آلفا طب

دکتر در منزل تهران شبانه روزی

دکتر در منزل تهران شبانه روزی - آلفاطب

برخی به غلط تصور می کنند که استفاده از خدمات دکتر در منزل تنها به سالمندان ، معلولان یا بیماران خاص تعلق دارد در حالی که این تصور درست نیست . همه افراد فارغ از سن ، جنسیت ، نوع بیماری ، سطح و طبقه اجتماعی و محل زندگی می توانند از خدمات پزشکی و پرستاری در منزل استفاده کنند .

در شهر تهران به دلیل وسعت و جمعیت زیاد نیاز به خدمات پزشکی در منزل بیش از هر شهر دیگری در کشور احساس می شود . اگر قصد استفاده از خدمات دکتر در منزل تهران شبانه روزی را دارید می توانید با مجموعه خدمات پزشکی آلفاطب تماس بگیرید . این مرکز بصورت شبانه روزی و به سرتاسر شهر تهران خدمات رسانی در زمینه پزشکی و پرستاری دارد .

مزایای استفاده از خدمات دکتر در منزل

دکتر یک واژه کلی است که به کلیه پزشکان عمومی و متخصص و فوق تخصص اطلاق می شود . بسته به اینکه شما به چه پزشکی نیاز داشته باشید می توانید با مرکز آلفاطب تماس بگیرید و درخواست خدمات دکتر در منزل نمایید .

مجموعه خدمات پزشکی آلفاطب ارائه خدمات ویزیت پزشک عمومی در منزل ، ویزیت پزشک متخصص در منزل ، ویزیت پزشک ارتوپد در منزل ، ویزیت متخصص قلب در منزل ، ویزیت متخصص زنان در منزل ، ویزیت ماما در منزل و … را به عهده دارد .

حال می خواهیم ببینیم استفاده از خدمات ویزیت دکتر در منزل چه مزایایی دارد ؟

صرفه جویی در وقت بیمار و همراه

واضح است که اگر شما بخواهید بیمار خود را به بیمارستان یا مطب برسانید و در صف بیماران به انتظار رسیدن نوبت خود باشید و مجددا این مسیر را بازگردید زمان زیادی را از شما خواهد گرفت چرا که با وجود ترافیک شدید خیابانهای تهران و اینکه اغلب مراکز درمانی حرفه ای در مرکز شهر واقع شده اند حداقل نیمی از روز خود را باید به این کار اختصاص دهید در حالی که در هنگام استفاده از خدمات دکتر در منزل تنها یک ساعت از شما زمان خواهد گرفت .

مقاله مرتبط : ویزیت پزشک متخصص در منزل

دکتر در منزل تهران شبانه روزی - مزایای دکتر در منزل

صرفه جویی در هزینه ها

اگر بیمار شما بدحال باشد و یا توان حرکت کردن نداشته باشد شما مجبور به استفاده از آمبولانس برای رساندن او به بیمارستان یا مراکز درمانی هستید . هزینه های مربوط به ایاب و ذهاب به اضافه هزینه ویزیت و دارو در مجموع چیزی بیشتر از زمانی است که دکتر در منزل به عیادت بیمار شما بیاید .

کم کردن مشقت بیماران بدحال

بیماری که بدحال است و یا توان حرکت ندارد اصلا تمایلی به حرکت کردن و خروج از منزل ندارد . اگر به جای مراجعه بیمار به مراکز درمانی پزشک به بالین بیمار بیاید بسیاری از مشقت های بیمار و خانواده او از پیش پایشان برداشته می شود .

ویزیت بیمار در محیط راحت خانه

برخی از بیماران از جمله کودکان از محیط های بیمارستانی هراس و ترس دارند و دچار استرس شده و همکاری لازم را با پزشک انجام نمی دهند . ویزیت شدن بیمار در محیط راحت و بدون استرس خانه می تواند به او و پزشک کمک شایانی کند .

کاهش احتمال ابتلا به بیماری ها در مراکز درمانی

در مراکز درمانی و بیمارستانها افراد بیمار زیادی رفت و آمد می کنند که احتمال ابتلا به انواع بیماری ها و عفونت ها در این مراکز زیاد است . حال بیماری که دچار ضعف سیستم ایمنی بدن است اگر در این محیط ها رفت و آمد داشته باشد دچار عفونت های جدید خواهد شد .

خصوصا در مواقع شیوع بیماری های همه گیر نظیر آنفولانزا و کرونا این موضوع جدیت بیشتری پیدا می کند . ویزیت و درمان بیمار در منزل می تواند او را از ابتلا به انواع بیماریها دور کند .

مفید برای بیماران تنفسی

در شهر تهران در اغلب روزهای سال هوای شهر آلوده است و این آلودگی در مراکز شهرها و خیابان های شلوغ که اغلب بیمارستانها و مراکز درمانی در آنها واقع شده اند بیشتر است .

به بسیاری از بیماران ، سالمندان و کودکان توصیه می شوند که در مواقع آلودگی هوا از منزل خارج نشوند . بیمارانی که از آسم و ناراحتی های تنفسی رنج می برند در صورت ویزیت شدن در منزل در معرض هوای آلوده قرار نمی گیرند و برای آنها سودمندتر خواهد بود .

خدمات شبانه روزی مراکز اعزام پزشک به منزل

از آنجا که ارائه خدمات اغلب مراکز اعزام پزشک به منزل نظیر آلفاطب به صورت شبانه روزی حتی در ایام تعطیل می باشد همشهریان عزیز تهرانی نیاز نیست که دغدغه ای از این بابت داشته باشند و اگر وضع بیمار آنها در هر ساعتی از شبانه روز نیاز به مراجعه پزشک داشت می توانند با مرکز آلفاطب تماس بگیرد تا در اسرع وقت پزشک و تجهیزات لازم به منزل آنها اعزام شود .

مقاله پیشنهادی : تعرفه ویزیت پزشک در منزل 

دکتر در منزل تهران شبانه روزی - هزینه دکتر در منزل

هزینه دکتر در منزل تهران شبانه روزی

هزینه ویزیت دکتر در منزل بر طبق تعرفه ای تعیین می شود که وزارت بهداشت اعلام کرده است و یک مبلغ مشخص است ولی اگر پزشک به دلیل نیاز بیمار با خود تجهیزاتی را به منزل بیمار آورد و یا خدماتی از قبیل سرم تراپی ، سونداژ، تزریقات و … را انجام دهد هزینه جداگانه ای بابت آن دریافت خواهد شد .

برای اطلاع از هزینه دقیق می توانید با مرکز خدمات پزشکی آلفاطب تماس بگیرید و با ارائه مشخصات بیمار خود و نوع بیماری از هزینه های ویزیت و سایر خدمات پزشکی و پرستاری مطلع شوید .

معتبرترین مرکز ارائه خدمات پزشکی در منزل

مجموعه خدمات پزشکی آلفاطب با سالها تجربه در زمینه ارائه خدمات پزشکی و پرستاری در منزل یکی از معتبرترین مرکز ارائه خدمات پزشکی در منزل می باشد .

این مرکز بصورت شبانه روزی و ۲۴ ساعته حتی در ایام تعطیل آماده پاسخگویی و اعزام پزشک و پرستار به منازل شما می باشد . کافیست با این مرکز تماس بگیرید و نوع خدماتی که نیاز دارید را اعلام نمایید . در اسرع وقت پزشک مورد درخواست شما در منزل حاضر خواهد بود .

در اینستاگرام ما را دنبال کنید . 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×