آلفا طب

خدمات پزشکی در منزل زعفرانیه

خدمات پزشکی در منزل زعفرانیه

با ما همراه شوید تا بیشتر با خدمات پزشکی در منزل زعفرانیه آشنا شوید.

در این مقاله سعی داریم در خصوص خدمات پزشکی در منزل زعفرانیه توضیحات جامع و کاملی را برای شما ارائه نمایم. همچنین در مورد انواع خدمات پزشکی و مزیت های هریک از آنها، فعالیت های درمانی شرکت آلفا طب و سایر سوالاتی که ممکن است برای شما در این راستا پیش آید اطلاعاتی را در اختیار شما قرار می دهیم.

جموعه آلفا طب با اخذ مجوز رسمی از دانشگاه علوم پزشکی ایران و وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی و با در اختیار داشتن کادر متخصص و مجرب آماده است تا در سریع ترین زمان ممکن برای ارائه خدمات پزشکی و پیرا پزشکی در منزل یا محل کار شما در کنار شما باشد.

تمامی پرسنل دارای مدارک و تضامین کافی نزد شرکت می باشند.

*پوشش دهی کلیه مناطق تهران

*نازل ترین قیمت و بهترین کیفیت

*امکان صدور گواهی برای ارائه به بیمه درمانی شما

خدمات پزشکی در منزل به چه معناست توضیح دهید؟
شرکت آلفا طب چه فعالیت های درمانی را برای بیماران قائل می شود؟
ارائه فعالیت های پزشکی در منزل شامل چه مواردی است توضیح دهید؟
فیزیوتراپی در منزل به چه صورت انجام می گیرد و برای چه بیمارانی مناسب است؟
مزیت های فیزیوتراپی در منزل را نام ببرید؟
آیا ویزیت پزشک عمومی و یا تخصصی در منزل از وظایف خدمات پزشکی در منزل محسوب می شود؟
فواید ویزیت پزشک عمومی و تخصصی در منزل را نام ببرید؟
چه نکاتی را در زمان تزریقات و پانسمان در منزل باید رعایت نمایم نام ببرید؟
انواع پانسمان در منزل را نام ببرید؟
مزیت های تزریقات در منزل را شرح دهید؟
اکسیژن درمانی در منزل برای چه بیمارانی مناسب است توضیح دهید؟
اکسیژن درمانی به چه شیوه های انجام می شود توضیح دهید؟
چه نکاتی را در زمان اکسیژن درمانی باید به آن توجه داشته باشیم شرح دهید؟
تست آپنه خواب در منزل به چه صورت انجام می گیرد؟
مزیت های تست آپنه خواب در منزل را نام ببرید؟
آیا انجام تست نوار قلب در منزل هم امکانپذیر است؟
اعمال تست نوار قلب در منزل برروی بیماران دارای چه مزیت های است نام ببرید؟
نشانه های زخم بستر چیست؟
سونداژ در منزل برروی چه بیمارانی انجام می گیرد توضیح دهید؟
سونوگرافی در منزل به چه نحوه ی صورت می گیرد؟
مزیت های سونوگرافی در منزل را نیز نام ببرید؟

 

خدمات پزشکی در منزل

در حال حاضر با پیشرفت و گسترش علم در حیطه پزشکی نیاز بیماران به ویزیت در بیمارستان و همچنین مطب ها نسبت به گذشته کمتر شده است.

بنابر اظهار شرکت آلفا طب در مورد خدمات پزشکی در منزل زعفرانیه مهمترین و اصلی ترین نکته، اعتماد و اطمینان بیمار به کلیه مراکز فعالیت های پزشکی در محیط منزل است، براساس اینکه قوانین و ضوابط سخت و جدی جهت عرضه جواز برای این مراکز وجود دارد سبب شده که بیماران به این مرکزها اطمینان بیشتری را داشته باشند.

شرکت نامبرده به عنوان مرکزی جهت عرضه فعالیت های پزشکی در منزل با پیروی از تمامی ضوابط و قوانین توانسته است مجوزهای مرتبط با خدمات خود را از مراکز درمانی دریافت نماید.

براساس بیانات گروه پرستاری دانشگاه تهران:

مراکز خدمات پزشکی طبق ضوابط و قوانین موجود که مورد تایید وزارت درمان، وزارت آموزش پزشکی و علاوه براین وزارت بهداشت است پروانه های مورد نیاز را از معاونت های درمانی و همچنین دانشگاه ها دریافت کرده و اقدامات خود را بوسیله اشخاصی که دارای حداقل پنج سال سوابق درخشان در این حیطه برخوردار باشند به اضافه مدرک تحصیلی کارشناسی و اینکه بالاتر را جذب کرده و راه اندازی و اداره می نماید.

این مرکزهای درمانی همچون غربالگری، آموزش خود مراقبتی، مشاوره و همچنین مراقبتی را به اغلب مشتریان خود به طور را در بین مشتریان خود کسب نماید. شرکت فوق با بکارگیری و استخدام کادر درمانی برجسته در حیطه پزشکی توانسته است بیشترین کیفیت را به منظور عرضه فعالیتهای درمانی کسب نماید.

فعالیت های درمانی شرکت آلفا طب

از مجموعه فعالیت های اساسی که این شرکت ارائه می نماید میتوان به مراجعه پزشک های مجرب و متخصص به منازل بیماران به منظور عرضه فعالیت های درمانی که پیش از پذیرش از سوی بیمارستان و یا بعد از ترخیص بیمار صورت می گیرد اشاره کرد. اکیپ درمانی که در این مجموعه اقدام به فعالیت می نمایند بایستی حتماً

« گواهی عدم سوء پیشینه کیفری » و همچنین « گواهی اعمال فعالیت های قانونی » را دارا باشند. یکی دیگر از فعالیت های شرکت آلفا طب که به منظور ارائه بهتر خدمات درمانی به بیماران میتوان اشاره کرد عرضه بازتوانی معلولین در خانه است.

شایان ذکر است که بیانگزار مرکز درمانی بایستی مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد و همچنین دو سال خدمت درمانی مفید در مرکزهای بهداشتی و درمانی را کسب کرده باشد.

اضافه بر این وی علاوه بر ارائه مدرک کارشناسی بایستی دارای پنج سال سوابق خدماتی مفید در مرکز عنوان شده باشد. بهتر است بدانید که کلیه این مراکز درمانی زیر نظر دانشکده علوم پزشکی، دانشگاه ها و همچنین فعالیت های بهداشتی درمانی هستند.

از اصلی ترین وظایف شرکت طب آلفا میتوان به عرضه فعالیت های پرستاری مطمئن و ایمن به بیماران از سوی پزشکانی که علم و همچنین مهارت های کافی را در این راستا کسب کرده اند اشاره نمایم. البته اموری دیگر همچون عرضه خدمات مشاوره ای و همچنین آموزشی نظیر:

1)    تعلیم رعایت بهداشت جسمی 2) روانی 3) معنوی 4) اجتماعی 5) آموزش های لازم به خانواده بیماران جهت مهیا کردن احتیاجات عاطفی 6) مراقبت و نگهداری از کودکان 7) مراقبت از سالمند
را ارائه می نمایند. لازم است متذکر شد حداکثر تجهیزات پزشکی لازم در مراکز خدمات پزشکی در منزل زعفرانیه شامل:
ساکشن و کلیه لوازم جانبی آن، کپسول اکسیژن، کیف مراقبتی که شامل داروهای لازم، گوشی پزشکی، فشارسنج، پالس اکسی متری انگشتی، ترمومتر، گلوکومترو و همچنین سایر لوازم پزشکی مورد نیاز است.

ارائه فعالیت های پزشکی در منزل

خدمات پزشکی در منزل براساس شرایط بیمار و همچنین محیط منزل و خانواده های که برای درمان اعضای خانواده خود به خدمات نیاز مبرم دارند عرضه می گردد.

طبق مطالعات انجام گرفته ارتباط عاطفی که میان بیمار و پرستارانی که به منزل برای ادامه روند درمانی اعزام می شوند بسیار اثرگذار است. امروزه این مراکز از خدمات گسترده ای در منزل مانند مراقبت از بیمار، کودک، نوزاد و یا سالمندان را به منظور همراهی و مساعدت به خانواده ها ارائه می نمایند.

باید متذکر شد که هر پزشک در حیطه های مختلفی تخصص داشته که میتواند به همراه پرستاری به معالجه بیماران در منزل به شکل تخصصی مساعدت های لازم را عرضه نماید. در مجموع خدمات پزشکی در منزل زعفرانیه شامل:

فیزیوتراپی

یکی از شیوه های درمانی به منظور توانبخشی به بیمارانی که با صدمات جسمی همچون گرفتگی و یا شکستگی اعضای بدن همراه هستند « فیزیوتراپی» است که نقش بسزایی را در روند بهبودی بیماران به همراه دارد.

بطور معمول هدف اصلی از فیزیوتراپی در بیمارستان و یا منزل اصلاح، تقویت و حفظ قوای جسمی، بازگردانیدن راندمان واقعی ماهیچه های لازم پس از شکستگی و اینکه دررفتگی است.

در حال حاضر اکثر انجام فیزیوتراپی ها در منزل انجام می گیرد به علت اینکه هزینه های که بیمار جهت تردد به مراکز درمانی و یا بیمارستان به مراتب کمتر شود و در این مسیر به بیمار آسیب و صدمه کمتری وارد شود، متخصصین اعمال ادامه فیزیوتراپی را در منزل برای بیماران توصیه می نمایند.

همانطور که توضیح دادیم فیزیوتراپی یکی از خدمات پزشکی در منزل زعفرانیه است که توسط مجرب ترین متخصصین اعمال می گردد.

متخصصین این مجموعه با بهرمندی از جدیدترین متدهای فیزیوتراپی، شیوه های الکتروتراپی، شیوه های درمانی دستی و اینکه سایر برنامه های متعدد ورزشی، ماساژ طب سوزنی، کشش عضلات را جهت ارائه روند درمانی بهتر به بیماران در منزل ارائه می نمایند.

فیزیوتراپی در منزل

در ادامه مقاله خدمات پزشکی در منزل زعفرانیه بایستی در خصوص فیزیوتراپی در منزل مطالبی را برای شما ارائه نمایم.

در حال حاضر برای اکثر بیمارانی که در شرایط وخیم و سخت و اینکه جهت بازتوانی بیمار بعد از انجام عمل های جراحی سنگین، متخصصین و جراحان جلسات فیزیوتراپی را برای درمان بیماران توصیه می نمایند که بهتر است که مراحل درمانی در منزل توسط کادر درمانی مجرب و متخصص اعمال گردد.

انجام این شیوه درمانی در منزل جهت درمان بیمارانی مورد استفاده قرار می گیرد که با آسیب های نخاعی، شکستگی و اینکه ورزش دچار شده اند. علاوه براین شیوه ی مناسب به منظور جلوگیری از صدمات احتمالی در دوران نقاهت به حساب می آید.

شایان ذکر است که انجام فیزیوتراپی در منزل جهت سالمندانی که ممکن است ساعت ها در صف دراز نوبت درمان قرار بگیرند برای آنها طاقت فرسا و همچنین سخت باشد گزینه ی مناسبی است که اکثر متخصصین به همراهان بیمار این شیوه درمانی را توصیه می نمایند. از این خدمات به منظور معالجه بیماری های متعدد نظیر:

1)    درمان دیسک کمر و گردن 2) آسیب های مفصلی 3) پوکی استخوان 4) صدمات نورولوژی همچون پارکینسون، ام اس
و سایر بیماری های دیگر که اشاره نمودیم مورد استفاده قرار می گیرد.
مزیت های فیزیوتراپی در منزل
همانطور که توضیح دادیم یکی از خدمات پزشکی در منزل زعفرانیه فیزیوتراپی است که دارای مزیت های متعددی است که شامل:

هماهنگی برنامه درمان با روال برنامه زندگی

نظم دهی برنامه فیزیوتراپی از سوی مراکز خدمات پزشکی با روال برنامه زندگی بیماران به عنوان یکی از معضلاتی است که احتمال دارد در بعضی از موارد سبب به اتمام نرسیدن دوره درمانی از سوی مراجعه کنندگان می گردد.

اعمال این شیوه درمانی سبب گردیده افراد بیمار که دارای مشغله کاری بسیاری هستند مراحل درمانی را با روال زندگی خود تنظیم نمایند تا احتیاجی به انتخاب زمان جلسات از کلینیک جهت ادامه درمان نباشد و در منزل روند بهبودی را سپری نمایند.

توانایی بازبینی علت بیماری از سوی فیزیوتراپیست معالج

در اکثر موارد بیماری براثر وضعیت زندگی، چگونگی بهرمندی از سیستم های خانگی دلیل ابتلا به بعضی از« ناراحتی های جسمانی» است که روی می دهد.

اعمال فیزیوتراپی در خانه این فرصت را جهت فیزیوتراپیست مهیا می سازد که با بازبینی و تشخیص دقیق تر شیوه بهرمندی بیمار از سایر وسایل منزل و همچنین شیوه اعمال فعالیت های فیزیکی وی در محیط منزل مانند نشستن و یا دراز کشیدن بیمار، این کمک را به بیماران می نمایند که در ادامه درمان دیگر از شیوه های ناصحیح که قبلاً استفاده می کردند بکار نبرند.

آموزش صحیح حرکات درمانی در مکان تمرین

آموزش تمرین در مراکز درمانی و با بهرمندی از لوازم تخصصی که در مراکز درمانی مورد استفاده قرار می گیرد و تطابق دقیق آن با تمریناتی که در خانه با کلیه لوازم موجود اعمال می گردد کمی سخت و دشوار است.

یکی از مزیت های فیزیوتراپی را میتوان به آموزش شیوه درست و صحیح اعمال حرکات ورزشی با لوازمی است که در طی روز به صورت مکرر از آن استفاده می نماید که اعمال دقیق حرکات و همچنین نهایت اثرگذاری حداکثری برروی درمان نقش بسزایی را ایفا می کند.

آموزش درست حرکات به بیماران در منزل از سوی فیزیوتراپیست

احتمال دارد که اعمال بعضی از حرکات فیزیوتراپی برروی بیمار به یک همراه احتیاج داشته باشد و بعد از مراجعه به مرکز درمانی این آموزش ها را به اعضای خانواده در محیط منزل ارائه دهید.

به همین منظور انجام این آموزش ها از سوی بیمار که خود احتیاج به همراهی و مساعدت دارد به همراهان کمی سخت و دشوار است.

بر همین اساس برگزیدن این شیوه درمانی توسط « خدمات پزشکی در منزل زعفرانیه» همچون یک متد درمانی و همچنین حضور فیزیوتراپیست در خانه که در زمان تعیین شده ای صورت می گیرد، کلیه آموزش های لازم از سوی وی به تمامی اعضای خانواده داده می شود که در هنگام اعمال حرکات فیزیوتراپی به بیمار کمک کند که با اعمال صحیح حرکات درمانی لازم و همچنین صحیح، بیشترین بازدهی را از اعمال مراحل درمانی ببرند.

استراحت بدن بعد از جلسات درمانی

بعد از اینکه فیزیوتراپی و همچنین اعمال حرکات ورزشی در منزل به طور صحیح و کامل انجام شد، اعمال این حرکات از سوی بعضی از بیماران کمی مشکل و سخت است

در این شرایط بدن بیمار به استراحت و آرامش نیاز دارد تا از این طریق بتواند نیروی که در طی مراحل درمانی از دست داده است را مجدداً کسب نماید و همچنین مراحل درمانی به منظور بهبود سریعتر انجام گیرد.

یکی از مهمترین و بارزترین مزیت فیزیوتراپی در منزل را میتوان به این موضوع اشاره کرد که بیمار بعد از هر جلسه درمانی و همچنین اعمال حرکات فیزیوتراپی به بدن استراحت میدهد یا به عبارتی زمانی را به منظور ریکاوری به عضلات و یا ماهیچه های خود می دهد، که این امر سبب گردیده بدن بیمار در یک بازه زمانی کوتاه به قدرت اولیه خود برگردد و بیمار بهترین و مطلوبترین نتیجه را حاصل نماید.

کلیه موارد ذکر شده از مزیت های فیزیوتراپی در منزل است که بخشی از خدمات پزشکی در منزل زعفرانیه محسوب می شود.

ویزیت پزشک عمومی و تخصصی در منزل

یکی دیگر از اقداماتی که خدمات پزشکی در منزل زعفرانیه به منظور بهبود روند درمانی بیماران اعمال می نمایند اختصاص به « ویزیت پزشک عمومی و تخصصی » دارد.

در مجموع باید بیان کرد که یکی از فعالیت های پرطرفدار که اغلب بیماران به دلیل موقعیت جسمی خود دارند انجام ویزیت بیمار توسط پزشک عمومی در خانه است.

در زمانی که پزشک عمومی شرایط جسمی بیمار را مورد ارزیابی و بررسی قرار داد و به این نتیجه رسید که مشکل و یا عارضه بیمار حاد است، به مرکز درمانی گزارش داده و این مجموعه با اعزام پزشک متخصص به همراه آمبولانس بیمار را به بیمارستان های معتبر اعزام می نمایند تا مراحل درمانی تحت نظر متخصصین انجام گیرد.

درمجموع بیمارانی که دارای ناتوانی جسمی و یا دچار بیماری های فشارخون، چربی و دیابت هستند بصورت منظم بایستی توسط پزشک تست و چکاپ کامل را انجام دهند که همین امر سبب شده به منظور رفاه حال بیماران شرکت های خدمات پزشکی این اقدامات را جهت بیماران ارائه نمایند.

در اکثر موارد بیمار به دلیل ضعف جسمی که دارد مانند سالمندان قادر نیست که به شکل عادی حرکت و یا انتقال را به راحتی انجام دهد و علاوه بر این هزینه های تردد و بستری او در بیمارستان به جهت عوامل بازدارنده برای جابجایی وی انجام گیرد، در این راستا پزشکان عمومی و یا خصوصی میتوانند روند درمانی را در منزل برای آسایش بیشتر بیماران ایفا نمایند.

شرکت آلفا طب بعضی از خدماتی که به منظور ویزیت پزشک در خانه برای رفاه حال بیماران اعمال می نماید شامل:

1)    ویزیت سالمندان 2) بیماران مبتلا به کرونا 3) مراقبت بیماران دیابتی 4) ارزیابی عمومی وضعیت بیمار 5) محافظ ارتوپدی 6) مراقبت های قلبی پس از بستری بیمار در بیمارستان است.

اما باید متذکر شد که ویزیت بیماران توسط پزشکان عمومی و تخصصی در منزل برای فرد بیمار و همچنین خانواده وی دارای مزیت های متعددی است که عبارتند از:

معالجه بیمار در منزل که فضای مطمئن و همچنین آشنا برای بیمار است در بهبودی و آرامش هرچه سریعتر بیمار کمک بسزایی می نماید.
از مهمترین مزیت ویزیت پزشک در منزل توسط شرکت های خدماتی پزشکی در منزل را میتوان به کاهش هشتاد درصدی هزینه های بستری بیمار در بیمارستان اشاره کرد.
لازم است بدانید که ویزیت پزشک در منزل و همچنین مراقبت های بهداشتی استرس و شلوغی مراکز درمانی را نداشته است.

همانطور که می دانید به منظور همراهی بیمار به مراکز درمانی به یک یا دو نفر همراه نیاز داریم که این امر علاوه بر اتلاف زمان برای خانواده بیمار نیز هزینه بر است.

آمدن پزشک به بستر بیمار مخصوصاً بیماران سالمند، در بیمار حس خوبی را ایجاد می نماید.
موارد بیان شده از مزیت های ویزیت بیمار در منزل توسط پزشکان عمومی و یا خصوصی شرکت آلفا طب است.

بهتر است متذکر شویم که شما برای معالجه بیمار خود به کلینیک و یا مطب پزشک متخصص بایستی مبلغی را جهت ویزیت ارائه نماید که علاوه براین هزینه تردد و همچنین آلودگی های هوا و سختی تردد نیز به آن افزوده می گردد که تمامی این عوامل به هزینه ویزیت بیمار در منزل نزدیک تر است پس بهتر است که مناسب ترین انتخاب را برای درمان انجام دهیم.

تزریقات و پانسمان

از خدمات دیگر پزشکی که در منزل برای رفاه حال بیماران انجام می گیرد میتوان به « پانسمان و تزریقات» اشاره کرد.

بیماران به منظور اعمال تزریقات و اینکه عوض کردن پانسمان ساده باید به مرکزهای درمانی مراجعه کنند که در حال ایجاد خدمات پزشکی در منزل زعفرانیه این امکان را برای بیماران که دارای ناتوانی جسمی و یا شکستگی در بخش عضلات هستند آسان تر کرده است.

مراجعه بیمار به مراکز درمانی و یا بیمارستانی فقط در صورت انجام نوارقلب و اینکه فشار خون ضرورت دارد. شرکت آلفا طب خدماتی نظیر:

1)    تزریقات سرم در منزل 2) کنترل فشارخون 3) پانسمان زخم بستر 4) کشیدن بخیه 5) نوارقلب 6) سونوگرافی 7) تزریقات آمپول های عضلانی و یا وریدی در منزل 8) اکسیژن درمانی 9) تعویض و یا تجدید محل جراحی و یا پانسمان زخم

را در منزل توسط مجرب ترین و با سابقه ترین کادر درمانی خود اعمال می نمایند. همانطور که می دانید تزریقات قسمتی از مراقبت های بهداشتی متداول است که به طور معمول جهت تزریق دارو و یا واکسن و سایر داروهای درمانی خوراکی به بدن از این طریق اعمال می گردد.

انجام تزریقات دارو به بدن بایستی به صورت کاملاً ایمن، بهداشتی و همچنین از طریق افراد مجرب و آموزش دیده در این حیطه اعمال گردد.

اعمال تزریقات توسط خدمات پزشکی در منزل جهت سالمندان و همچنین بیمارانی که به علت ناتوانی جسمی، قادر به انتقال و یا راه رفتن به مراکز درمانی را ندارند بهترین گزینه محسوب می شود.

نکات مهمی که پرستاران در زمان تزریقات بیماران بایستی رعایت نمایند.
تزریقات در منزل به عنوان یکی از شیوه های درمانی است که با بهرمندی از آن اضافه بر تزریق دارویی به بدن بیماران، جهت اعمال تست و آزمایشات لازم ماهانه که بیماران موظف به اعمال آن هستند کاربردی است.

درصورتیکه تزریق ایمن و یا بهداشتی اعمال نگردد، سبب بروز مشکلاتی به منظور سلامتی بیماران می شود، برهمین اساس ضروری است که در زمان اعمال تزریقات به چند نکته که در زیر برای شما معرفی می نمایم توجه داشته باشید که عبارتند از:

کلیه لوازم مورد نیاز به منظور اعمال تزریقات در منزل بایستی کاملاً در دسترس باشد مانند سرسوزن ها، سرسرنگ ها، داروهایی مورد نیاز تزریق، موادضد عفونی یا الکل، پنبه که پزشک بتواند در سر زمان مقرر که پزشک برای بیمار توصیه کرده است تزریقات را بصورت کامل انجام داد.

نکته مهم این است که کادر درمانی که برای مراقبت های ویژه از بیمار به منزل اعزام شده است باید از سرنگ و همچنین سوزن های که کاملاً پلمپ هستند و دارای پوشش استریلی است برای انجام تزریقات استفاده نمایند. لازم است که قبل از انجام تزریقات پزشک از سالم بودن سرنگ اطمینان داشته باشد.

پزشک به منظور جلوگیری از آلودگی بهتر است که قبل و بعد از تزریق دست ها را بصورت صحیح شست و شو نمایند و همچنین الزامی است که در زمان تزریق از دستکش یکبار مصرف برای پیشگیری از آلودگی ترشحات بدن و یا خون بیمار استفاده نمایند.

در زمان تزریق باید به این نکته توجه کنیم که محل تزریق تورم و یا التهاب نداشته باشد.

پیش از اعمال تزریقات بهتر است که پزشک معالجی که به منزل بیمار مراجعه کرده است در خصوص سوابق بیمار و همچنین حساسیت دارویی وی اطلاعاتی را از همراهان بیمار دریافت نماید.

کلیه موارد ذکر شده از نکاتی است که کادر درمانی که به منظور تزریقات و پانسمان در منزل به محل اعزام می شوند باید از آن پیروی نمایند.

انواع پانسمان در منزل

بطور کلی پانسمان به معنی پوشاندن بخشی از بدن که جراحتی در آن ایجاد شده است که بسته به نوع زخم، پانسمانی که برای بیمار اعمال می گردد متغیر بوده است. در مجموع بهرمندی از خدمات پزشکی در منزل زعفرانیه برای درمان بیماران از خدماتی که در زیر به آن اشاره می کنیم در خصوص پانسمان زخم استفاده می نمایند که عبارتند از:

پانسمان زخم جراحی

به علت اینکه احتمال عفونت در این جراحت ها به مراتب بیشتر است، بهتر است که نوع جراحت بطور کامل ابتدا ضدعفونی شده و سپس اقدام به پانسمان نمایم.

پانسمان زخم دیابت

همانطور که می دانید به علت بیماری دیابت، جریان بهبود جراحت های بیماران دیابتی به کندی صورت می گیرد، و برهمین اساس بایستی بسیار تخصصی و همچنین با دقت توسط پزشکان، پانسمان صورت بگیرد به شکلی که گسترش زخم و یا امکان عفونت وجود نداشته باشد.

پانسمان زخم بستر

مواظبت و همچنین پانسمان ناصحیح از زخم بستر، سبب بدتر شدن موقعیت بیمار و پایین آمدن سرعت جریان درمانی میشود به همین منظور است که توصیه می شود این امر توسط خدمات پزشکی در منزل زعفرانیه انجام گیرد.

تمامی موارد بیان شده از انواع پانسمانی است که به دلیل شرایط بیماران در منزل شرکت آلفا طب با بهرمندی از کادر درمانی مجرب و متخصص با تشخیص نوع زخم پانسمان را انجام می دهند.

مزیت های تزریقات در منزل

همانطور که بیان کردیم یکی از خدمات پزشکی که در منزل انجام می گیرد تزریقات است که این تزریقات دارای مزیت های متعددی است که شامل:

یکی از خدمات پزشکی که در کوتاهترین زمان انجام میشود تزریق است، که شما برای جلوگیری از چندین بار مراجعه به مرکز درمانی و همچنین رفت و آمدها میتوانید با کمک خدمات پزشکی در منزل این کار را بی دغدغه و به راحتی انجام دهید.

اعمال ارائه خدمات درمانی که در فضای منزل انجام می گیرد اغلب برای اکثر بیماران یک ضرورت به حساب می آید. زیرا بیماران به دلیل صدمات و یا بیماری که به آن مبتلا هستند، احتمال دارد قدرت حرکت و اینکه به مرکزهای درمانی برای انجام تزریقات مراجعه نمایند وجود نداشته باشد. بر همین اساس بهرمندی از خدماتی همچون تزریقات در منزل مناسب ترین شیوه جهت این عزیزان محسوب می شود.

اکثر کودکان از انجام تزریقات ترس و اضطراب دارند و بطور معمول عملیات واکسیناسیون آنها احتمال دارد که با ناراحتی و استرس همراه باشد.

به همین اساس به دلیل کاهش استرس کودکان بهتر است که از تزریقات در محیط امن منزل برروی کودکان توسط خدمات پزشکی در منزل زعفرانیه اعمال گیرد.

از سایر مزیت های دیگر تزریقات در منزل را میتوان به تسلیم کردن کار به کادر درمانی متخصص آموزش دیده و صرفه جویی از لحاظ هزینه و سایر مزیت های دیگر اشاره کرد.
کلیه موارد ذکر شده از مزیت های انجام تزریقات در منزل است که برای شما عنوان کردیم.

انواع تزریقات در منزل

تزریقاتی که در منزل انجام می گیرد دارای انواع متعددی است که با توجه به شرایط بیمار، نیاز و همچنین هدف از مراحل درمانی برروی بیماران اعمال می گردد.

تزریقات در منزل عبارتند از:
تزریقات وریدی، تزریقات زیر جلدی، تزریقات عضلانی، تزریقات داخل جلدی، داخل صفاتی، داخل مفصلی است. باید متذکر شد که اعمال هر یک از شیوه های نامبرده نیاز به تخصص و مهارت های خاص خود دارد که نباید از سوی افرادی که در این امر تجربه و آموزش های لازم را ندیده اند صورت بگیرد.

نصب اکسیژن، تست خواب و اکسیژن درمانی

بیمارانی که بنا به هر دلیلی با مشکلات کمبود اکسیژن همراه هستند مانند بیمارانی که دچار مسمومیت باگاز، بیماران ریوی، بیماران قلبی، جانبازان و یا سالمندان عزیز که با این عارضه همراه هستند و برای ادامه حیات به اکسیژن نیاز دارند اعمال این خدمات پزشکی در بیرون از محیط منزل کمی سخت و دشوار است

به همین منظور خدمات پزشکی در منزل زعفرانیه به منظور رفاه حال بیماران انجام این خدمات را در منزل فراهم کرده است.

خدمات پزشکی جهت بهبود جریان تنفسی به روش ارسال و همچنین نصب اکسیژن در خانه و علاوه براین اکسیژن درمانی به بیماران مساعدت های لازم را ارائه می نمایند.

این گروه برای انجام تست خواب در بیمارانی که با مشکلات تنفسی، بیماری های مزمن، خواب عمیق، خروپف همراه هستند به شکل شبانه روزی بهترین و مناسب ترین فعالیت ها را ارائه می نمایند.

همانطور که بیان کردیم شیوه های بکارگیری از اکسیژن درمانی که برروی بیماران اعمال می گردد به شرایط و وضعیت بیماران بستگی دارد برهمین اساس اکسیژن درمانی به روش های که در ذیل به آن اشاره می نمایم انجام می گیرد که عبارتند از:

ماسک ساده صورت

این شیوه درمانی جهت بیمارانی است که به غلظت پایین تا متوسط اکسیژن نیاز دارند و این تنفس را از طریق دهان انجام می دهند.

این شیوه تاثیرگذار از طریق « کانولای بینی» انجام می گیرد که در این مسیر، روند جریان اکسیژن برای بیماران نباید پایین تر از پنج لیتر در دقیقه اعمال گردد.

بکارگیری از این شیوه درمانی خیلی راحت و آسان بوده که شرکت طب آلفا آموزش های لازم در این راستا را به کادر درمانی خود ارائه می دهد. بایستی متذکر شد که ماسک ساده صورت نباید در طولانی مدت استفاده نمود.

کانول بینی

لوله نازکی است که درون منافذ بینی قرار می گیرد. اندازه جریان اکسیژن مناسب در شیوه ذکر شده بایستی بین یک تا شش لیتر در دقیقه باشد.

به علت سخت و همچنین سفت بودن کاتترها بایستی بصورت ماهانه این لوله ها توسط افراد متخصص و مجرب تعویض گردد. بخشی از این لوله ها که در بینی بیمار قرار می گیرند بایستی شست و مابقی آن را با کمک دستمال مرطوب تمیز نمود.

بهتر است بدانید که کانول سبب خشک شدن بینی بیماران می شود در همین راستا میتوان از یک لیوان مرطوب کننده اکسیژن بهرمند شد، زیرا در اثر استنشاق هوای خشک در دراز مدت سبب آسیب جدی به مخاط بینی، دهان و همچنین ریه می شود و احتمال دارد که به مرور زخم های را در این نواحی برروی بیماران ایجاد نماید.

ماسک یکطرفه

ماسک ذکر شده دارای دریچه یکطرفه جانبی و مخزن متصل است که جهت مهیا کردن اکسیژن به منظور تنفس مورد استفاده قرار می گیرد.

ماسک دوطرفه

بیمارانی که به غلظت متوسط به بالایی اکسیژن در منزل نیاز مبرم دارند شرکت خدمات طب آلفا از ماسک دوطرفه برای آنها استفاده می نماید.

ماسک ونچوری

این ماسک اکسیژن را با جریان نسبتاً بالایی منتقل می کند که با بهرمندی از دستگاه ونچوری « لوله های نازک کوتاه و همچنین فشرده ای که سبب تسریع عبور و کاهش فشار میشوند» به منظور توصیه غلظتهای نسبتاً مشخص اکسیژن را برای درمان بیماران هدایت می کند.

نبولایزر با حجم پایین

مخزن های نبولایزر در بردارنده « سه تا پنج سی سی» مایع به ماسک صورت اتصال می یابند. از نبولایزر جهت رساندن دارو به بخش های متعدد دستگاه تنفسی پایینی به روش استنشاق مورد استفاده قرار می گیرد.

خدمات پزشکی در منزل از این اکسیژن درمانی بیشتر جهت بیمارانی که با آسم شدید و یا برونشیت همراه هستند استفاده می نمایند. به دلیل اینکه نبولایزر به سایر بافت های بدن بیمار آسیبی وارد نمی کند بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد.

موارد بیان شده از انواع اکسیژن درمانی است که خدمات پزشکی در منزل زعفرانیه برای رفاه حال بیماران از آن با توجه به شرایط و موقعیت بیمار استفاده می نمایند.
نکاتی که در زمان استفاده از اکسیژن درمانی در منزل باید به آن توجه داشته باشیم عبارتند از:

–    لازم است که ماسک و همچنین لوله بینی را دوبار در هفته بوسیله آب و صابون کاملا شست و شو و سپس خشک نمایم.

–    در مدت اکسیژن درمانی، بیماران با حس خشکی در بخش دهان و بینی همراه هستند به همین منظور لازم است که چندین بار در روز کادر درمانی دهان بیمار را با کمک آب شست و شو نمایند.

–    توجه نماید که محل قرارگیری لوله برروی صورت بیمار و اینکه کش ماسک سبب قرمزی گوش نشود. به منظور پیشگیری از این امر پرسنل درمانی خدمات پزشکی در منزل زعفرانیه از دو تکه گاز به همراه دستمال کوچک در این بخش استفاده می نمایند.

–    باید از کادر درمانی مجرب و متخصص در این امر برای انجام اکسیژن درمانی بیماران استفاده نمایم تا شیوه کار با کپسول های اکسیژن و همچنین اندازه آن را با توجه به وضعیت موجود بیمار آگاه بوده و آموزش های لازم را در این راستا دیده باشند.

–    در صورتیکه عقربه گیج دستگاه اکسیژن باز و یا کمتر از پنج لیتر بود، باید بدانید که میزان اکسیژن در کپسول به مراتب کمتر بوده و اینکه کپسول بطور کامل خالی شده است که نیاز است مجدداً دستگاه را شارژ نمایم.

موارد ذکر شده از نکاتی است که شرکت طب آلفا به تمامی کادر درمانی خود آموزش های لازم در خصوص اکسیژن درمانی عرضه میدارد تا از کلیه مراحل اکسیژن درمانی اطلاعات لازم را داشته باشند.

تست آپنه در منزل

یکی دیگر از خدمات پزشکی در منزل زعفرانیه انجام « تست آپنه خواب » است که با هدف تعیین آپنه انسدادی خواب اعمال می گردد. شرکت طب آلفا به منظور رفاه حال بیماران این خدمات را در منزل اعمال می نمایند

و همچنین بدون احتیاج به کارشناس فنی خواب این اقدام را انجام می دهند. زیرا اکثر سیستم های تست خواب به راحتی قابل حمل بوده و در سایزهای کوچکی نیز هستند.

بهتر است بدانید در این تست که در منزل به منظور راحتی بیماران انجام می گیرد « پارامترهای بیولوژیکی» سنجش می شود تا از این طریق تعیین گردد بیمار به این عارضه مبتلا است یا نه. بطورکلی فاکتورهایی که مورد سنجش قرار می گیرند و همچنین سیستم های که به گردآوری داده ها کمک بسزایی می نمایند شامل:

جریان هوای دهان و بینی

سیم باریکی که در برابر بینی و دهان قرار می گیرد تا از این طریق مسیر هوا را در بیمارانی که به آپنه خواب مبتلا هستند را در طول شب اندازه گیری نماید. بعضی از سنسورها همچون کانولای اکسیژن در این تست عمل می نمایند.

وضعیت تنفسی

با بکارگیری از باندهای قابل انعطاف الاستیک که برروی شکم و همچنین قفسه سینه گذاشته می شود، داده هایی از موقعیت تنفسی بیمار بدست می آید.

سطح اکسیژن

در این روش پزشک دستگاه کوچکی را به نوک انگشت بیمار وصل می کند و به این ترتیب نور قرمز بیرون آمده از آن به سنجش سطح اکسیژن در خون زمان خواب کمک می نماید.

جریان تست آپنه خواب در منزل

همانطور که بیان کردیم در حال حاضر یکی از خدمات پزشکی که در منزل توسط کادر درمانی باتجربه و متخصص انجام می گیرد تست آپنه خواب در بیماران است. اعمال این شیوه درمانی بسیار ساده و راحت بوده است و کلیه دستورات و همچنین شیوه عمل دستگاه به بیمار آموزش داده می شود. اما در مجموع اصول کلی اعمال تست به این صورت است که:

گام نخست:

در مرحله نخست بیمار باید با پزشک متخصص خود در این راستا گفت و گو نماید تا مطمئن شود که اعمال این تست جهت درمان روشی مناسب است. بایستی به این موضوع توجه داشته باشیم که اعمال این آزمایش در منزل از نظر پزشک متخصص مورد تایید است، مخصوصاً اگر بیماری در موقعیت پزشکی خاصی بوده و یا دارو مصرف می نماید.

گام دوم:

به منظور اعمال تست آپنه خواب در منزل، پیش از خواب بایستی دستگاه برروی بدن بیمار قرار بگیرد.

گام سوم:

در این مرحله فقط کافیست که بین دو تا سه شب این تست برروی بیمار مورد آزمایش قرار بگیرد تا از این طریق داده ها و اطلاعات لازم در اختیار پزشک مربوطه قرار گیرد.

گام نهایی:

اطلاعات کسب شده از تست آپنه خواب توسط پزشک متخصص مورد ارزیابی و بررسی قرار خواهد گرفت و براساس نتایج کسب شده پزشک شیوه درمانی اثربخش و مثمرثمری را برای درمان بیمار در نظر می گیرد.

کلیه موارد ذکر شده از مراحلی است که کادر درمانی در منزل در طی دو الی سه شب متوالی برای اندازه گیری میزان آپنه خواب در بیماران مورد بررسی قرار می دهند

مزیت های تست آپنه خواب در منزل

این تست دارای مزیت های است من جمله:

یکی از مزیت های تست آپنه خواب را میتوان به راحتی آن اشاره کرد. به این ترتیب بعضی از تست های آپنه حتماً بایستی در بیمارستان مورد اندازه گیری قرار گیرد و لازم است که بیمار در این محیط بستری شود. اما تست آپنه خواب در منزل به آسانی انجام می گیرد.

با توجه به اینکه، تست آپنه خواب با کمترین تجهیزات پزشکی اعمال می گیرد و احتیاجی به تکنسین نیست به مراتب هزینه های کمتری را در ارتباط با بیمار به همراه دارد.

یکی دیگراز مزیت های تست آپنه خواب را باید به این موضوع اشاره کرد که، این دستگاه ها هیچ مزاحمتی را جهت خواب و همچنین بدن در بیماران ایجاد نمی کند.

اما احتمال دارد که اندازه دقت تست آپنه خواب نسبت به سایر تست های دیگر کمتر باشد. این در حالی است که سیم های کمتری به بدن بیمار وصل شده و بتدریج داده های کمتری را کسب نماید.

بهتر است بدانید که تست آپنه خواب در منزل، فقط جهت بازبینی و بررسی آپنه انسدادی خواب مورد استفاده قرار می گیرد و به ارزیابی دیگر اختلالات خواب در بیماران کمکی نمی نماید.

نوار قلب

درمان زخم بستر و همچنین سونداژ در منزل توسط پزشک
بیماری که برروی سطح پوست و یا نواحی که به شکل طولانی مدت براثر خوابیدن و اینکه نشستن روی میدهد را « زخم بستر» می گویند، که به طور معمول این ناحیه ظاهری ناخوشایند دارد و همچنین دردسرهای بزرگی را برای بیمار به همراه می آورد به همین منظور شرکت آلفا طب به کلیه کادر درمانی خود آموزش های لازم را در این راستا ارائه می دهد.

این عارضه به دلیل دشواری و سختی که به همراه دارد جابجایی فرد بیمار به منظور درمان زخم بستر بهتر است که در منزل انجام گیرد.

همچنین این مجموعه برای بیمارانی که با بسته شدن مجاری ادراری و اینکه تخلیه نشدن منظم ادرار همراه هستند عمل « سونداژ» را اعمال می نمایند زیرا این امر بایستی توسط متخصصین متبحر با کمک لوله های منعطف جهت مساعدت به شرایط عادی بیمار در منزل اعمال گردد.

علائم زخم بستر

شرکت آلفا طب جهت آگاهی بیشتر بیماران نشانه های را به منظور زخم بستر بیماران معرفی می نمایند و متذکر می شوند که این عارضه هم همچون سایر بیماریهای دیگر قبل از حادتر شدن با نشانه های همراه است که اگر همراهان و یا خود بیمار با این علائم مواجه شد میتواند از روند جراحت ممانعت نماید. نشانه ها به این ترتیب هستند که:

1)    تغییر در رنگ پوست بیمار 2) احساس سوزش و همچنین بروز حساسیت های پوستی 3) ایجاد ورم در نواحی تحت فشار 4) تغییر حررات بدن در نواحی جراحت دیده پوست
از علائم زخم بستر محسوب می شوند.

که باید متذکر شد نشانه های بیان شده در ابتدا بصورت سطحی بوده و بتدریج درصورتیکه جهت درمان بیماران اقدامات لازم انجام نگیرد جراحت ها شدیدتر می گردد به شکلی که از عضله و یا بافت پوست در بخش صدمه دیده بطور کلی حذف می گردد.

سونداژ در منزل

خدمات پزشکی دیگری که در منزل برروی بیماران انجام می شود سونداژ مثانه و معده است که به دو شکل سوندگذاری ساکن و همچنین متناوب اعمال می گردد.

سوندها همان لوله های (کاتتر) توخالی هستند که دارای سه نوع متفاوت سوندهای ثابت، سوندهای خارجی و همچنین سوندهای کوتاه مدت هستند.

همانطور که توضیح دادیم خدمات پزشکی در منزل سونداژ را برای بیمارانی که قادر نیستند ادرار خود را کنترل نمایند و یا با بی اختیار ادارا همراه هستند از این شیوه درمانی استفاده می نمایند. بعضی از بیماری ها که سبب ایجاد اختلالات ادارای میشود و اینکه نیاز به سونداژ توسط خدمات پزشکی در منزل دارد شامل:

1)    بسته شدن مجاری ادرار به علت لخته شدن خون، بزرگ شدن غده پروستات در آقایان و همچنین سنگ کلیه
2)    آسیب های نخاعی
3)    بیمارانی که دارای مشکلات ناتوانی ذهنی و همچنین زوال عقل هستند.
4)    عمل های جراحی که در بخش دستگاه تناسلی همچون برداشتن رحم، شکستگی مفصل ران، صدمه به اعصاب مثانه
از بیماری های به شمار می آیند که خدمات پزشکی در منزل به منظور رفاه حال بیماران از سونداژ مثانه ومعده استفاده می نماید.

اضافه بر موارد ذکر شده بکارگیری از سونداژ مثانه از نظر درمانی نیز حائزاهمیت است و جهت تسکین محاسبه ادرار و همچنین تزریق دارو و اینکه دلایل ارزیابی نظیر مشخص کردن دلیل عارضه دستگاه ادراری تناسلی و … مورد استفاده قرار می گیرد.

سونوگرافی و رادیولوژی

سونوگرافی و رادیولوژی نیز از خدمات پزشکی در منزل دیگری است که شرکت آلفا طب برروی بیمارانی که بنا به هر دلیلی نمی توانند از منزل خارج شوند استفاده می نماید.

باید گفت که سونوگرافی یک شیوه بی خطر جهت بررسی اندامها و همچنین بافت های داخلی بدن که بوسیله امواج صوتی و یا امواج اولتراسوند که دارای فرکانس بالایی است مورد استفاده قرار می گیرد.

اعمال این شیوه در منزل شبیه روش اعمال سونوگرافی در بیمارستان ها و یا کلینیک هاست. متخصصین سونوگرافی شرکت آلفا طب کلیه تجهیزات کامل سونوگرافی را به منزل بیمار می آورند و بیمار را به پهلو و یا پشت قرار می دهند و تنها مناطقی که نیاز به عکسبرداری دارند را به ژل آغشته می نمایند و نواحی دیگر بدن را بطور کامل می پوشانند.

سپس سونولوژیست پراب در بخش های ژل زده به آرامی توسط پزشک حرکت داده می شود تا از این طریق مناسب ترین برخورد را با بدن بیمار داشته باشد.

نکته حائز اهمیت این است که در زمان اعمال سونوگرافی صداهای به گوش میرسد که براثر انعکاس امواج صوتی ایجاد می شود. بعد از اتمام سونوگرافی، ژل بطور کامل از روی ناحیه تحت درمان پاک شده و تصویر انجام گرفته برروی کاغذ چاپ می شود. لازم است بیان کرد که سونوگرافی در منزل بیشتر برروی بیمارانی اعمال می گردد که:

o    جابجایی و یا انتقال بیماران سخت بوده و یا غیر قابل انتقال است.
o    بانوان بارداری که دارای استراحت مطلق هستند.
o    بیمارانی که برای انجام سونوگرافی به مراکز درمانی دسترسی کامل ندارند.
o    افرادی که به دلیل شرایط موجود احتیاج به آرامش داشته و تمایل دارند این امر را در محیط منزل انجام دهند.

از مواردی هستند که خدمات پزشکی شرکت آلفا طب سونوگرافی را در منزل انجام می دهند. علاوه براین باید گفت که در برخی از موارد به علت اینکه تمامی اعضای خانواده تمایل دارند که از جریان بیماری اطلاع کامل داشته باشند نیز از سونوگرافی در منزل استفاده می نمایند.

مزیت های سونوگرافی در منزل

سونوگرافی شیوه ی غیرتهاجمی، امن، بدون درد و کم خطر است که در حوزه پزشکی دارای موقعیت ویژه ی است و اغلب پزشکان اعمال آن را به منظور مشاهده موقعیت بافت های بدن بیمار توصیه می نمایند.

عکسهای که از این طریق بدست می آید از کیفیت بالایی برخوردار است که به شکل لحظه ای و آنی تهیه می گردد. باید متذکر شد که هزینه اعمال سونوگرافی نسبت به دیگر شیوه های درمانی کمتر است. بنابراین سونوگرافی در منزل دارای مزیت های متعددی است که اصلی ترین آنها را میتوان به:

دسترسی راحت و سهولت کار

بعضی از بیماران بایستی مسافت های طولانی را جهت رسیدن به کلینیک و یا مرکز درمانی طی نمایند که ترافیک شهری سبب سخت تر شدن این امر برای بیماران می شود.

به این ترتیب در این شرایط بهرمندی از فعالیت های سونوگرافی در منزل این امر را برای بیماران آسان و راحت تر کرده است و از خستگی بیمارانی که در شرایط مطلوبی نیستند نیز جلوگیری می کند.

پیشگیری از ابتلای بیمار به مشکلات عفونی و یا مسری بیمارستانی

در حال حاضر همانطور که می دانید تمام دنیا با بیماری مسری کرونا مواجه هستند، برهمین اساس ماندن طولانی مدت بیمار در کلینیک و یا مراکز درمانی جهت کلیه بیماران مخصوصاً بیماران دیابتی بسیار خطرناک است و توصیه می گردد تا جایی که امکان دارد بیماران از خدمات پزشکی در خانه زعفرانیه استفاده نماید تا از بروز بیماریهای عفونی و یا مسری جلوگیری نماید.

صرفه جویی در زمان و وقت

نشستن بیمار در صف طولانی سونوگرافی به مدت زیادی نیاز دارد که در برخی از موارد به دلیل شرایط بیمار نمیتوان مدتها منتظر نوبت او در کلینیک باشیم.

اما با بهرمندی از خدمات پزشکی سونوگرافی در منزل شما میتوانید به راحتی و در کوتاهترین زمان از این شیوه درمانی بهره مند شوید.

کیفیت مطلوب و بیشتر تصاویر

بعضی از بیماران براین باورند که دستگاه های سونوگرافی که در مراکز درمانی و یا بیمارستان قرار دارد از کیفیت بالاتر و همچنین بهتری برخوردار است این درحالی است که باید متذکر شد بیشتر سیستم های بیمارستانی قدیمی بوده و مانند گذشته دیگر از کیفیت بالایی برخوردار نیستند.

وضعیت تصاویر سیستم های پرتابل و همچنین قابل حمل بسیار بالا بوده و شما میتوانید به راحتی از این خدمات پزشکی در منزل استفاده نماید.

دقت بالای سونولوژیست

از مزیت دیگر خدمات پزشکی در منزل را میتوان به دقت بالای سونولوژیست در این راستا اشاره کرد. زمانیکه این امر در منزل توسط کادر درمانی مجرب شرکت آلفا طب انجام می گیرد، تمرکز سونولوژیست تنها برروی یک بیمار است که این موضوع سبب شده کلیه دقت و همچنین توجه خود را بیشتر متوجه کار خود نماید.

عدم نیاز به انتقال و یا جابجایی بیمار

جابجایی معلولان و یا سالمندان به مراکز درمانی و یا کلینیک امری سخت و دشوار است که میتوان با کمک خدمات پزشکی در منزل آسایش و راحتی بیماران عزیز را مهیا سازیم.

کلیه موارد ذکر شده از مزیت های سونوگرافی در منزل است که شرکت آلفا طب توانسته است با برخورداری از این امکانات آسایش بیماران و همچنین همراهان او را فراهم سازد.

نتیجه گیری

امروزه به دلیل حجم ترافیک بین شهری و یا مسافت های طولانی و از همه مهمتر شرایط جسمی بیمار مراکز خدمات پزشکی در منزل متعددی در سطح شهر تاسیس شده است که توانسته اند تا حد زیادی مشکلات بیماران را برطرف نمایند.

خدمات پزشکی در منزل که به منظور رفاه حال بیماران انجام می گیرد دارای خدماتی نظیر سونوگرافی، تزریقات و پانسمان، سونداژ، انجام نوار قلب،  نصب اکسیژن، تست خواب، انجام ویزیت پزشک عمومی و یا تخصصی، فیزیوتراپی و خیلی از موارد دیگر است که شما میتوانید از آن بهرمند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×