آلفا طب

قیمت پرستار تمام وقت

قیمت پرستار تمام وقت - آلفاطب

قیمت پرستار تمام وقت : امروزه از خدمات پرستار در منزل بسیار استقبال می شود چرا که مشغله های گوناگونی برای فرزندان وجود دارد که مانع از مراقبت و نگهداری تمام وقت از والدین سالخورده شان می شود . از طرفی والدین شاغل و پرمشغله نیاز به کمک یک پرستار کودک دارند تا در نگهداری از فرزندان یاریگر آنها باشد .

خانواده هایی هم که درگیر بیماری سخت و طولانی یکی از اعضای خانواده هستند برای نگهداری و پرستاری از او نیاز به یک پرستار تمام وقت در منزل دارند . حوزه خدمات پرستار تمام وقت بسیار گسترده است و شامل نگهداری از سالمند ، بیمار و کودک می شود .

اگر قصد استفاده از هر نوع خدمات پرستار تمام وقت در منزل هستید و یا می خواهید از قیمت پرستار تمام وقت مطلع شوید با مرکز خدمات پزشکی آلفاطب تماس بگیرید . بسیاری افراد در پی یافتن یک مرکز معتبر برای اعزام پرستار به منزلشان هستند چرا که هر غریبه ای را نمی توان به منزل راه داد .

مرکز خدمات پزشکی آلفاطب همان مرکز معتبری است که با مجوز رسمی از وزارت بهداشت و به کار گرفتن نیروهای متعهد ، مسئولیت پذیر و امین آماده ارائه کلیه خدمات پزشکی و پرستاری در منزل به شما عزیزان می باشد .

خدمات پرستاری در منزل شامل چه مواردی می شود ؟

همانطور که در بالا به آن اشاره شد خدمات پرستاری در منزل به موارد گوناگونی اطلاق می شود که برخی از آنها به شرح زیر است :

پرستار سالمند در منزل

سالمندان به دلیل کم توانی یا ناتوانی در حرکت و یا انجام امور شخصی و روزانه خود نیاز به یک کمک ، پرستار و همراه با خود دارند . بسته به اینکه سالمند تا چه حد توانایی دارد و آیا به بیماری خاصی مبتلاست و نیاز به مراقبت های بیشتری دارد وظایف پرستار سالمند در منزل تعریف می گردد .

برخی سالمندان فقط از تنهایی رنج می برند و نیاز به یک هم صحبت دارند که در کارهای منزل نیز آنها را یاری کند . برخی دیگر از سالمندان به بیماری های خاصی نظیر آلزایمر ، پارکینسون ، ام اس ، آرتروز ، روماتیسم و … مبتلا هستند که توانایی های آنها را محدود می کند .

این سالمندان نیاز به نگهداری و مراقبت تمام وقت دارند تا خطری در منزل آنها را تهدید نکند . بعضی اوقات یک پرستار نیمه وقت می تواند نیازهای یک سالمند را رفع کند ولی در بعضی مواقع بدلیل اینکه تنها ماندن سالمند برای او خطرناک است باید نسبت به استخدام یک پرستار تمام وقت اقدام کرد .

مقاله مرتبط : پرستار سالمند شبانه روزی 

قیمت پرستار تمام وقت - پرستار سالمند

پرستار کودک در منزل

در دنیای پرمشغله امروزی بسیاری پدر و مادرها همزمان به کار اشتغال دارند و فرصتی برای نگهداری و مراقبت از فرزندان خود در منزل ندارند . مهدکودکها تنها ساعاتی از روز را به نگهداری از کودکان اختصاص می دهند و نمی توان برای زمان طولانی کودک را به مهدکودک سپرد .

از طرفی نگهداری از کودک در منزل مزایای زیادی دارد که نمی توان از آن صرفنظر کرد . برخی اوقات یکی از والدین کودک به دلیل طلاق یا فوت حضور ندارد و کودک ساعات بسیاری را به تنهایی سپری می کند . در این مواقع باید از کمک و مراقبت یک پرستار کودک در منزل استفاده کرد .

کودکانی که از نعمت داشتن مادر محروم هستند و سن پایینی دارند نیاز به یک پرستار کودک تمام وقت دارند تا در تمام ساعات شبانه روز نیازهای آنها برطرف شود و خطری آنها را تهدید نکند . برای استخدام پرستار تمام وقت کودک می توانید با مجموعه خدمات پزشکی آلفاطب تماس بگیرید .

مقاله پیشنهادی : پرستار کودک در منزل

قیمت پرستار تمام وقت - پرستار کودک

پرستار بیمار در منزل

برخی بیماران ناچارند پس از مرخص شدن از بیمارستان مابقی طول درمان خود را در منزل سپری کنند ولی همچنان به مراقبت و پرستاری نیاز دارند . مثلا بیمارانی که در منزل از خدمات آی سی یو در منزل استفاده می کنند ، بیمارانی که جراحی های سنگین داشته اند و توان حرکت ندارند ، بیماران مبتلا به سرطان و … نیاز به یک پرستار تمام وقت در منزل برای پرستاری و مراقبت دارند .

این بیماران باید در ساعات مشخصی دارو مصرف کنند ، نوع غذای مصرفی آنها با خانواده متفاوت است و باید برخی نرمش ها ، ماساژ ، حرکت دادن روی تخت و … برای آنها انجام شود تا دچار زخم بستر نشوند و عضلات آنها تحلیل نرود .

یک پرستار مراقبت بیمار تمام وقت می تواند کلیه این مسئولیت ها را به دوش بگیرد و خیال شما را از بابت بیمار بستری در منزل راحت کند . برای رزرو خدمات پرستار مراقب بیمار در منزل می توانید با آلفاطب تماس بگیرید .

بیشتر بخوانید : همراه بیمار در بیمارستان 

قیمت پرستار تمام وقت - پرستار بیمار

قیمت پرستار تمام وقت در منزل

با توجه به نوع خدمتی که پرستار تمام وقت در منزل انجام می دهد هزینه ها متفاوت خواهد بود . بسته به اینکه از پرستار کودک ، سالمند یا بیمار در منزل کمک بگیرید و اینکه تمام وقت یا نیمه وقت باشد تعرفه قیمت متفاوت خواهد بود .

دوری و نزدیکی محل زندگی شما تا مرکز خدمات پزشکی به دلیل هزینه های ایاب و ذهاب پرستار می تواند در هزینه ها اندکی تفاوت ایجاد کند . نوع بیماری و یا میزان ناتوانی بیمار یا سالمند می تواند در هزینه ها تاثیرگذار باشد .

نگهداری از سالمند یا بیماری که به شدت ناتوان باشد و حتی از عهده نظافت شخصی خود نیز برنیاید و کلیه این مسئولیت ها به عهده پرستار باشد با نگهداری از یک سالمند که تنها نیاز به کمک و هم زبانی دارد بسیار متفاوت خواهد بود .

همچنین نگهداری از کودکان در سنین مختلف متفاوت است . کودکی که در سنین 2 تا 4 سالگی قرار دارد بسیار پرجنب و جوش است و نیاز به مراقبت صد درصد و هر لحظه دارد چرا که یک لحظه غفلت می تواند موجب بوجود آمدن خطری بزرگ برای کودک شود .

برای اطلاع از قیمت پرستار تمام وقت می توانید با مجموعه خدمات پزشکی آلفاطب تماس بگیرید . کارشناسان مجموعه آلفاطب بصورت شبانه روزی و هفت روز هفته حتی ایام تعطیل رسمی آماده پاسخگویی به شما عزیزان می باشند .

معتبرترین مرکز ارائه خدمات پزشکی در منزل

مجموعه خدمات پزشکی آلفاطب با سالها تجربه در زمینه ارائه خدمات پزشکی و پرستاری در منزل یکی از معتبرترین مرکز ارائه خدمات پزشکی در منزل می باشد .

این مرکز بصورت شبانه روزی و ۲۴ ساعته حتی در ایام تعطیل آماده پاسخگویی و اعزام پزشک و پرستار به منازل شما می باشد . کافیست با این مرکز تماس بگیرید و نوع خدماتی که نیاز دارید را اعلام نمایید . در اسرع وقت پزشک مورد درخواست شما در منزل حاضر خواهد بود .

در اینستاگرام ما را دنبال کنید . 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×