آلفا طب

انجام سونوگرافی در منزل توسط سونولوژیست

سونوگرافی در منزل - مجموعه آلفاطب

امروزه شاهد پیشرفتهای علمی و پزشکی فراوانی هستیم و نه تنها مشاهده درون ارگانها و بافت ها در انسان امکان پذیر است بلکه حتی انجام اعمالی نظیر رادیولوژی و سونوگرافی در منزل هم به یک خدمت در دسترس و معمولی تبدیل شده است .

روش کار سونوگرافی در منزل دقیقا مانند سونوگرافی در بیمارستانها و مراکز درمانی است به این صورت که متخصص سونوگرافی به منزل شما مراجعه نموده و تجهیزات لازم برای سونوگرافی در منزل را همراه خود می آورد .

سونولوژیست از شما می خواهد به پهلو یا پشت دراز کشیده و نقطه موردنظر که بایستی سونوگرافی از آن تهیه شود با ژل مخصوص آغشته کرده و عمل سونوگرافی را انجام می دهد . پس از اتمام کار عکس سونوگرافی به شما تحویل داده می شود تا به پزشک خود ارائه نمایید .

حال این سوال پیش می آید که هزینه سونوگرافی در منزل چقدر است ؟ و آیا سونوگرافی در منزل به اندازه سونوگرافی در بیمارستان دقیق و قابل اعتماد است؟ از چه مراکزی می توان درخواست اعزام سونولوژیست داشت؟

اینها سوالاتی است که ممکن است برای شما هم پیش بیاید . شما می توانید با مرکز خدمات پزشکی آلفاطب با شماره ۰۲۱۲۶۸۵۱۰۹۵ تماس بگیرید و سوالات خود را در این زمینه بپرسید . با مجموعه آلفاطب همراه باشید چرا که پاسخ بسیاری از سوالات شما در این مقاله گنجانده شده است .

سونوگرافی در منزل برای چه افرادی مفید است؟

شاید این سوال برایتان پیش بیاید که افراد می توانند برای سونوگرافی به بیمارستان یا مراکز درمانی مراجعه کنند و چه نیازی به سونوگرافی در منزل وجود دارد؟ در اینجا باید گفت که ارائه خدمات پزشکی در منزل در کشورهای پیشرفته به یک امر روتین و معمول تبدیل شده و مانند هر خدمت دیگری در منزل قابل انجام است .

در کشور ما ارائه خدمات پزشکی در منزل یک امر نوپاست و تصور می شود که سونوگرافی در منزل صرفا می تواند برای سالمندان ، بیماران وابسته به تخت ، معلولان و … انجام شود در حالیکه شما در هر سن و سالی که باشید و اعم از اینکه مرد یا زن باشید می توانید از خدمات سونوگرافی در خانه استفاده کنید .

مرکز خدمات پزشکی آلفاطب آماده است تا هرگونه خدمات پزشکی و پرستاری از قبیل ویزیت پزشک در منزل ، انجام سونوگرافی و رادیولوژی در منزل ، نمونه گیری در منزل ، تزریقات ، سرم تراپی و … را به شما عزیزان ارائه نماید . کافیست با این مجموعه تماس بگیرید .

انواع سونوگرافی در منزل

  • سونوگرافی لگن و محفظه شکم در منزل
  • سونوگرافی کبد در منزل
  • سونوگرافی کلیه و مثانه در منزل
  • سونوگرافی رحم و تخمدان
  • سونوگرافی بیضه ها
  • سونوگرافی تیروئید در منزل

مزیت های سونوگرافی در منزل

عدم نیاز به صرف وقت زیاد در صف انتظار بیماران در مراکز سونوگرافی و بیمارستانها

عدم نیاز به تحمل ترافیک شهری و آلودگی هوا برای رسیدن به مرکز سونوگرافی

کاهش استرس به دلیل بودن در فضای امن و راحت خانه

نتیجه دقیق تر با توجه به تمرکز بیشتر متخصص سونوگرافی روی یک بیمار

مصون ماندن از ابتلا به بیماریهای واگیردار نظیر کرونا در مراکز درمانی

عدم نیاز به تحمل مشقت برای رفت و برگشت به بیمارستان و مرکز سونوگرافی خصوصا برای سالمندان کم توان و بیماران بدحال

هزینه سونوگرافی در منزل

بیماری همواره با خود هزینه هایی دارد که اجتناب ناپذیر بوده و بایستی در جهت بهبود مجدد بهای آن را پرداخت . علاوه بر هزینه ها همواره مشقاتی در جهت بیمارداری و مراجعه به مراکز درمانی برای خانواده ها وجود دارد .

استفاده از خدمات پزشکی نظیر سونوگرافی در منزل نیز هزینه های خودش را دارد که مربوط به ایاب و ذهاب ، دستمزد سونولوژیست ، هزینه های دستگاه و … می شود . برای اطلاع دقیق از قیمت سونوگرافی در منزل می توانید با مجموعه آلفاطب با شماره ۰۲۱۲۶۸۵۱۰۹۵ تماس بگیرید .

سونوگرافی در منزل شرق تهران

شرق تهران دارای محلات قدیمی و پرجمعیت است که درصد اسکان سالمندان نیز در این محدوده شهر تهران به دلیل قدمت محلات بیشتر است . این به معنی آن است که استفاده از خدمات پزشکی و پرستاری در منزل در شرق تهران بیشتر از سایر نقاط شهر است .

اگر ساکن شرق تهران هستید می توانید از خدماتی نظیر سونوگرافی و رادیولوژی در منزل ، تزریقات و سرم تراپی در منزل ، ویزیت پزشک در منزل، پرستار بیمار، کودک و سالمند مجموعه خدمات پزشکی آلفاطب استفاده کنید .

سونوگرافی در منزل - سونوگرافی بارداری در منزل

سونوگرافی در منزل غرب تهران

اگر ساکن محلات غرب تهران هستید می توانید از خدمات پزشکی و پرستاری در منزل بهره بگیرید . علاوه بر این رادیولوژی ، سونوگرافی ، فیزیوتراپی ، اکو قلب در منزل و … از خدمات آلفاطب در منزل است .

سونوگرافی کبد

امروزه به دلیل سبک نادرست زندگی از قبیل کم تحرکی ، چاقی ، استفاده از غذاهای فست فود ، استعمال الکل و سیگار و … بیماریهای مربوط به کبد از قبیل کبد چرب (گرید 1 تا 3) ، سیروز کبدی ، هپاتوما ، سرطان کبد و … افزایش یافته است.

برای تشخیص بیماریهای کبد ابتدا باید از سونوگرافی کبد شروع کرد . شما می توانید از مجموعه آلفاطب درخواست سونولوژیست برای سونوگرافی کبد در منزل داشته باشید.

سونوگرافی در منزل تجریش و نیاوران

تجریش و نیاوران از محله های قدیمی ، خوش آب و هوا و گران قیمت پایتخت هستند . اهالی محترم تجریش و نیاوران می توانند بدون مراجعه به مراکز درمانی و صرف وقت زیاد برای این کار از خدمات سونوگرافی در منزل ، رادیولوژی در منزل ، اکوی قلب در منزل ، فیزیوتراپی در منزل و … مجموعه آلفاطب استفاده کنند .

سونوگرافی در منزل تهرانپارس و پیروزی

محله تهرانپارس و پیروزی از محله های شرق تهران هستند و از جمعیت زیادی برخوردارند . اگر در شرق تهران خصوصا پیروزی و تهرانپارس ساکن هستید به جای مراجعه به بیمارستان و مراکز درمانی برای خود و یا اعضای خانواده می توانید از خدمات ویزیت پزشک در منزل ، سونوگرافی در منزل ، تزریقات ، سرم تراپی ، پرستاری از بیمار و سالمند در منزل استفاده کنید . کافیست با مجموعه آلفاطب تماس گرفته و درخواست پزشک یا پرستار نمایید .

سونوگرافی در منزل ستارخان و جنت آباد

اگر در غرب تهران خصوصا در محدوده جنت آباد و ستارخان ساکن هستید دیگر نیاز نیست برای یک سونوگرافی ساده ساعتها از وقت خود را تلف کنید . شما می توانید با مجموعه آلفاطب تماس بگیرید و درخواست سونولوژیست در منزل نمایید .

سونوگرافی در منزل سعادت آباد و شهرک غرب

اهالی محترم غرب تهران خصوصا شهرک غرب و سعادت آباد می توانند از خدمات ویزیت متخصص در منزل ، ویزیت پزشک عمومی در منزل ، سونوگرافی در محل کار یا منزل و … استفاده نمایند .

سونوگرافی در منزل - سونوگرافی مردان

با مجموعه آلفاطب بیمارستان را به خانه خود بیاورید

بدون شک برای افرادی که از سلامت و توان جسمی خوبی برخوردارند مراجعه به مراکز درمانی یا بیمارستانها جهت انجام اعمالی نظیر سونوگرافی ، رادیولوژی ، سی تی اسکن، تزریقات و … کار سختی نیست ولی برای بیماران کم توان ، سالمندان ، معلولان ، خانم های باردار و … شرایط کمی متفاوت از دیگران است .

برای افرادی که محدودیت هایی جسمی و حرکتی دارند رفت و آمد از منزل به محل درمانی و نشستن در صف انتظار برای رسیدن نوبت کاری طاقت فرساست . امروزه اغلب خدمات درمانی نظیر رادیولوژی ، سونوگرافی، اکوی قلب ، فیزیوتراپی و … در منزل قابل انجام هستند و نه تنها برای افراد کم توان و سالمند بلکه برای کلیه اقشار جامعه با هر سن و جنسیتی مفید می باشند .

با مجموعه آلفاطب گویا شما بیمارستان را به خانه خود آورده اید زیرا هر آنچه که از خدمات پزشکی و پرستاری نیاز دارید می توانید در خانه دریافت نمایید . کافیست با مجموعه آلفاطب تماس بگیرید و در اسرع وقت پزشک، پرستار ، سونولوژیست ، رادیولوژیست و … براساس درخواست شما به منزلتان اعزام خواهد شد .

در اینستاگرام ما را فالو کنید . 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×