آلفا طب

رادیولوژی در منزل با هزینه مناسب

رادیولوژی در منزل - خدمات پزشکی آلفاطب

رادیولوژی که به تصویربرداری تشخیصی هم معروف است ، از شاخه های مهم در علم پزشکی است که به کمک آن می توان بسیاری از بیماریها را تشخیص داد.

در گذشته برای انجام رادیولوژی تنها این امکان وجود داشت که به مراکز رادیولوژی مراجعه نموده و نسبت به انجام آن اقدام نمود ولی امروزه می توان از خدمات رادیولوژی در منزل استفاده کرد بدون اینکه نیاز به مراجعه به مراکز درمانی باشیم.

ارزش خدماتی نظیر سونوگرافی در منزل ، رادیولوژی در منزل ، اکوی قلب در منزل ، تزریقات ، پانسمان ، سرم تراپی در منزل ، ویزیت پزشک متخصص در منزل و … زمانی بیشتر مشخص می شود که در وضعیت هایی نظیر شیوع برخی بیماریها نظیر کرونا ، آنفولانزا و … قرار داریم و یا اینکه خود یا یکی از اعضای خانواده دچار بیماری سختی هستیم که مراجعه به مراکز درمانی را برایمان دشوار می کند.

البته همه افراد می توانند از خدمات پزشکی و پرستاری در منزل استفاده کنند و این ابدا محدودیتی ندارد. در دنیای پرسرعت امروز دیگر انتظار کشیدن در صف انتظار بیماران معنی ندارد و می توان انواع خدمات پزشکی در منزل دریافت کرد و در وقت و هزینه صرفه جویی نمود.

با مرکز خدمات پزشکی آلفاطب می توانید کلیه خدمات یک مرکز درمانی را در منزل داشته باشید و از خدمات شبانه روزی آنها بهره مند گردید.

رادیولوژی در منزل برای چه افرادی مناسب است؟

دریافت خدمات رادیولوژی در منزل برای همه افراد در هر گروه سنی و جنسیتی و با هر توانایی بدنی مناسب است و این خدمت مختص گروه خاصی نیست ولی برای برخی افراد ، رادیولوژی در منزل بسیار سودمند است و از مشقات آنها برای مراجعه به مراکز رادیولوژی می کاهد. این گروهها عبارتند از:

سالمندان خصوصا سالمندان کم توان

بیمارانی که قابلیت های حرکتی محدودی دارند و یا امکان حرکت ندارند.

افرادیکه که دچار آسیبهای مغزی نخاعی شده اند و یا سکته مغزی کرده اند.

بیماران دچار آسم و بیماریهای تنفسی خصوصا در زمان آلودگی هوا

کسانی که دچار شکستگی لگن ، پا و … هستند و حرکت کردن برایشان دشوار است.

بیمارانی که در منزل بستری اند و دارای وزنه می باشند.

مزایای استفاده از رادیولوژی در منزل چیست؟

  • کم شدن خطرات ناشی از جابجا کردن و انتقال بیمار به مراکز رادیولوژی.
  • انجام رادیولوژی در محیط امن و آرام منزل برای حفظ آرامش بیمار و کاهش استرس او.
  • انجام رادیولوژی در کوتاهترین زمان و دریافت گزارش فورا پس از انجام آن.
  • عدم نیاز به تحمل ترافیک ، صف انتظار مراکز درمانی و خستگی های ناشی از آن.
  • حفظ بیمار از ابتلا به بیماریهای واگیردار (نظیر کرونا ، آنفولانزا و …) در مراکز درمانی.

کاربردهای رادیولوژی

رادیولوژی از نظر نوع و ساز و کار عملیات عکسبرداری به چند دسته تقسیم می شود که شامل موارد زیر است:

  • رادیوگرافی: در این روش از اشعه ایکس برای مشاهده استخوانها، شکم یا قفسه سینه استفاده میشود که به پرتونگاری هم معروف است.
  • ام آر آی : در روش MRI از امواج رادیویی و میدان مغناطیسی جهت عکسبرداری استفاده می گردد.
  • سونوگرافی: در روش سونوگرافی یا اولتراسوند با امواج صوتی تصاویر متحرکی ایجاد میشود که از طریق مشاهده آن بر روی مانیتور یا صفحه نمایش میتوان از وضعیت بیمار آگاهی پیدا کرد. از سونوگرافی اکثرا برای اکوی قلب (اکوکاردیوگرام) و یا معاینه رحم در دوره بارداری برای تشخیص وضعیت جنین استفاده میشود.
  • ماموگرام: در این روش از اشعه X برای عکسبرداری بافتهای پستان برای تشخیص وجود توده و سرطان استفاده می گردد.
  • فلوروسکوپی: در این روش هم از اشعه X برای ایجاد تصاویر آنی و متحرک از درون بدن استفاده میشود. از کاربردهای فلوروسکوپی میتوان به معاینه دستگاه گوارش اشاره کرد.
  • پزشکی هسته ای: در این روش از مواد رادیواکتیو بصورت کنترل شده و محدود برای ایجاد روشنایی و مشاهده فرآیندهای درون بدن استفاده میشود.
رادیولوژی در منزل - رادیولوژی از استخوان پا

رادیولوژی در منزل چگونه انجام میشود؟

رادیولوژی در منزل از خدمات پزشکی است که روز به روز بر متقاضیان آن افزوده می گردد. این خدمت موجب می شود تا ضرورت و نیاز برای حضور در مراکز درمانی ، بیمارستانها یا کلینیکهای رادیولوژی نداشته باشیم و همه فرآیند رادیولوژی با یک دستگاه و یک متخصص در منزل انجام شود.

عصر امروز ، عصر ظهور تجهیزات پزشکی پرتابل (قابل حمل) نظیر دستگاه رادیولوژی پرتابل است. این تجهیزات از نظر ابعاد و وزن بسیار کوچکتر و سبک تر از دستگاهها و تجهیزات مراکز درمانی هستند ولی می توانند حساسترین خدمات پزشکی را بصورت سیار و در منزل انجام دهند.

هزینه رادیولوژی در منزل

مجموعه خدمات پزشکی آلفاطب از پیشرفته ترین تجهیزات رادیولوژی ، سونوگرافی ، رادیوگرافی و … برخوردار است و می توانند این خدمات را در منزل با کیفیتی بسیار بالا ارائه کند. هزینه رادیولوژی در منزل به تعداد گرافهای گرفته شده و تعداد عضوی که نیاز به رادیولوژی داشته اند ، بستگی دارد.

کمترین هزینه رادیولوژی در منزل برای ریه و شکم است و دیگر عضوها بدلیل گرافهای بیشتر هزینه بیشتری دارند. جهت استعلام دقیق هزینه رادیولوژی در منزل می توانید با شماره 02126851095 تماس بگیرید و از کارشناسان آلفاطب اطلاعات لازم در این زمینه را کسب کنید.

رادیولوژی در منزل شرق تهران

اگر در محدوده شرق تهران ساکن هستید و خود یا یکی از اعضای خانواده نیاز به انجام رادیولوژی دارید می توانید از خدمات رادیولوژی در منزل آلفاطب استفاده کنید. همانطور که می دانید بسیاری از مراکز معتبر و تخصصی پزشکی در مرکز شهر تهران متمرکز شده اند و برای رسیدن به این مراکز باید ترافیک و شلوغی زیادی را تحمل کرد .

علاوه بر این صف انتظار بیماران حاضر در مراکز درمانی مشکل بزرگتری است که برای یک بیمار بدحال می تواند بسیار آزاردهنده باشد. با استفاده از خدمات پزشکی نظیر رادیولوژی در منزل ، سونوگرافی در منزل ، ویزیت پزشک عمومی در منزل ، اکوی قلب در منزل ، تزریقات و پانسمان در منزل و … می توانید در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنید.

رادیولوژی در منزل - عکس رادیولوژی از دست

رادیولوژی در منزل غرب تهران

اهالی محترم غرب تهران که نیاز به دریافت خدمات پزشکی در منزل دارند می توانند با شماره 02122371371 تماس گرفته و از مجموعه خدمات پزشکی آلفاطب انواع خدمات پزشکی اعم از رادیولوژی در منزل ، اکوی قلب در منزل ، سونوگرافی در منزل ، فیزیوتراپی در منزل ، سرم تراپی در منزل ، ویزیت پزشک متخصص در منزل ، ویزیت پزشک عمومی در منزل ، تزریقات ، پانسمان و … را دریافت نمایند.

مجموعه آلفاطب نه تنها در غرب تهران بلکه به همه مناطق شهر تهران خدمات پزشکی و پرستاری در منزل را ارائه می کند. کافیست با این مرکز تماس بگیرید و نوع خدمات پزشکی خود را طلب نمایید.

در اسرع وقت تیم پزشکی و پرستاری آلفاطب برای ارائه خدمات پزشکی در منزل شما حاضر خواهد بود. ارائه خدمات پزشکی و پرستار در منزل آلفاطب بصورت شبانه روزی بوده و حتی در ایام تعطیل هم خدمات دهی انجام می گردد.

نحوه انجام رادیولوژی در منزل با آلفاطب

1.
تماس با آلفاطب از طریق شماره های موجود در صفحه تماس با ما

2.
حضور متخصص رادیولوژی به همراه تجهیزات رادیولوژی قابل حمل (پرتابل) بر بالین بیمار و انجام رادیولوژی

3.
تحویل فیلم و گزارش رادیولوژی به بیمار یا همراه او در کوتاهترین زمان بعد از انجام رادیولوژی

سخن پایانی

اگر به تاریخچه دوربین عکاسی نگاهی کنیم می بینیم که دوربین های قدیمی بسیار بزرگ و جاگیر بودند و دقت آنها نیز در مقایسه با دوربین های امروزی اصلا قابل مقایسه نیست. ولی با گذشت زمان و پیشرفت های علمی کم کم دوربین ها کوچکتر و دقیق تر شدند.

این فرآیند در تجهیزات پزشکی نیز قابل رویت است. در دنیای پزشکی امروز دستگاهها و تجهیزات پزشکی رو به کوچکتر شدن و دقیق تر شدن می روند پس نباید نگران این بود که شاید انجام اعمالی نظیر سونوگرافی در منزل، رادیولوژی در منزل و … از دقت زیادی برخوردار نباشد.

تجهیزات و دستگاههای پزشکی مجموعه آلفاطب همگی از دقت بالایی برخوردارند و متخصصان ما در رشته خود متبحر و باتجربه هستند. چنانچه قصد انجام رادیولوژی دارید می توانید به گزینه رادیولوژی در منزل نیز فکر کنید.

برای رادیولوژی در منزل می توانید با مجموعه خدمات پزشکی آلفاطب تماس بگیرید و رنج رفت و آمد به مراکز درمانی و معطلی در این مراکز را به جان نخرید. کافیست با آلفاطب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×