوند سلولهای قلب بدلیل عدم تغذیه آسیب می بینند . برای تشخیص و درمان این بیماری می توانید از ویزیت متخصص قلب در منزل بهره ببرید .

مشکلات دریچه قلب : در بعضی افراد به دلایل مادرزادی یا دلایل دیگر دریچه های قلب به موقع باز و بسته نمی شوند و خون رسانی به اندامها با اشکالاتی همراه است . در صورت صلاحدید پزشک این مشکل با جراحی قابل اصلاح است .

آریتمی قلبی : اگر قلب خیلی تند یا خیلی کند یا ترکیبی از این دو کار کند دچار آریتمی شده است . اگر دچار آریتمی قلب هستید سریعا به پزشک قلب مراجعه کرده یا از ویزیت متخصص قلب در منزل استفاده کنید.

مطالعه بیشتر : چگونه نوار قلب در منزل انجام دهیم ؟

ویزیت متخصص قلب در منزل - انواع ناراحتی های قلبی

علائم بیماری های قلبی چیست ؟

  • درد قفسه سینه و تنگی نفس
  • حالت تهوع و سرگیجه و غش
  • خستگی و ضعف
  • نبض نامنظم و تپش قلب
  • فشار خون پایین
  • مشکل در بلع
  • اضطراب و عرق کردن
  • درد فک ، گردن و پشت
  • رنگ پریدگی و سردی پوست
  • گرفتگی صدا

وظایف پزشک متخصص قلب در منزل چیست ؟

بررسی وضعیت بیمار : متخصص قلب با اطلاعاتی که از سابقه خانوادگی ، علائم بیماری ، حساسیتها ، داروهای مصرفی و … به دست می آورد به یک ارزیابی کلی از بیمار دست پیدا می کند .

تشخیص بیماری قلبی : پزشک قلب بعد از ارزیابی بیماری و معایناتی از قبیل فشار خون ، دمای بدن ، ارزیابی تنفس و … به تشخیص اولیه بیماری دست پیدا می کند ولی معاینات دیگری از قبیل غربالگری ، اکوی قلب ، نوار قلب ، تست استرس ورزش ، برخی آزمایشات خاص و … را تجویز می کند تا به تشخیص نهایی دست پیدا کند .

مقاله پیشنهادی : خدمات پزشک در منزل و مزایای آن

ویزیت متخصص قلب در منزل - وظایف پزشک متخصص قلب

درمان بیماری قلبی : پس از بررسی نتایج آزمایشات و معاینات و تشخیص بیماری درمان بیماری شروع می شود . بسته به اینکه بیماری چه باشد درمان های متفاوتی از دارو درمانی ، جراحی ، تغییر سبک زندگی و تغذیه ، کاهش وزن و … وجود دارد.

مراقبت های پس از درمان : اگر عمل جراحی برای بیمار صورت گیرد پس از عمل نیاز به ویزیت مجدد و مکرر پزشک وجود دارد . پزشک متخصص قلب در منزل می تواند با مراجعه به منزل و ویزیت بیمار او را از مراجعه به بیمارستان معاف کند و این قطعا برای بیمار تازه جراحی شده بسیار سودمند خواهد بود .

مزایای خدمات ویزیت پزشک قلب در منزل مجموعه آلفاطب

  • مرکز آلفاطب دارای مجوز رسمی از وزارت بهداشت است و همه فعالیتهای این مرکز قانونی و دارای مجوز رسمی می باشد .
  • اعزام پزشک متخصص قلب به منزل به صورت شبانه روزی انجام می گیرد و حتی در ساعات نیمه شب و یا حتی ایام تعطیل هم می توانید در صورت نیاز به این خدمات با مرکز آلفاطب تماس بگیرید .
  • دارا بودن پزشک متخصص آقا و خانم یکی دیگر از مزایای مرکز آلفاطب است. بدلیل مسائل عرفی و شرعی بعضی افراد با پزشک غیرهمجنس راحت نیستند و به همین منظور طبق خواسته آنها اعزام پزشک صورت می گیرد .
  • اعزام پزشک به منزل بیمار در اسرع وقت و در کمترین زمان ممکن صورت می گیرد . این مورد درباره بیماران قلبی سریعتر نیز خواهد بود چرا که از دست دادن زمان گاهی اوقات می تواند به بهای جان بیمار تمام شود.
  • پشتیبانی در مرکز آلفاطب بسیار دقیق و کامل انجام می شود و اگر بیمار یا خانواده او مشکلی با پزشک یا ارائه خدمات داشته باشند می توانند با این مرکز تماس بگیرند تا به این موضوع رسیدگی شود .

 

مطلب مرتبط : تعرفه ویزیت پزشک در منزل

ویزیت متخصص قلب در منزل - مزایای ویزیت در منزل

هزینه ویزیت متخصص قلب در منزل

هزینه ویزیت پزشک قلب طبق تعرفه ای که از سوی وزارت بهداشت اعلام می شود تعیین می گردد ولی اگر خدمات دیگری از قبیل سرم تراپی ، انجام خدمات اکوی قلب در منزل ، نوار قلب در منزل ، تزریقات در منزل و … وجود داشته باشد هزینه هر یک از آنها جداگانه محاسبه خواهد شد .

اگر قصد دارید از قیمت دقیق این خدمات مطلع شوید با مرکز خدمات پزشکی آلفاطب تماس بگیرید . خطوط ارتباطی مرکز آلفاطب بصورت شبانه روزی پاسخگوی شما عزیزان است .

معتبرترین مرکز ارائه خدمات پزشکی در منزل

مجموعه خدمات پزشکی آلفاطب با سالها تجربه در زمینه ارائه خدمات پزشکی و پرستاری در منزل یکی از معتبرترین مرکز ارائه خدمات پزشکی در منزل می باشد .

این مرکز بصورت شبانه روزی و ۲۴ ساعته حتی در ایام تعطیل آماده پاسخگویی و اعزام پزشک و پرستار به منازل شما می باشد . کافیست با این مرکز تماس بگیرید و نوع خدماتی که نیاز دارید را اعلام نمایید . در اسرع وقت پزشک مورد درخواست شما در منزل حاضر خواهد بود .

در اینستاگرام ما را دنبال کنید . 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×